מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- למה נולדנו עם שיער בגוף?כרמלה25/10/2007
שלום קוראים לי תומר אני בן 20 ואני סובל משיער קשה ומעוניין בטיפולי לייזר.
את מוכנה להמליץ לי על מכון טוב איכותי וזול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תעני לי..
..22/11/2008אני מאוד שעירה ואני לא יודעת מה לעשות מכיתה ו' אני עושה שעווה ברגליים ובידיים. אבל בכל זאת יש לי הרבה שערות בגב ובבטן.. והבעיה מאוד מפריעה לי במיוחד בקיץ. לפני 4 חודשים קיבלתי מחזור ורציתי לדעת אם המחזור יגרום לנשירה של השיערות או להגברה של הצמיחה אשמח אם תעני לי בהקדם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתומר
28/10/2007שלום תומר
לצערי לא אוכל להמליץ על אף מקום, אוכל להציע לך לעשות עבודה טובה בלבדוק הייטב את ההיצע
הציוד והמטפלים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אניחסוי ממש דחוף25/10/2007זאת שוב אני אני לא רוצה לעשות שעווה בפנים ומסביב לפיטמה אז חשבתי יותר על כיוון של ליזר בפנים וביררתי ואמרו לי שאני צריכה לחכות כמה שנים ומסביב לפיטמה אני מתביישת ללכת לרופאים יש פיתרון אחר לזה.??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי ממש דחוף
28/10/2007שלום לך
אולי קוסמטיקאית רפואית למחט חשמלית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער פנים חזה ותחתחסוי ממש דחוף25/10/2007שלום אני בת 16 וחצי ואני ממש שעירה בפנים ומרוב שהיה הרבה גזרתי והורדתי בפינצטה לא הכל ועכשיו גודל הרבה יותר מגעיל ואני לא יודעת מה לעשות וגם מסביב לפיטמה התחלתי לעשות שעווה בתחת ובגב התחתון ואני לא יודעת מה לעשות כדי להיפטר מכל השעירות הזאת אניי לא חושבת שאני אוכל להוריד בלייזר כי אני בגיל ההתבגרות בבקשה תיעצי לי מה לעשות מבלי לעשות בדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי ממש דחוף
25/10/2007שלום לך
לא ברור למה בלי בדיקות,מאד כדאי לך לדעת מה מצבך האמיתי.
אין פיתרונות בזק,או הוקוס פוקוס. את יכולה למרוט בשעווה,חוט,לגלח מקומות מסויימים כמו רגליים וכ"ו,והשתמש במשחה לגילוח או לעשות אפילציה (מחט חשמלית)
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער99924/10/2007שלום, כמה שאלות
יש לי שיער בחזה שחימצנתי בעבר בעקבות מעשה זה השער התרבה .השיער הוא פלומתי כזה ולא הרבה אבל הוא שחור ורואים אותו טוב באור יום וזה מבייש ללכת עם חולצות פתוחות..האם כדאי לי להסיר אותו ?ואם כן בעזרת פינצטה\שעווה או משהו אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגל
25/10/2007שלום גל
אם יש לך מעט שיער הלייזר או מכשירים מבוססי אור לא מתאים לך,נסי מריטה,או אפילציה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער מהפניםמור24/10/2007שלום רב,
אני נערה בת 16 וחצי ואני יחסית שעירה.
האיזור שהכי מפריע לי עניין השיעור הוא הפנים- יש לי שיער מקו הסנטר ועד אמצע הלחיים, מהפיאות ועד השפם.
אני נורא מתביישת בכך ותמיד הולכת עם פזור.
אני מעוניינת לעבור הסרת שיער בלייזר בפנים ורציתי לדעת האם יש דרכים אחרות לעבור את הטפול מלבד לגלח את הפנים?
אני חוששת מצמיחת קוצים בתקופה שהשיער יתחזק מהגילוח ועד התקופה שהוא יתחלש מהטפולים,
אני גם לא רוצה לטפל בפניי ע"י גלוח כל יום.
מה בנוגע לשעווה או אופציות אחרות?
תודה רבה, מור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמור
24/10/2007שלום מור
קודם כל,גשי לרופאת הילדים ובקשי לעשות לך בירור הורמונלי.
אם יש בעיה הורמונלית,צריך לאזן אותה תרופתית ורק במקביל לבצע הפחתת שיער בלייזר.
אם יש הרבה שיער חייבים לגלח כי אחרת תוכלי לקבל כוויות.
אסור למרוט כל מהלך הטיפולים כי יש צורך בשיערה בזקיק אליה הקרן תתביית,ותחמם את הזקיק עד להריסתו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך, עוד שאלה.
מור30/10/2007האם באמת צומחים קוצים בשלב מסויים של הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור
04/11/2007שלום מור
הקוצים הם השיער המגולח שטופל ואחרי כשבוע עד שבועיים הוא נושר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשרת שיער בלייזר מהבטןמיטלה23/10/2007שלום. לצערי כשהייתי צעירה יותר וטיפשה יותר הורדתי שיער מפס הבטן. מאז אני נאלצת להוריד שוב ושוב והשיעור מתפשט לכל הבטן.
אני מאד רוצה להסיר את השיער לצמיתות, אך החשש שלי שלייזר באזור הזה עלול להקרין גם לרחם ולכל "העסק שם" ולגרום לבעיות שונות בפוריות.
