התפתחות אצל נערה בת 15

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות אצל נערה בת 15
    איילת
    05/02/2012

    שלום פרופ'!
    בתי בת 15 ,קיבלה מחזור כשהייתה בת 10, שזה מוקדם יחסית לילדה .
    בבדיקה שהייתה לה אצל דיאטנית בגיל 8 ,נמצא כי עצמותיה מפותחות ביחס לגילה .
    לפני כמה שנים ,הייתה לה ירידה ניכרת במשקל וקבלת הוסת שלה הפסיקה לכמה חודשים , אציין שעכשיו הוא סדיר.
    היום;בתי בגובה 1.61 ושדיה קטנים (A75).
    אוסיף לציין שבתי רגישה לG6PD ולפניצילין.
    שאלותיי הן:
    1.האם בתי סיימה את התפתחותה מבחינת שדיה וגובהה ?
    האם היא יכולה עכשיו לקחת הורמוני גדילה ואיך זה ישפיע על התפתחותה(והאם יש להם תופעות לוואי;כגון השמנה ,פצעים,אקנה)?
    2.האם ניתן היה לעכב את תהליך ההתפתחות שלה בגיל מוקדם
    וזה היה נותן תוצאה של התפתחות תקינה?או שהיה עשוי לעצור את ההתפתחות העתידית?
    3.ממה לדעתך נבע הפסקת קבלת הווסת שלה ?האם זה מסוכן או לא תקין?

    אשמח לתשובה ממך
    ותודה מראש!

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות אצל נערה בת 15

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות אצל נערה בת 15 - תגובה

    פרופ' אלי הרשקוביץ
    06/02/2012

    1. בתך אכן הגיע מזמן לגובה הבוגר שלה. השדיים עשויות עוד לגדול בהשפעת הריונות עתידיים והנקה. אין מקום ותועלת לטיפול בהורמון גדילה

    2. ניתן היה לעכב את התפתחותה המינית, איני בטוח כלל שהדבר היה משפר את הגובה.
    3. הירידה במשקל היא סיבה טובה להפסקת המחזור. זה בהחלט לא היה תקין אני מעודד מכך שהוא חזר באופן סדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו