מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עור רגישמיקה26/09/2007
שלום
בת 34, אני שעירה, השיער שחור וחזק.
בידיים נהגתי להבהיר שיער עם חומר הבהרה+מי חמצן אך זה משאיר לי כוויות שחולפות תוך שעה ועור יבש וקצת מציק ולכן הפסקתי (האם אפשר להמשיך למרות זאת?)
שעווה ומכשירים ביתיים כואבים לי מאוד.
יש לי עור רגיש יחסית (לאימי יש פסוריאזיס),אני חושבת על הסרת שיער בלייזר מהרגליים+ידיים+פנים אך חוששת שהעור שלי יפגע מזה.
האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לבעלי עור רגיש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיקה
07/10/2007שלום לך
אני לא מכירה את עורך,לכן עדיף להתיעץ עם רופא עור,בעיקר אחד כזה שיש לו נסיון עם מכשירי לייזר. רבים מרופאי העור עובדים עם מכשירי לייזר.
בנוסף תמיד ניתן לבצע טסט על איזור קטן אולי אפילו יותר מאחד בעוצמות עולות כדי לבחון את תגובת עורך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפמיכל26/09/2007מה הבדל בין לייזר לפוטואפליציה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלפ
07/10/2007שלום לך
הלייזרים מבצעים פוטותרמוליזה כלומר הרס החלבונים של הזקיק בעזרת חום הנובע מאור.
לגבי אפילציה המידע שלי הוא מזערי כך שלא אוכל לעזור לצערי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינפרא אדוםורד26/09/2007שלום,
אמי מעוניינת ללמוד הסרת שיער באינפרא אדום, אשמח לדעת באילו מוסדות אפשר ללמוד את התחום על מנת לקבל תעודה ולעסוק בזה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלורד
07/10/2007שלום ורד
אני מבינה שאת לא רופאה אך הייתי שואלת במשרד הבריאות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסכין גילוחחסוי25/09/2007שלום
רציתי לדעת אם זה נכון שכשמגלחים שיער הוא חוזר יותר חזק.
דבר שני האם מומלץ להוריד שערות בישבן בעזרת סכין גילוח?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
07/10/2007שלום לך
כשמגלחים השיער מתקצר ליד הגזע שלו,שגם כך מעט יותר עבה מהקצה המחודד של השיערה.בנוסף הסכין בנויה ב-45 מעלות ,כלומר בשיפוע,ולכן הגזע הזה נראה מאורך יותר ועבה. השיערה חיה מספר שבועות קבוע ואחר כך נושרת לבד.לכן אין עדות לזה שהשיער מתעבה או מתרבה אלא בפועל הוא ללא החוד שלו והוא ממשיך לצמוח עם החלק העבה הזה עד לנשירתו.
לא הייתי ממליצה להסיר שיער בגילוח בישבן כי התחושה תהיה קוצנית ולא נעימה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהAnaT25/09/2007במה כדאילי להשתמש כדי להסיר שיער מהבטן??? ושפחות יכאב לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלתמר
07/10/2007שלום תמר
מה יש להסיר ,כמה ,איזה סוג ,צבע פיזור?
אין די מידע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר בפניםמעיין מעיין25/09/2007אני מטופלת כבר כשנה באיפלציה באזור הסנטר, התחלתי את הטיפול לאחר שנים של מריטה בפינצטה ולכן השיער התרבה באזור, לאחר שנה של טיפולים עדיין יש שיער, כמותו ירדה אך עדיין יש עוד, חלק מהשערות הן שחורות למרות שאני בהירת שיער (בלונדינית מאוד) כנראה כתוצאה מהמריטה בפינצטה לאורך זמן ממושך, האם יש אפשרות לעשות לייזר באזור? לאותם שערות שחורות ולהמשיך במשולב עם אפילציה לשערות הבהירות? טיפול זה יהיה אפקטיבי בענייך?
זאת המלצה של הקוסמטיקאית שלי, מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמעיין
07/10/2007שלום מעיין
האם בדקת למה יש לך שעירות שכזאת.אולי יש צורך באיזון הורמונלי ?
לעיתים ניתן לשלב לייזר עם אפילציה אך קודם תשללי צורך באיזון תרופתי,אחרת זה לא ירגע לעולם. עושים זאת בעזרת בדיקות דם ביום ה-2-4 למחזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בבית השחיד25/09/2007איזה שיטה להסרת שיער מתאימה יותר לבית השחי - שהשערות שחורות ועבות והעור בהיר - לייזר או אינפרה אדום?
