TSH גבוה למדי

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • TSH גבוה למדי
    אוריאן
    07/09/2012

    שלום לך דוקטור
    אני בן 18 וכמשך חודשיים אני סובל מעייפות חוזרת ובאה אומנם לא עייפות קשה אך נשלחתי לעשות בדיקות דם כאשר בבדיקות דם יצא TSH מעט מוגבר של 7.4 ואילו ה FT4 יצא תקין 14.8 עכשיו נשלחתי על ידי רופא המשפחה לרופא אנדוקרינולוג שהוא אמר לי שהכל תקין ובסדר ואין מה לחשוש העייפות זה פסיכולוגי בגלל שאני כל היום חושב על זה והוא הציע לי לחזור על בדיקות הדם שוב בעוד כחודש , גם רופא המשפחה אמר שאין לתת טיפול תרופתי בגלל שההורמון הפעיל FT4 תקין

    עכשיו רציתי לשאול האם אתה ממליץ על טיפול תרופתי למרות שאני חש בעייפות ?
    אני עוד חודשיים מתגייס לקרבי ואני מפחד שזה יפגע בגיוס שלי
    מה המלצתך ?
    יש לציין כי עשיתי בדיקת US של הבלוטת תריס שהיא יצאה תקינה לגמרי

    לפני כיומיים עשיתי עוד בדיקת דם לאחר כ 3 שבועות , ואתמול הגיעו התוצאות וראיתי כי ה TSH עלה ל 8.4 ,בדקתי את ה thyroglobulin ab והוא יצא תקין לחלוטין בטווח הנורמה
    האם זה הגיוני ? האם אתה ממליץ טיפוןל תרופתי?

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    TSH גבוה למדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TSH גבוה למדי - תגובה

    פרופ' אלי הרשקוביץ
    12/09/2012

    לא הייתי ממליץ על טיפול תרופתי בשלב זהכיון שלא ברור אם בערכים כאלו של TSH בנוכחות ערכים תקינים של FT4 יש אכן בעיה וקיימת תועלת כלשהיא בטפול.
    רוב הסיכויים שהעייפות נגרמת מסיבות אחרות.
    הייתי חוזר על תפקודי הבלוטה בעוד 6-8 שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו