מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיער בלייזר99921/10/2007
שלום
אני מעוניין לבצע הסרת שיער בלייזר מהגב התחתון ומהישבן.
כמה בערך לדעתכם המחיר של הורדה כזאתי?
תודה רבה לעונים..
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו
99922/10/2007תנו לי מחירים להסרת שיער בלייזר מהישבן ומהגב התחתון...בבקשה.
תודה לעונים
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער באינפרא אדום במפשעותהמתלבטת21/10/2007
לד"ר אהרונוביץ שלום,
רציתי לדעת אם כתוצאה מטיפולי הסרת שיער במפשעות עלולה להיפגע פוריות האישה ואם יש סכנות אחרות מלבד כוויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למתלבטת
21/10/2007שלום לך
לא ידוע לנו על פגיעה בפוריות או כל סכנה אחרת פרט לכוויות שטחיות או שינויי גוון עוריים,אשר לרוב חולפים, בטיפולי הלייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי הסרת שיערגבר נאה21/10/2007שלום
רציתי לשאול אני מסיר שיער מאיבר המין בגילוח ואת שיער הערווה עד היום הסרתי עיצבתי במכונת גילוח
השבוע החלטתי להסיר שיער הערווה בגילוח ומאז כמה ימים מופיע לי אדמומיות באזור
שאלתי האם בכל פעם שאסיר עם סכין יופיע האדמומיות ?
או שאם אעשה שעווה זה ימנע זאת
אשמח לשמוע על מה הדרך הנכונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאחד
21/10/2007שלום
לצערי ,אוכל ליעץ בעיניני הפחתת שיער בלייזרים ומכשירי אור אחרים בלבד.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בלייזר בעורף לנשיםסיגלית20/10/2007מהם סיכויי ההצלחה של הסרת שיער בעורף לנשים, שיער שהוא למעשה שיער ראש אך עדין יותר?
2. מה ההבדל בין מכשיר לייזר פוטונה לאחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלסיגלית
21/10/2007שלום סיגלית
בעורף ניתן לקבל תוצאות יפות אם כי זה יכול להתארך .
אני מקווה שאת מתכוונת רק לחלק האחורי של הצוואר ולא הצדדים .
לייזר הפוטונה הוא מכשיר ND YAG 1064 המתאים יותר לבעלי עור כהה. בידי מטפל/ת מיומן/נת יתן תוצאות טובות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה מקווה שיענו לי :)99920/10/2007אני בת 15 ואני שעירה=\
בשנה האחרונה שמתי לב שגדלו לי שיערות על החזה וגם בין הצייצי.
פעם היה לי רק כמה שערות מסביב לפטמה .אך התווספו לי עוד על כל החזה-
השערות לא בצבע כהה ,אלה בלונדיניות וחלק חום ושחור בהיר כזה..
האם יכול להיות שזה יעלם עם השנים או שזה ישאר לנצח?
מחכה לתשובה ותודה!:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהסרת שיער מהחזה
טלי20/10/2007הסרת שיער מאיזור הפיטמה והחזה מומלץ לגילך אפילציה בגלל שהצבע בהיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אבל.....
99920/10/2007אני לא ממש מתכוונת להוריד בגיל הזה שערות משם אני פשוט שואלת אם יש מצב שזה יעלם..
אבל תודה!!
עוד תגובות ממשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהfell19/10/2007האם ניתן להןריד שיער פלומתי בסנטר במחט חשמלי?
יכול להיות שהוא יתרבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלell
21/10/2007שלום לך
ניתן להסיר שיער פלומתי באפילציה,אבל, למה לך פלומה יש לכולנו באופן טבעי.שיער עבה וחסר פיגמנט משמעותי אולי, אבל פלומה ממש זה מיותר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת שיער במפשעהסיון18/10/2007שלום,
שמעתי שמועה שמסוכן להוריד שיער במפשעה כי זה קרוב לרחם ועלול לגרום בעיות בעת נסיון כניסה להריון. האם זה נכון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלסיון
21/10/2007שלום סיון
אין עדויות כאלו ככל הידוע לי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער על האףלילי18/10/2007יש לי שערות קטנטנות על האף!!!
האם יש לכם פתרון לדבר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליהי
18/10/2007שלום לך
לכולם יש.
לא הייתי מתעסקת איתן אלא אם כן הן מאד עבות וכהות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעוניינת להוציא בלייזרחסוי17/10/2007היי
אני מעוניינת להוציא שיער בלייזר.. יש לאמר שיש לי שיעור יתר...
אני רוצה לעשות כמעט בכל חלקי הגוף... הייתי רוצה לשאול איפה היית ממליצה לי ללכת לטפל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
18/10/2007שלום לך
לא יכולה להפנות אותך לשום מקום ספציפי,אך תבדקי,הייטב מי המטפלים ואם הם רופאים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכירה מקום אמין ביותר
שלומית19/10/2007אני היתי ממליצה לך ללכת מקום מסודר ורציני ולא למכון קיקיוני. אני עושה שוקיים בית שחי ומפשעות בכללית אסתטיקה והתוצאות מדהימות!. חשוב שיאבחן אותך רופא ולא יועצת- כי מה היא מבינה.... אל תשכחי זה קודם כל הגוף שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני דווקא ממליץ על קרן אור
יוסי20/10/2007לא סתם משרד הבריאות מחייב שהסרת שיער בלייזר יבצעו רק רופאים. לעומת זאת בקרן אור שבעיקרון הטיפול זהה לא חייבים לטפל רק רופאים. לכן אני ממליץ על ליה לוי מכפר סבא שעובדת עם קרן אור ועם ניסיון של 20 שנה בהסרת שיער. לא תמיד רופא עדיף, רציתי רופא לברית של בני שלח אותי למוהל (לי יש ניסיון של 5 מילות ולמוהל מאות) ככה גם בדיאטה (לכי לדיאטנית) וככה גם בהסרת שיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאפילטורית שהמלצת- גרמה לי לכוויות
חסויה11/11/2007נראה חשוד ההמלצה הנ"ל לאור הנסיון המר שלי לפני כ-6 שנים עם הגב' הנ"ל
למרות שבעבר טופלתי ע"י אפילטורית אחרת שלא גרמה לי לנזקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשער בגב ובבבטןנני17/10/2007רציתי לדעת אם יש לי שער בגב העליון וקצת בבטן האם מורידים אותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנני
18/10/2007שלום נני
שאלתך מאד מאד כללית וקשה לענות עליה כך,חדדי ,פרטי ואשמח ליעץ
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער ב-IPLקרן17/10/2007שלום,
אני מעוניינת להסיר שיער מאיזורים לא קונבנציונלאים בגופי כגון בטן, גב, חזה. אני בעלת עור שחום עם שיערות שחורות ודי פלומתיות. אני מעוניינת להתחיל טיפול ב-IPL באיזורים אלו. החשש הוא מהגילוח שלפני הטיפול. כמובן שביום- יום אני מורטת שיערות אלו בשעווה וזה נראה לא מאוד מפחיד לגלח אותן. שאלתי היא האם יכול להיות מצב שאגלח אותן ואעשה מספר טיפולים והטיפול לא יעבוד או שכן יעבוד אך לא לצמיתות ואז המצב יהיה יותר חמור יותר מלפני תחילת הטיפול? כלומר הן יהיו יותר עבות וצפופות עקב הגילוח? האם לדעתך יש סיכוי שהטיפול יעבוד לפחות בחלקו לאור העובדה שהשיערות די פלומתיות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקרן
18/10/2007שלום קרן
אין לי אפשרות להתייחס לגופך באופן פרטני וגם לא לנחש או להעריך את התקדמות טיפול כזה או אחר אצלך.
מה שכן אוכל לומר הוא שגילוח לא מוסיף שיער.
לפעמים צריך להמנע מלטפל בשיער פלומתי גרידא כי לכולנו יש פלומה על הגוף. לעיתים פלומה במקומות מסוימים יכולה להפוך לשיער טרמינלי עבה וכהה.לא ניתן לדעת זאת מראש,אך יש לבחור את האיזורים הנכונים לטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיטות להסרת שיערורדה17/10/2007מה ההבדל בין אינפרא אדום ל IPL ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלורדה
18/10/2007שלום ורדה
אין הבדל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדי עם זה כבראיריס15/10/2007די נמאס לי מהשיער של בעלי על האוזניים ובאף. אני שוקלת לקחת להביור ולהתחיל להסיר בצורה גסה. אני בטוחה שכל הנשים היו מסכימות אתי - שיער אצל גבר - איכסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרואצל אישה זה יותר יפה?
