מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- תת פעילוןת קלהאוריאן27/09/2012
שלום לך דוקטור דיברתי איתך לא מזמן ויש בעיה אחת קטנה
אני בנומבר מתגייס לגולני
עכשיו גילו אצלי שיש לי תת פעילות קלה של בלוטת התריס כאשר ה TSH עמד בהתחלה על 7.4 ועלה ל 8.2 הרופא המליץ על טיפול תרופתי של אלקטרוסין של 50 מ"ל ביום
אני מרגיש רק תסמין אחד וזה עייפות יש לציין כי ה T4 תקין והנוגדנים לבלוטה גם הם תקינים
האם אתה ממליץ על טיפול תרופתי ?
אני מאוד רוצה לשרת בקרבי ואני לא רוצה להתחיל טיפול תרופתי אשר יפגע בי ויוריד לי פרופיל
מה אתה ממליץ ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת פעילוןת קלה - תגובה
פרופ` זאב הוכברג27/09/2012איננו ממליצים על טיפולים דרך הפורום.
את זה יעשה הרופא שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוריאן28/09/2012מה היא המלצתך דוקטור
חשוב לי לשמוע חוות דעת של רופא אחר בגלל שאני מתגייס ואני לא רוצה להתחיל טיפול תרופתי לפני הצבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוריאן28/09/2012מה היא המלצתך דוקטור ?
האם שווה לקחת את הטיפול הרפואי לפני הצבא ? או שמא רק לעשות בדיקות דם לבדוק אם ה TSH עולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך 2
אוריאן06/10/2012שלום דוקטור עשיתי בדיקת דם חוזרת השבוע והתוצאה של ה TSH יצאה תקינה לגמרי 4.4
מה יכול להיות גרם לירידה ב TSH מ 8 כמעט ל 4
האם כדאי להתחיל טיפול תרופתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוריאן09/10/2012אין תשובה בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך 2 - תגובה
פרופ` זאב הוכברג13/10/2012כמובן שאם הבדיקה תקינה אין צורך בטיפול.
אצל כל אחד מאיתנו קורה שTSH עולה למשך 2-3 חדשים, והגוף מתקן זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוריאן13/10/2012מדוע אם כן אני מרגיש עדיין עייף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)