מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- תינוקת בת חמישה חודשים עם בליטה כמו גולה בחזהאוריה03/08/2016
שלום,
ביתי בת חמישה חודשים, לפני כחודשיים וחצי שמתי לב לבליטה מעין גולה מאחורי הפטמה, בצד שמאל בליטה יותר גדולה ובצד ימין בליטה קטנה,
הרופאה העריכה שזה בגודל סנטימטר, והיום לאחר חודשיים היא בדקה שוב ואמרה שזה לדעתה גדל פי שתיים, וצריך להקדים את התור אצל האנדוקרינולוג, וגם לעשות אולטרסאונד למדוד את הגודל המדויק ואיזה סוג רקמה זה
עשינו בדיקת דם של ההורמונים ויצא תקין,
האם יש סיבה לדאגה?? ממה זה יכול לנבוע?? האם להתאמץ מאוד להקדים את הבדיקה של האנדו? כי היא רק בנובמבר..
יש לציין שהיא אוכלת כמויות קטנות של סימילאק ולכן עולה מעט מאוד במשקל, אנחנו איתה במעקב שמרפאת FTT בשניידר, יש קשר לכך?
אשמח לתשובה..תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תינוקת בת חמישה חודשים עם בליטה כמו גולה בחזה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ03/08/2016הגדילה המתמשכת של השד מחייבת לדעתי מעקב בהקדם.
בילדות השחלות פעילות בגיל זה אך ברובן אין את הממצאים שאת מתארת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אוריה03/08/2016ממה הגדילה שלהם יכולה לנבוע? כי ההורמונים נמצאו תקינים בבדיקה..
אני ממש בלחץ ומנסה להקדים את התור ועדיין לא הקדימו לי אותו, זה יכול להיות מסוכן להתפתחות? כי מבחינה התפתחותית היא מתקשרת טוב, מחייכת, מוטורית גם לגיל שלה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג05/08/2016שלום אוריה, לא, זה לא משפיע על ההתפתחות הנפשית של הילד.
מה שהציע פרופ' הרשקוביץ הוא שתראו בהקדם אנדוקרינולוג כדי שייעץ לכם מה לעשות במצב הספציפי שלכם. אם בקופה שלכם אין אנדוקרינולוג זמין תוך שבוע, לכו למישהוא אחר או שתפנו לבית חולים. (ואח"כ תחליפו קופה שלא נותנת שרות).
למרות ששנינו מדברים על דחיפות, יש סיכוי גבוה שזה לא משהו רציני. אבל לא לוקחים סיכונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)