לילי16/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער דליל בחזה העליון...גיא14/10/2007שלום,
אני גיא, בן 24, נראה צעיר לגילי, שחום ולא שעיר.
יש לשיער בגוף שלי נטיה לצמוח מתחת לעור! זה ממש מפריע לי... גם ברגליים, גם בפנים ובחזה... לפעמים נוצר מצב של פצעונים או שהשערה ממש גדלה בתוך העור וניתן לראות את זה מבעד לעור.
בשנתיים האחרונות אני מוריד שיער בשעווה מהחזה העליון (מכיוון שרוב האיזור חלק זה נראה מוזר שיש שיערות ארוכות ושחורות מפוזרות בדלילות), החזה שלי יחסית בהיר.
הבעיה היא .א) אני צריך להמתין הרבה זמן בין מריטה למריטה מכיוון שהשיער מתחיל את הצמיחה מתחת לעור (אלא אם כן אני משחרר את השערה והחזה נשאר אדום למשך ימים במקרה הטוב, ומלא בפצעים במקרה הרע) ..עד שהשערה יוצאת החוצה. .ב) אני מעדיף פתרון רציני יותר, ארוך טווח.
האם טיפול בלייזר יתאים למקרה הזה ולצבע העור שלי? כמה טיפולים וכמה זמן בממוצע טיפול שכזה מצריך? (האיזור קטן יחסית)
------
שאלה נוספת - האם יש טיפול אפקטיבי להורדת שיער פנים אצל גברים? חלקי או מלא?
[שואל בגלל זה שהצמיחה מתחילה בתוך העור ואני לא יכול להתגלח כל יום אלא פעם ביומיים שלושה]
מצטער על ההתקפה :)
אשמח לקבל פה תשובה מפורטת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגיא
16/10/2007שלום גיא
הנטייה שאתה מתאר, של צמיחה הפוכה לתוך העור,יכולה להיות משופרת על ידי הפחתת שיער בלייזר.כי ככל שיש פחות שיער בפועל יש פחות סיבות לצמיחה הפוכה,וממנה פועל יוצא של כל שאר התופעות שציינת.
קיימים מכשירי לייזר שמתאימים לעור שחום,אין עם זה בעיה. האם אתה שחום עקב שיזוף או שחום מלידה? שיזוף לא הולך "יפה" עם לייזר.
גם בפנים ובצוואר ניתן להפחית שיער בלייזר עם כי זה תהליך לא נעים,אך יעיל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך
גיא16/10/2007אני שחום מלידה :)
העניין הוא שהשיער שלי ממש לא צפוף... לא סתם אמרתי שאני לא שעיר.. ככה שזה עניין של דילול שיער :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגיא
16/10/2007אם אתה עד כדי כך לא צפוף, נסה אפילציה(מחט חשמלית).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר שלוש שנים באפילציהרעות14/10/2007שלום, יש לי בעיה חמורה לפני כשלוש שנים התחלתי לעשות אפילציה בפנים(לאחר שנגרמה לי צמיחת יתר בעקבות שעווה) פעם בשבועיים אני עוברת טיפול ועדיין לא רואה את הסוף מצב זה גורם לי לדכאון ועלות הטיפול יקר ביותר, שאני מתלוננת על הזמן אומרת הקוסמטיקאית שזה בשיפור אך אינה יכולה להבטיח זמן משוער לסיום,
מה אני יכולה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרעות
14/10/2007שלום רעות
האם שללת חוסר איזון הורמונלי ?
בת כמה את, נוטלת תרופות ,האם ידועה שעירות כזאת במשפחה שלך?
אם המחזור לא סדיר ויש אי סדירות הורמונלית יתכן שללא איזון תרופתי לא תראי כל שיפור.
בידקי את עצמך ,דרך רופאת הנשים,בבדק' דם פשוטות בימים הראשונים של המחזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם סובלים מחרדות?היועצים שלנו
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
