מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורדת שיער - לייזרמיכלי20/09/2007
שלום ! שאלתי היא :האם רק רופא או אחיות רשאים להוריד שיער בלייזר או כל קוסמטיקאית מורשת לעשות זאת ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכלי
24/09/2007שלום מיכלי
מכשירי הלייזר דור 3,4 מלחייבים למיטב ידיעתי הפעלה של רופאים,או אחיות מוסמכות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפרא והריוןנאוה20/09/2007האם תוכלי לענות לשאלתי זה ממש דחוף
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנאוה
24/09/2007שלום נאוה
על פי הוראות היצרן של מכשירי הלייזר והאינפרא,אין לבצע טיפולים במהלך ההריון.
ומכאן שיש לפעול על פי המלצתם.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת לייזר- מסרטנת?דורין20/09/2007אני עושה הורדת שיער בלייזר בשפם, מפשעות, רגלים ובית שחי.
סיפרו לי שזה מסרטן...מה הסיכונים?
בנוסף, אני השתזפתי במהלך הקיץ... מה ההשפעות של זה?
במפשעות הופיעו לי פצעים לאחר הגילוח והטיפולים... זה בגלל הסרת השיער בליזר?
בתודה דורין...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדורין
24/09/2007שלום דורין
לייזר ככל הידוע לנו עד כה אינו מסרטן. האור היוצא ממנו הוא חלק מהאור הסובב אותנו ביום יום.
רק שמעבירים רק אורך גל אחד (כל מכשיר והאורך גל שלו על פי המטרות לשמן הוא מיוצר.
שיזוף ולייזר לא הולך ביחד, יש להמתין כ-חודש מהחשיפה הלא מוגנת לשמש
פצעונים לא קשורים ללייזר,יותר סביר שעקב הגילוח
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינפרא והריוןנאוה19/09/2007שלום רב
אני מטופלת במכשיר אינפרא בפנים במפשעות ובבית השחי
עם תוצאות די טובות
לאחרונה גיליתי שאני בהריון ממש בשבועות ראשונים
האם ניתן להמשיך לעשות אינפרא,בלי להזיק להריון
ואם כן,בכל חלקי הגוף?
תודה מראש וחתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנאוה
24/09/2007שלום נאוה
מזל טוב,לא מומלץ לבצע טיפולי לייזר בהריון. גם החב' המייצרות כך כותבות במדריכים הקליניים שלהם. אין הוכחה שזה מזיק אך גם אף אחד לא עשה נסיונות לבדוק ולא תהיי הראשונה ,נדמה לי.
בהצלחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לגלולה ושיעור היתר...מיואשת19/09/2007אני נוטלת גלולות דיאנה להפחתת ההרומוןם הגברי....התחלתי לאחרונה טיפול באינפרא אדום להסרת שיער בפנים...עכשיו מה יקרה אחרי שאני אפסיק ליטול גלולות?! השיער יחזור ויצמח?! כי אז שוב ההורמונים יתחילו לעלות ולהשתנות...אז זה למעשה הסכם חיים עם הגלולות לתמיד?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיואשת
24/09/2007שלום לך
השאלה היא ,מה הסיבה להורמונים הגבריים ביתר? תנסי לקבל תשובה מהגניקולוג או אנדוקרינולוג
אם הסיבה לא תיפתר, יתכן שהטיפול הוא ארוך .
לפעמים לאחר הריון או לידה דברים מתאזנים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעירות יתרהמעיין מעיין19/09/2007שלום לך ד"ר,
אני עושה טיפולי אפילציה בסנטר, וקצת בצוואר, (אני בהירת שיער ואמרו לי שלייזר לא אפשרי)
זה עושה לי סימנים, זה אמור לעבור עם הזמן? (אני עושה כבר כמה חודשים)
ויש אפשרות לעשות אפילציה בחזה, בעיקר סביב הפטמה? אני חוששת שמה זה יפגע בי בעתיד
יש בכך איזשהו סיכון?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאגם
24/09/2007שלום אגם
האם יש זיהומים, כמו חצקון? תפני אל המטפלת,או אל רופא עור.בררי איך היא מחטאה את המיכשור.
ניתן לבצע אפילציה סביב הפטמות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופהגיל18/09/2007האם יש אפשרות לנשים להוריד שערות בחזה (מסביב לפטמה)?
כבר כמה זמן שאני מורידה עם פינצטה והשיעור רק התרבה, השערות צומחות לי גם מתחת לעור
וההתעסקות עם הפינצטה גרמה למקום להיות פצוע ומכוער
מה אפשר לעשות? האם לייזר/אפליציה היא אופציה במקום הזה??
אני טסה לתק' ארוכה עוד חודשיים ורציתי לשאול עם יש פתרון מהיר ויעיל למצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגיל
24/09/2007שלום גיל
ניתן לבצע אפילציה באיזור,אך לא נראה שזה יסתיים תוך חודשיים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל המלצהעדי18/09/2007שלום,
אני נוסעת בקרוב ללונדון אני מטופלת גם בליזר וגם מעולם לא עשיתי גבות ושפם לבד
אני נוסעת לתקופה ארוכה יחסית אשמח לקבל המלצה
זה יעזור לי מאוד זה החשש הכי גדול שלי מהנסיעה תודה עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלעדי
24/09/2007שלום לך
ניתן לבצע מריטה בזמן הזה, כך יהיה הכי יעיל.כשתסיימי ותחזרי תמשיכי בלייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער לכל החיים?מיכל18/09/2007אני מתעניינת בהסרת שיער בלייזר או IPL.
אני בת 37, אם לשניים בעלת עור לא בהיר במיוחד, ושיער דק יחסית וכהה.
האם הסרת השיער היא סופית ותמידית או שישנה אפשרות שהשיער יצמח שוב בשלב זה או אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיכל
24/09/2007שלום מיכל
ההגדרה הנכונה היא הפחתת שיער משמעותית לטווח ארוך.
לא ניתן לדעת מראש דבר כזה על כל מטופל כי כל אחד יחיד ומיוחד ,גם מן הפן השיער שבו.
דבר אחד ידוע הוא שגילך במקרה הזה הוא יתרון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם לייזר מסרטן לא מיד אלא בעוד כמה שנים?מיכל17/09/2007
פעם מישהו הפחיד אותי שלייזר מסרטן לא מיד אלא בעוד כמה שנים(10-20שנה) אני נורא לחוצה מזה כי בניתי את עצמי על כך ועכשיו לא יודעת מה לעשות אני ממש חושבת על זה הרבה, וכבר אפילו לא "מתלהבת" מעובדה של הסרת שיער.
תעזרי לי!אני יודעת שאם אעשה טיפול אחד לפחות אהיה בלחץ וכל פעת אחשוב שיהיה סרטן!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרל-h
24/09/2007שלום לך
ככל הידוע לנו עד כה אין סבירות לסיכון כזה.
לך לא הייתי ממליצה להכנס לטיפולים כאלו כשאת מתארת את הרגשתך הזו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בישבןתומר17/09/2007שלום אני גבר בן 23 וברצוני להסיר שיער בישבן כולל פי הטבעת.
שמעתי שלא מומלץ אך אני מתעקש בכל זאת. מה עדיף במקום כזה לייזר או אינפרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלתומר
24/09/2007שלום תומר
לא ברור לי למה אתה מתעקש לקבל טיפול שהוא בניגוד לכל המלצה רפואית.
לא נבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש באזומדגלית15/09/2007ד"ר שלום , אני משתמשת באזומד להבהרת כתם ברגל .
רציתי לדעת אם יש בעיה להסיר שיער בליזר או אינפרא ביחד עם התרופה .
התחלתי שימוש לפני מספר ימים בלבד , האם להפסיק? אם כן כמה זמן לפני הטיפול יש להפסיק ?
תודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגלית
16/09/2007שלום גלית
כן יש בעיה של איזומד ולייזר או אינפרה, יש להפסיק שבועיים לפני הטיפול ולהמשיך כשבוע אחרי, בהנחה שהעור חזר לקדמותו ונראה רגיל לחלוטין.
אם יש כתם כהה לא הייתי עולה עליו עם הלייזר עד גמר התבהרותו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועם אינפרא
גלית20/09/2007יש בעיה לעבוד על הכתם? קוסמטיקאית אחת אמרה לי שזה אף עוזר להעלים כתמים זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר לטיפול ביתירונן15/09/2007שלום,
מה יעילות המכשירים לטיפול ביתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרונן
24/09/2007אין יעילות משמעותית .
חבל על הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופה לשיעור יתראביבית14/09/2007ךאיזה רופא עליי לפנות כדי לקבל את המרשם לתרופת הוניקה...
רופא עור או רופא נשים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאביבית
24/09/2007שלום אביבית
לרופא עור.רופא המשפחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעור יתר(:14/09/2007שלום... קצת רקע.... אני בת 15, מחזור לא סדיר (קיבלתי לפני שנתיים וחצי), אקנה נורמלי לגיל ההתבגרות, אין שיעור יתר תורשתי במשפחה (לא אמא, לא 2 הסבתות, לא אחות ולא הדודה שעירות). יש לי שיעור יתר (פנים (קצת פאות, לחיים), גב, בטן (אבל לא ברמות גבוהות)) שהתחיל לפני שנה. אני ממש מתוסכלת מהמצב הזה!!! יש לי כמה שאלות....
1. אני רוצה לעבור בדיקות הורמונליות, לראות אם הכל תקין, זה בסדר לפנות עם זה לרופא עור?
2. האם גלולות דיאנה גורמות לשיער לנשור? ואם לא, האם יש איזה שהן גלולות שיגרמו לו לנשור? בכלל, אשמח אם תתנו לי רקע על הגלולות האלה בקשר לשיעור יתר.
3. אם לא הגלולות, האם יש דרך אחרת "לפתור" את המצב הכל כך מגעיל הזה? לפני שפונים ללייזר וכו'...
אני ממש מודה למי שייתן לי תשובות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעוד כמה פרטים ששכחתי לציין.....
(:14/09/2007צבע העור שלי הוא לא לבן אבל גם לא כהה..... משהו באמצע :) אבא שלי שעיר אבל לא ברמות מוגזמות! (אין שיער על הבטן והגב) רק בידיים (באצבעות ממש קצת) וזהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה..
(:15/09/2007אם השיעור שלי קליל (אין סנטר, וצוואר) האם זה יישאר ככה? זאת אומרת, האם יש סיכוי שהשיער לא יצמח יותר? (במידה ורמת ההורמונים שלי תקינה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא ענו לי? /:
(:16/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם רומנטיים?היועצים שלנו
מבכירי הגניקולוגים ומחלוצי טיפולי הפריה החוץ גופית בארץ. כיום הינו סגן מנהל היחידה להפריה חוץ גופית בבית חולים בילינסון. את טיפולי ההפריה החוץ גופית IVF, מבצע במטופליו בבית החולים אסותא בתל אביב. מומח... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



