מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התבגרותאיש13/10/2007
שלום רב!
יש לי שאלה שמציקה לי המון זמן. אני בן 25 אבל נראה הרבה יותר צעיר, כבן 18.כמעט ואין לי שיערות על הגוף והזקן גם כמעט ולא צומח. רציתי לשאול האם יש משהו שניתן לעשות בנידון. אני די מתבייש ללכת עם שאלה כזאת לרופא ולכן רציתי בצורה אנונימית לשאול את השאלה.
תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיש
14/10/2007שלום לך
קודם כדאי לברר במשפחה שלך ,אחים ,אבא, וכ"
ב. האם אתה בריא? נוטל או נטלת תרופות למיניהן?
ג.להתייעץ עם רופא המשפחה זו לא בושה!
ד. אולי לבדוק רמות הורמונים גבריים.
ה. שמח בחלקך ,לא "תישאר צעיר לנצח ..." כמאמר השיר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה =]חמודה בת 1813/10/2007שלום =]
אמממ..יש לי שאלה קטנה,אני רוצה לרכוש קרם או משחה שמרדים את הרגיים(לצורך מריטת שיער במכונת הסרת שיער)
עכשיו,אני שמעתי על "אמלה" כמשחה שכזו אבל שמעתי על עבודתה במסגרת הסרת שיער בלייזר אני לא יודעת איך היא עובדת על סרת שיער במכונת הסרת שיער.
אני לא מכירה עוד משחות עזר בנושא או קרמים,
והייתי רוצה שתייעצי לי איזה משחה או קרן הכי מרדימה או מאלחשת את הכאב,כי אני ממש לא מסוגלת לסבול את המריטות בשעווה ובטח שבטח לא בליזר..
(גם במכונת הסרת שיער לא אבל זה מצרך שנמצא בבית ולכן אני אוכל למרוח קרם מסוים ואז לעשות-שעווה זה קצת יותר מסובך לעשות לבד בבית.)
בתודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתררגליים* תיקון טעות
חמודה בת 1813/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחמודה בת 18
14/10/2007שלום לך
אין אפשרות לתת מרשם לאמלה,כדי למרוט במכונה. את מבצעת את זה בבית ולא תחת השגחה ולכן זה מסוכן.
עדיף שתגלחי בינתיים עד שתתבגרי מעט ותוכלי לשאת את אי הנוחות של המריטה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהוריד או לא?!דנה13/10/2007יש לי בחזה כמה שערות, רציתי לדעת אם להוריד או לא?
כי שמעתי שאם מורידים השיערות רק הולכות ומתרבות.
זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדנה
14/10/2007שלום דנה
שערות בודדותבלבד אם הן לא מאד כהות ובולטות הניחי להן .
אם הן מעטות ,עבות נסי מחט חשמלית.
אם יש בעיות הורמונליות והרבה שיערות,פני להפחתה בלייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה/קרם להוצאת שיערות מהעוראני12/10/2007שלום,
לעיתים שאני מורידה שערות בעזרת מכונה/שעווה,
השערות נכנסות מתחת לעור?
יש משחה שעוזרתלהוציא אותם?
גם כל רעיון אחר יתקבל בברכה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאני
14/10/2007שלום אני
אין משחה נגד צמיחה הפוכה.
הפחתת שיער בלייזר מועילה מאד,בהפחיתה כמותית את השיער ופירוקו גם מתחת לעור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה להסיר פעם ראשונהמירה12/10/2007אני מתחתנת בקרוב
בחורה דתיה
ומעולם לא הסרתי שיער מאיזור המפשעה
רציתי לדעת אם אני צריכה לעשות משהו לפני שאני מגיעה לקוסמטיקאית או פשוט לבוא כמו שאני
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמירה
14/10/2007שלום ומזל טוב
אין "חוקים" ,בואי נקייה ויודעת מה את רוצה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת שיער מהסנטרדניאלה11/10/2007אני בת 30 וכבר כ-3 שנים סובלת משיער על הפנים.אני מורידה מאיזור הסנטר כבר תקופה ארוכה בעזרת פינצטה,והשיער גדל שם בצבע כהה (אני בהירה) והוא גם קשה ולכן נאלצת להוריד כל יום יומיים כדי שלא יראו!!!זה משגע אותי! האם ניתן להוריד בלייזר שכן באיזור הסנטר השיערה שחורה .בשער הפנים השיערות בהירות פלומטיות ויודעת שיש איתן בעיה בטיפול בלייזר
אשמח לתשובה בדחיפות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבפרופורציה: לא ניתן להסיר בסמנטר
גלית13/10/2007שלום רב
גם אני סובלת מאותה תופעה. נציגת פרופורציה אמרה לי שלא ניתן להסיר שיער בלייזר מאזור הסנטר. הנימוק: הליזר מגרה את הצמיחה הנוספת. האומנם כך? מה כן ניתן לעשת?
