שאלה בקשר לגדילה

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לגדילה
    יובל
    05/03/2013

    אני כיום בן 21 וגובהי 1.72. הפסקתי לגדול בגיל 13-14 בערך. בכל זאת יש משהו שהטריד אותי ועדיין כיום מציק לי במצפון ואשמח לחוות דעת בנושא. גובה אבי 1.79 גובה אמי בסביבות 160. בגילאים שגבהתי בעיקר(12-13) תזונתי היתה לקויה ומאוד בררנית ללא פירות ירקות ווטימינים מכל סוג שהוא. בכל זאת הקדמתי להתפתח משאר חבריי והייתי גבוה לגילי אך כאמור נעצרתי מוקדם על גובה מתחת לממוצע. שאלתי היא האם התזונה הלקויה שלי הביאה לקומתי הנמוכה ביחס לגובה הגנטי שהיה חזוי לי(175-177) ? אני יודע שקשה לענות על השאלה אך קשה לי להתמודד עם המחשבה שדפקתי את הגובה הסופי שלי ויכולתי להסתובב היום בגובה ממוצע ולא להסתכל על אנשים מלמטה..הרי גדלתי בסופו של דבר השאלה האם יכלה להיות יותר גדילה בפרק זמן הקצר יחסית שגדלתי בו.
    מידע נוסף, יש לי אח אחד בגובה 170, כל הדודים מצד אימי בגובה ממוצע 165-168, מצד אבי גובה הדודים ממוצע(175-177) אין במשפחתי מישהו גבוה במיוחד מעל 180, מלבד בני דודים שקיבלו את הגובה מהצד השני שלהם ככל הידוע לי.
    אשמח מאוד לקבל תשובה כנה כדי להשקיט את הצפון שלי ולדעת שקומתי באה מגנטיקה ולא מגורמים אחרים.

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לגדילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לגדילה - תגובה

    פרופ' אלי הרשקוביץ
    06/03/2013

    טווח גובה המטרה שלך הוא 166-186 כך שגובהך הנוכחי בהחלט תקין ותואם את פוטנציאל הגובה שהיה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה שלי היא יותר עקרונית

    יובל
    06/03/2013

    על הקשר בין תזונה לבין גיל עצמות מתקדם והתפתחות. ציינתי כבר שתזונתי היתה לקויה, אם זאת גיל העצמות היה כנראה מתקדם בשנתיים אם לא טיפה יותר. נניח מצב שבו ילד בגיל הזה לא אוכל נכון התוצאה תהיה התפתחות מאוחרת לא כך? יכול להיות שהעצמות המשיכו לגדול בהיעדר מרכיבים תזונתיים? או שהעובדה שכן סיימתי להתפתח בגיל 14 בערך מאשרת שהתזונה שלי היתה מספיקה והביאה אותי למיצוי הפוטנציאל שהיה לי?
    התהיות האלה נורא מציקות לי במיוחד שאני רואה ילדים שההורים שלהם נמוכים משלי ובכל זאת הם עוברים אותי בראש. מה גם שלאורך כל הילדות שלי מעולם לא נחשבתי נמוך ורק בגיל 15 בערך התחלתי להרגיש מתחת לממוצע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה שלי היא יותר עקרונית - תגובה

    פרופ` זאב הוכברג
    09/03/2013

    לא נוכל כאן ללמד אנדוקרינולוגיה. תצטרך לקרוא בעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו