IGF1 מתחת ל 25 !!! עזרה בבקשה

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • IGF1 מתחת ל 25 !!! עזרה בבקשה
    שי
    03/02/2012

    שלום רב
    התינוק שלנו בן 6.5 חודשים. נולד 3400 במשקל ו 35 בהיקף הראש. 3 חודשים גדל תקין לגמרי מבחינת המשקל והגובה. מאז החלו בעיות עם ההאכלה (אולי רפלוקס סמוי),החל להוריד עצמאית כמויות, חשק לאוכל ירד. ירדו כמויות האוכל משמעותית ומאז זה בא והולך. בזמן האחרון התייצב בטיפול בלוסק ואנפמיל, ובשבועות האחרונים אוכל טוב מאוד (מוצקים אוכל מעולה, וגם כמויות האנפמיל עלו).

    כרגע - 7.400 במשקל (אחוזון 18. ירידה בעקומות. נולד באחוזון 45, ירד ל 25 ואז ל 18)
    69 ס"מ גובה (אחוזון 60 בערך. יציב לאורך כל הזמן)
    היקף ראש - 42 (אחוזון 6 ! נולד באחוזון 50, ירד לאזור 10-15 ואז ל 5-6) - נשלחנו לאולטרא סאונד - תשובה תקינה.

    רופאת הגסטרו שלנו הזמינה בדיקות וה IGF1 הינו מתחת ל 25 !!!!

    התינוק נראה לנו קטן, באמת קטן מאוד לגילו. למרות שהגובה ממש תקין ( (איך ייתכן עם IGF1 ממש נמוך ? ? ? ) היקף הראש סרבן - וב 4 חודשים האחרונים עלה רק ב 4 ס"מ. לי הוא פשוט נראה קטן לגילו, ידיים קטנות מאוד...ראש קטן, ופשוט נראה חלש כזה..
    התפתחותית - עדיין לא מתהפך. הלכנו לאבחון התפתחותי - תקשורתי מאוד, מעבר לגילו, שמח ומבסוט מהחיים. עדיין לא מתהפך לאף צד.

    האם עלינו לעשות עוד בדיקות ? מה אומרת רמת ה IGF1 ?
    תודה !!!!!!!!!!

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    IGF1 מתחת ל 25 !!! עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך

    שי
    03/02/2012

    האם אפשר לדעת מה הסיבות ל IGF1 נמוך מאוד (מתחת לסקאלה של 25) בתינוק ? (בן 6.5 חודשים, 69 ס"מ גובה נולד 50 ס"מ)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך - תגובה

    פרופ` זאב הוכברג
    03/02/2012

    אתייחס רק לקטע ההורמונולי: IGF1 הוא הורמון שרמתו תלויה בין השאר במצב התזונתי. הוא נמוך כשהמצב התזונתי לא טוב. כללית, זהו מדד לא טוב אצל תינוקות, ומתחיל להיות יעיל רק מעבר לגיל 3.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו