מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- ילדה גבוהה מאודשרית15/08/2013
בתי בת 9 וחצי גובה 1.55. היינו אצל אנדרוקרינולוג אשר אמר כי ניתן לתת תרופות במינון נמוך אשר להבנתי יגרמו להאטת הצמיחה. לא כל כך הבנו לגבי תופעות לוואי עתידייות. הוא ציין שבעבר מינון גבוה של התרופה גרם לחוסר פוריות עתידית. בעלי מאוד חושש מהתערבות. גובהה העתידי אמור להיות בסביבות 1.83מ'.האם לקיחת תרופה במינון נמוך אכןיכולה להאט את צמיחת הגובה שלה? מהן תופעות הלוואי והאם ייתכן מצב של חוסר פוריות עתידי?
בפיענוח צילום כף יד יצא גיל 10.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה גבוהה מאוד - תגובה
פרופ` זאב הוכברג15/08/2013התרופות האלה עובדות רק במינון גבוה מאוד. לא מוצדק לסכן הילדה בטיפול כל כך קשה ולסכן פוריות. 183 סמ זאת לא מחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה גבוהה מאוד
אורלי13/08/2015שלי בת 10 וצופים לה 1.95 הציעו לי לתת לה כדור שיקדים את. המחזור האם מומלץ ??????? מוטרדת. מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה גבוהה מאוד - תגובה
פרופ` זאב הוכברג14/08/2015דיון כזה דורש יותר מכמה שורות בפורום. כדאי לשבת עם אנדוקרינולוג ילדים מנוסה ולדון בכל האופציות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגידי מה את דפוקה?
רינה30/08/2013בנות מתות להגיע לגובה כזה כמו שהבת שלך אמורה להגיע אליו.
תשמחי בשבילה
נראה לי שאת אמא ממש מנוולת ורעה וצריך לקחת לך את הילדים שלך להתערב בגובה שלה? מילא היתה נמוכה. אז ניחא מנסים לגרום לה לגבוהה אבל היא תהיה גבוהה. תוכל להיות דוגמנית צמרת. יש מלא בחורים גבוהים. יהיו לה אחלה חיים למה לגרום לה שתהיה פחות נמוכה ממה שהיא. את פשוט מאוד סתומה אם ככה את חושבת שהילדה שלך גבוהה מידי זה לא בסדר. טיפשה
הרופא לא רצה להגיד לך את זה אבל את ממש טיפשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)