יש מכשיר מסויים שאת יכולה להמליץ עליו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרל-ד
07/10/2007שלום לך
כשהשיער שחור ועבה והעור הוא בהיר כל מכשיר טוב לתת תוצאה טובה ,בהנחה שהמטפל מיומן.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער ללא הגבלת טיםוליםסיון25/09/2007שלום רב,
רציתי לדעת האם יש טעם בהבטחה של מכונים מסויימים להתחייבות להסיר שיער כל החיים.
אתמול הייתי במכון שטען שאין צורך אפילו ב-10 טיפולים (בית שחי ומפשעה) , ויש נסיון של 15 שנה בתחום - שהשיער גם לעולם לא חוזר. האם זה נכון? האם יש טעם בהבטחה להסיר שיער גם שנתיים או עשר שנים אחרי סיום הטיפולים?
תודה מראש,
סיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלסיון
07/10/2007שלום סיון
אכן בית שחי ומפשעות אלו הם איזורים שמגיבים מצויין להפחתת שיער בלייזר.
ואכן הפחתת השיער היא לטווח ארוך,אך לנבא את העתיד זה קצת יומרני לדעתי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הסיבהליאל24/09/2007לאחרונה שמתי לב שגדל לי שיער על הצוואר ,אומנם שערה שתיים אך זה מאוד מלחיץ אותי ,אני אציין שאני בחורה צעירה לא סובלת מאנורקסיה[שמתי שגוגל להן פלומות]לכן מה יכולה להיות הסיבה והאם להוציא את השערות כי יש לי חשש כבד שיגדל עוד ועוד
אני רוצה להתחיל בטיפולי לייזר וממש לא יודעת למי לפנות ,אני מפחדת שעבדו עלי ,חברה שלי נרשמה באמריקן לייזר ומחזיקים אותה כבר מלא זמן ומזה אני מפחדת ,אז מה כדאי קוסמטיקאית או מכון מוכר
מה הטיפול הבטוח והיעיל ביותר,לייזר אינפרא ,קרן אור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבבקשה תעני לי
ליאל25/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאל
07/10/2007שלום ליאל
בת כמה את ?
שיערה שתיים כמו שכתבת, לא כדאי לגעת. יש לך בעיות במחזור לאחרונה ?
יש לך המון שאלות האם הן קשורות לאותן 1-2 שציינת ?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרת שיער בסנטר ובפאותמיכל23/09/2007שלום
אני מבהירה שיער בסנטר ופאות. אבל עדיין רואים אותו רציתי לדעת אם אני אגזור אותו קצת(כמעט עד שורש) ואשאיר אותו רק בקצת שלא יהיה כ"כ ארוך הוא יצמח עוד יותר ארוך או יהיה עבה יותר?? אפשר לגזור??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראל תעשי את זה בשום פנים זה יצמח לך
רינת24/09/2007ויהיה לך כמו שיער אצל הגבר מתוך ניסיון אישי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעינב
24/09/2007שלום עינב
לקצר שיער במספריים קטנות לא יגרום לשום דבר אחר מאשר לקיצור השיערה שממילא חיה בין
4-6 שבועות ונושרת לבד. נכון היא עשויה להראות יותר עבה,כי ליד השורש הגזע של השיערה עבה יותר מאשר חודה הדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציהנעמה23/09/2007רציתי ךדעת האם ניתן לעשות אפילציה לשערות סביב הפטמות..אשמח לתשובה בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לנעמה
24/09/2007שלום נעמה
כן ניתן לבצע זאת . יש כמובן צורך למצוא מטפלת מיומנת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהגאיה23/09/2007שלום,
יש לי שאלה אינטימית שמאוד מטרידה אותי.. אני עושה הסרת שיער ב-IPL באיזור המפשעה וכחלק מזה גם בשפתיים. כשהיא מטפלת באיזור השפתיים ומעליו אז המכשיר נמצא גם מעל אזור הדגדגן. מאז הטיפול השני אני חושבת שירדה לי הרגישות באיזור זה (מאותו יום פשוט קשה לי עם סקס ..). האם הפולס אור של מכשיר ה-IPL יכול להזיק לאזור זה או שזה בסדר לעשות שם ואני מדמיינת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגאיה
24/09/2007שלום גאיה
הסרת שיער צריכה להתמקד רק בשיער הצומח על העור.
אין לרדת עם המכשיר על ריריות ! מכאן שאין סיבה להגיע לאיזור הדגדגן.