בתודה גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדניאלה
14/10/2007שלום דניאלה
קודם הייתי בודקת מצב הורמונלי,דרך רופא נשים,אחר כך מכיון שהאזור הנ"ל יכול להגיב טוב, ויכול, אצל מטופלות מסוימות גם "להתעורר" ולהוציא עוד שיער, הייתי פונה למחט חשמלית,שמטפלת ממוקד בשיערה ולא על שטח רבוע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגילוח שיערטיפטיפ11/10/2007שלום רב לך,
אני סובלת מגבות דלילות ודקות במיוחד (וזאת עקב מריטת לא מקצועית של קוסמיטקאיות שונות במשך השנים) מטבעי הייתה לי גבה מלאה ויפה.
שמעתי שברגע שאגלח את הגבה כולה השיער יצמח פראי יותר-כוונתי היא שיצח שיער מעבר למה שהן גדלות כעת בשל פעולת הגילוח.אני כבר מיואשת מהגבות שמקנות לפני הבעה שמימית ושום צבע או עיפרון לא עוזר..
האם נכון הדבר לגביי הגילוח? אנ מוכנה לנסות הכל!
בתודה רבה המתוסכלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלטיפטיפ
14/10/2007שלום לך
הגילוח רק מקצר שיער שקיים,לא ברור לי כיצד קיצור מעט שיער יגרום לצמיחה פראית ?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה שלך קצת סותרת את עשר העובדות
מישהו11/01/2009מצד אחד, את רושמת כי שיער לא מגביר.. אבל מצד שני את רושמת ששיער כן מגביר? תחליטי אולי..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמיחה הפוכהאלון10/10/2007שלום.
הסרתי שיער ביד עם מכונת בראון סילק אפיל, ועכשיו יצאו לי מעין פצעים כאלה כמו חצקונים?
השאלה היא האם זאת צמיחה תת עורית? או שהשיער צמח מתחת לעור?
בכל מקרה, יש איזשהי דרך להעביר את זה?(שמעתי שמים חמים יכולים לעזור),
או שזה יעבור לבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאלון
14/10/2007שלום אלון
מיותר לתת עצות מבלי לדעת מה המצב לאשורו.תתיעץ עם רופא עור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעווה וסכיןאלון10/10/2007אני מגלחת עם סכין בבית השחי וברגליים, אך התחילו לצמוח לי קוצים, וצמיחה גסה ומגעילה...
שאלתי היא - אם אני אעשה שעווה במקוומות האלה, שתמרוט את השיער, האם השיער יצמח גם קוצני ועבה? או שזה שיער "חדש"? כלומר שיהיה אפשר שוב להתחיל בסבב של הגילוח עם הסכין?
וככה לעשות סבב, בהתחלה שעווה ואח"כ סכין, עד שיתחילו שוב קוצים, ואז שעווה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאלון
14/10/2007שלום אלון
אם החלטת למרוט למה גם לגלח? נראה לי מיותר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער עם silk epilאלון10/10/2007שלום וברכה,
שמי עידו, בן 22.
אני מעוניין להסיר את השערות מהבטן והחזה, אך אני נתקל במספר בעיות.
דבר ראשון, השערות ארוכות(תלתלים אפילו) ועבות, וכשניסיתי להסיר בעזרת המכשיר הנ"ל(מעין מכונה שתולשת שיערות), הכאב היה בלתי נסבל.
לעומת זאת כשאני מסיר שיער מהיד, ששם יש לי שערות קצרות ופחות עבות, ההסרה כואבת פחות, וסבילה בהחלט.
השאלה שלי היא- נניח ואקצר את השערות שעל הבטן בעזרת סכין גילוח, לאורך של 5 מ"מ, האם ההסרה בעזרת מכשיר הsilk epil תיהיה פחות כואבת? או במילים אחרות, האם לאורך השערה יש השפעה על הכאב של הסרתה?
אני מפחד להסיר בעזרת הסכין כי אני מפחד שהשיער שיצמח יהיה עבה וגס יותר...