האם החשש שלי מוצדק, ואם כן מה האלטרנטיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיטלה
24/10/2007שלום לך
אין עדויות לפגיעה בפוריות או בכל דבר אחר עקב השימוש בלייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההבדל בין לייזר לבין מכשיר ITLרוני23/10/2007מה מומלצ מבינהם ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרוני
24/10/2007שלום רוני
התכוונת ל-IPL ?
אלו טכנולוגיות שונות שעושות פעולה דומה,הורסות בחום שמופק מאור את זקיקי השיער.
לגבי היעילות יש יעילות לשניהם תלוי במטפל/ת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שפם בלייזר---23/10/2007נמאס לי כבר מהשעווה הזאת..וזה כואב רצח
יש מכונות פה ושם לרגליים ולא יודעת מה, אבל בקשר לשפם אני רוצה פשוט לעשות לייזרר...
יש כזה דבר נכון?כמה זה עולה בממוצע?אצל מי אפשר למצוא את זה?והכי חשוב אםזה כואב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרל---
24/10/2007שלום לך
יש לייזר לכל האיזורים,כולל לשפם.
עלויות יש לברר לבד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר מתקדם בשם STARE LOOKESרוני23/10/2007מישהו שמע???
ומה ההבדל בינו לבין לייזר רגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרוני
24/10/2007שלום רוני
בדרך שכתבת את זה לא ידוע לי.
נסה למצוא את השם המדוייק והחברה היצרנית,ונתייחס.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 15חסוי22/10/2007אני בן 15 ומוריד שיער מהחזה עם פינצטה השיער על החזה קצר מאוד ורך האם אני פוגע או גורם לגדילה מהירה יותר של השיער ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשאול
24/10/2007שלום שאול
אתה רק מתחיל להוציא שיער אני מציאה לך להניח לו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה מטרידהחסוי22/10/2007שלום אני בן 16 והשאלה שלי האם אני יהיה שעיר? אבא שלי שעיר יחסית ואמא שלי לא שעירה יחסית לאישה עכשיו אני לא שעיר יחסית לשער הילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשאול
24/10/2007שלום שאול
אתה מבקש הימור או נבואה ?
תצטרך להמתין בסבלנות ולהיווכח בעצמך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר או אינפראורדה22/10/2007אני מעוניינת להסיר שיער מהרגליים ומהמפשעות. יש לי עור בהיר ושיער עדין שחור. איזה טיפול מומלץ עבורי לייזר או אינפרא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתודה (אחותי...)
ורדה22/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלורדה
24/10/2007שלום ורדה
מנתוניך,כל מכשיר יספק. יותר אגרסיבי יהיה הלייזר, יותא עדין יהיה ה-IPL .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהfell21/10/2007הוא די ארוך פשוט
ואני מחמצנת אותו, אבל רואים אותו טוב באור יום
השאלה אם יצמח עוד יותר אחרי אפילציה?? ואם יצמח במקומות אחרים?
האם זה לוקח הרבה זמן להוריד פלומטי מאשר הורמונלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלell
24/10/2007שלום לך
אני לאיודעת מה צופן העתיד אך אם הוא פלומטי למה לחמצן?
אפילציה לא גורמת לשיעור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלותליאל21/10/2007שמעתי בזמן האחרון על שיטה להסרת שיער עם מכונה בשם ipl חברה סיפרה לי שהיא עושה אצל קוסמטיקאית והיא ממש מרוצה ,זה נשמע פשוט יותר מדי טוב ,היא טוענת שכבר בטיפול השני היא התחילה לראות קרחות וכבר כמעט ולא גודל לה וזה לא כואב ,אני שואלת אם זה כל כך טוב למה החברות הגדולות באמת לא משתמשות בזה?
את מאמינה במכשיר וביעילותו ,כדי ללבצע הסרת שיער אצל קוסמטיקאית עם המכשיר הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליאל
24/10/2007שלום ליאל
IPL זה לא מכשיר זאת הטכנולוגיה. יש מכשירי IPL שונים בעלי איכויות שונות.
מרפאות גדולות רבות כן משתמשות גם בטכנולוגיות אלו.
לא הייתי ממליצה או לא ממליצה על שום שיטה/מכשיר שנוסה רק על איזור 1 אצל מטופלת 1 וכ"ו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערליטל21/10/2007שלום,
עשיתי טיפול ראשון של הסרת שיער באינפרה. אני בהירה עם שיער כהה כך שלמיטב הבנתי זה האידאל. אולי אני לא ממש מבינה את מהות הטיפול אבל נראה שהשיער צומח בדיוק כפי שצמח קודם לכן ובאותו קצב. האם ייתכן כי הטיפול לא עזר? או שאולי עלי להמתין מס' שבועות (חלפו מס' ימים)? ומהי התוצאה לה אני אמורה לצפות? ועוד שאלה (אחרונה)- האם אפשר לגלח את השיער בין טיפולים ובכ"ז לראות את התוצאה שלהם או שעלי להמתין שהשיער יצמח כדי לראות תוצאה?
תודה מראש
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליטל
24/10/2007שלום ליטל
אני לא יודעת באיזה מכשיר ובאילו עוצמות טופלת אך אוכל לומר לך כי יש להמתין לעד 21 יום לתום הנשירה,אם תגלחי לא חראי זאת. מט. 1 לא רואים יותר מדי התקדמות.
בין הטיפולים ניתן לגלח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם את/ה טיפוס בוגדני?היועצים שלנו
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן ל... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