לא נתקלתי בתלונות דומות בעבר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעור יתרגליה23/09/2007אני בת 23 וסובלת משיעור יתר בפנים ובכל חלקי הגוף. הבדיקה ההורמונלית שלי תקינה.לפני כחודשיים התחלתי להשתמש בגלולה אסטל ורציתי לשאול את המומחים ואת הגולשות אם ידוע להם על מקרים שבהם חל שיפור במצב השיעור, ואם כן אחרי כמה חודשים באיזה רמה והאם את השיער שכבר צמח צריך להסיר על מנת לקבל תוצאות טובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגליה
24/09/2007שלום גליה
אם הורמונלית אין צורך לאזן ,למה התחלת גלולות?
אם יש חוסר איזון הורמונלי,נטילת הגלולות מועילה בכך שהיא מקטינה את הרמות של ההורמונים הגבריים ומכאן למופע השעיר הגברי.
יש רופאים שממליצים על גלולות בכל זאת ואת התוצאות רואים בשילוב עם הפחתת שיער בלייזר בהדרגה. את השיער העודף יש להפחית ,עצם נטילת הגלולות לא מסירה שיער,רק מונעת תוספות תמידיות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות על אינפרא אדוםתמי22/09/2007אמרת לי לפני שבועיים בערך שאסור לעשות שעווה בזמן טיפול אינפרא אדום אבל עד עכשיו עשיתי שעווה וכבר עשיתי 9 טיפולים מתוך 15 ואמרתי לאמא שלי שאסור לעשות שעווה ושצריך לגלח אבל היא מתעקשת שאני אעשה שעווה כי "לכל אחד יש מכשיר שונה וכל אחד עושה את זה בדרך שלו".
בינתיים יש תוצאות די טובות אבל יש רק קרחות פה ושם (אני עושה בכל הגוף) ואני מפחדת שבגלל שעשיתי שעווה עד עכשיו התוצאות היו אמורות להיות יותר טובות, אז אם את יכולה לכתוב משהו שאני אראה לאמא שלי שהיא תשתכנע ותיתן לי לגלח אני מאוד מאוד אודה לך.
ועוד שאלה- ראיתי שכתבת למישהי שצריך לחכות 3 חודשים בין כל טיפול אבל מי שעושה לי את האינפרא אמרה לי לבוא כל חודש, זה בסדר?
תודה רבה מראש, יובל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליובל
24/09/2007שלום יובל
את צודקת, אסור לעשות שעווה בזמן הפחתת שיער בלייזר או "אינפרא",כי הוצאת השיערה מהשורש
מעלימה את ה"חוט" המוביל את האינרגיה והחום לזקיק ומכאן להרס שלו !
בנוסף,יש לחכות לצמיחה מירבית של השיער באיזור לפני כל טיפול,וזה לא קורה אף פעם תוך חודש באיזורי הגוף
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרת שיער פלומתי בהירמתוסכלת21/09/2007אני בת 40 לאחרונה יש צמיחה של שיער בהיר ופלומתי באיזור הסנטר, הדבר מאוד מפריע לי.
בחיפושי באינט' נתקלתי בפרסום של מכון כלשהו המפרסם כי באמצעות מכשיר ה-Dermo Flash, מבית מד-אופ אסתטיק טכנולוגיה בע"מ, "העומד בתקני הבטיחות האירופיים ומשגר אלומות אור תרמיות ללא קרינה ישירות לשורש זקיק השערה, כאשר מספר הטיפולים הממוצע נע בין 4 ל-15, בהתאם לנתוני המטופל.
פעולת המכשיר יעילה גם על שיער פלומתי, ואחוזי ההצלחה בהסרת השיער נעים בין 80% ל-92%. כיוון שהמכשיר כה בטוח לשימוש, ניתן לטפל באמצעותו החל מגיל 9 (!!!) ומעלה."
מעוננינת לדעת האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיה
24/09/2007שלום לך מיה
לא מכירה את המכשיר הזה,אם אמצא עליו מידע בעתיד אכתוב לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם סובלים מחרדות?היועצים שלנו
אורולוג וכירורג מומחה ד"ר יוסף שמואלי הינו אורולוג בעל ניסיון רב בניתוחים בתחומי ההפרעות בתפקוד המיני של הגבר והפרעות בפוריות הגבר. ניתוחי ערמונית (פרוסטטה) ביופסיות ערמונית, ביופסיות עם MRI: ביופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