כשאני מסיר עם ה silk epil מהיד זה הולך מצוין, שוב, השערות על היד קצרות(ומעטות יותר, ודקות), ועל הבטן והחזה גסות יותר...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלעידו
14/10/2007שלום עידו
לצערי לא אוכל לסייע לך יותר מדי. הכאב נובע מעצם המריטה של השיערה מן הזקיק ללא כל קשר לאורכה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בשעווהדר09/10/2007אם עושים הרבה שעווה השיערות נחלשות ובסוף לא יצמחו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדר
09/10/2007שלום דר
נשים שמורטות עם שעווה לאורך שנים מציינות שהן רואות הפחתה בצמיחה. אם זה מפסיק צמיחה ,אנני חושבת
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער ערווהמיכל09/10/2007שלום ד"ר,
רציתי לדעת אם עדיף להוריד את שיער הערווה מאיבר המין או לא?
יש אנשים שאומרים שזה עדיף להוריד את הכל בגלל שהשיער גורם להזעת יתר, הצטברות ליכלוך ואבק וזה גורם בעצם להזדהמות המקום וחלק אומרים שרצוי לא להוריד את הכל כי השיער סופח את הרעלים ושומר על איבר המין.
רציתי לדעת מה דעתך על העניין.
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיכל
09/10/2007שלום מיכל
הפחתת שיער באיזור הערווה הוא על פי שיקולך וטעמך האישי בלבד.
אין כאן שום שיקול רפואי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערשימי09/10/2007שלום , אני בן 22 מעוניין בדילול השיער שלי בבטן ובחזה .
שמתי לב שלהסרת שיער דרושים מספר רב של טיפולים ודילול מוגדר כמשהו כמו 3 טיפולים.
איך זה הולך ? עוברים טיפול,מחכים לצמיחה מגלחים ושוב טיפול וחוזר חלילה ?
אני יכול להחליט באיזה טיפול אני מסופק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשימי
09/10/2007שלום שימי
אני לא יודעת לומר מספר מדויק הנדרש לדילול רמת השיעור באיזור כל שהוא,אך זה ברור שיש להפסיק לאחר מס' טיפולים קטן יותר מאשר ידרש להפחתה רבה יותר.
קח בחשבון את גילך הצעיר ואת התורשה שלך. וכן תוכל להפסיק כשתגיע למידת השעירות הרצויה לך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהHELP!בעיה קטנה...(זה חשוב!! תקראו!)חמודה בת 1808/10/2007היי!
אני בחורה כבת 18,ואמממ אני מאוד רגישה מבחינה פיזית..בעבר כשהייתי בת 12 עשיתי שעווה ברגליים בפעם הראשונה בחיי שהורדתי שערות בכלל(ממה שהיה לי :S )
ויש לי טראומה מזה כי הקוסמטיקאית שפכה לי חומר רותח היישר מהקומקום שחיממה שם את החומר ושרפה לי את כל הרגליים והמפשעות.
ומאז נשבעתי לא לעשות יותר שעווה
היום כאשר אני בת 18 אני אמורה להתגייס לצבא עוד מעט ויש טירונות שאורכה כ3 שבועות
אני מבינה שאני אהיה חייבת להוריד שערות שישאר המקום נקי לאורך כל זמן הטירונות.
כי בכל, זאת זה לא נעים להסתובב ככה לא לי ולא לאנשים שאיתי..
ואני לא מסוגלת לבצע שעעוה ברגליים,ניסיתי מריטה אחת אצל הקוסמטיקאית החדשה שלי ואני פשוט לא מסוגלת
אני יודעת שגילוח לא יעזור כי זה אחרי יומייםם שלוש מתחיל לצמחו כבר וזה לא יפה
גם המשחות של ויט שמורחים אחרי 3 ד'ק והשיער יורד על אותו עקרון של הגילוח.
נשאלת השאלה,מ-ה ע-ו-ש-י-ם ב-מ-צ-ב כ-ז-ה??????
מה אני יכולה לעשות איזה מריטת שיער לאורך זמן שהיא לא כואבת או הכאב הוא ממש ממש ממש חלש?
תודה לכל העונינם מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחמודה 18 כנסי
חסויה09/10/2007שלום לך, אני בת 28 מאז שהתחלתי לגלח לא הבנתי כמה טעות עשיתי עד שהכרתי את השעווה
נכון שבפעמים הראשונות זה כואב מוות אבל היום אני לא מוכנה להחזיק סכין ביד וזה ממש תענוג לעשות פעם ב 3 שבועות שעווה ברגליים... הפעמים הראשונות היו אצלי בלתי נסבלות ואני מאוד רגישה לכאב אבל ספגתי את זה וממש נהניתי אחר כך.. מה שאני ממליצה לך לעשות: תעשי מקלחת קרה ברגליים לפני השעווה.. אל תחשבי על הכאב את תראי שאחרי פעמיים שלוש השערה נחלשת הכמות שצומחת היא מועטת והכאב כמעט ולא קיים.. אין ברירה זה או זה או לגלח.. תלכי בגישה של כאב שעובר אחרי כמה דקות כלא היה וזה נשאר ככה 3 שבועות ויש לך שקט ושלווה... אני הייתי ממש כמוך בקטע של הכאב לא הייתי מסוגלת לחשוב על זה.. אבל אחרי הפעם הראשונה אני לא מוכנה לוותר על זה.
בהצלחה בשירות הצבאי... ואצל הקוסמטיקאית!
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסויה שלום =]
חמודה בת 1809/10/2007אני מודעת לעד כמה נעים זה להיות 3 שבועות עם רגליים חלקות והכל טוב ויפה..
אבל אני לא מסוגלת אני הייתי אצל קוסמטיקאית אמרתי לה לנסות לעשות לי ואם ילך אני אעשה אבל אני פשוט לא יכולתי עד כדי כך שאמרתי תפסיקי בזה הרגע! והיא הייתה צריכה להוריד לי את שאר השעווה שהיא שמה לי..
זה לא שאני לא מודעת לעד כמה זה נעים ,להפך,אני מודעת מאוד,הרי ביצעתי שעווה בעבר(אומנם נגמר בטראומה אבל...)
מה שאני מחפש זה תחליף לשעווה או שעווה שלא כואבת לא יודעת מה אני לא הכי יודעת מה יצא חדש וכאלה כי עד היום עשיתי רק עם גילוח ובאמת שזה כבר לא נחמד ונעים.
יש אפשרות נוספת? =/
נ.ב
תודה על הבהצלחה :)
יום טופ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעור בפנים ובחזהחסויה08/10/2007ד"ר שלום, לפני כמעט 4 שנים התחילה לי צמיחה של שיער בפנים (סנטר וצוואר) ומרוב שזה היה לי נעים והגעיל אותי התחלתי להסיר בשעווה לפנים... היום הכמות של השיער רק גודלת משום מה.. אני ממש נגעלת מזה.. ובנוסף לזה התחיל לצמוח לי לאחרונה שיער מסביב לפיטמה ובמרכז החזה (בין השדיים) הייתי בכמה מכוני לייזר שלא הבטיחו לי שהשיער בפנים יעלם והיו שאמרו לי גם שזה יכול להגביר את הצמיחה.. אני בת 27 מחזור לא סדיר לאחרונה.. לא נוטלת גלולות כבר כמה שנים..
אשמח אם תייעצי לי מה לעשות ולאן לפנות על מנת להיפטר מהבעיה המגעילה הזו..
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסויה
09/10/2007שלום לך
לפי התיאור שלך נראה שיש לך שיבוש הורמונלי כל שהוא. גשי לרופא גניקולוג שיתן שורה של בדיקות דם פשוטות,אותן תבצעי ביום 2-4 למחזור. בנוסף כדאי לעשות גם אולטראסאונד ווגינלי
כדי לבדוק אם יש ציסטות בשחלות או כל דבר אחר שצריך.
לאחר מכן אם יש שיבוש תקבלי איזון תרופתי ורק אחר כך תתחילי יחד עם הלייזר לחוש בשיפור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם עצבניים?היועצים שלנו
מאמנת ומייעצת להבנה והובלת האדם, התאמה מקצועית וזוגית. בעלת קליניקה פרטית ברעננה המשלבת מספר שיטות בהתאמה אישית. ליאת יוגב הנה מרצה מייעצת ומלמדת. תחום הייעוץ הינו בכל תחומי החיים , זוגיות מתי ? הת... קרא עודטיפול רב תחומי בהשמנה כירורגית בכירה, מומחית לטיפול תרופתי להרזיה וטיפול רב תחומי בהשמנה והמנהלת הרפואית של אסיא בריאטריק - מרכז לטיפול בהשמנת יתר, אסיא מדיקל, אסותא רמת החייל... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



