מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעור יתר אצל בתיריקי03/09/2007
שלום רב לך גלי,
בתי בת 15 והיא סובלת משיעור יתר בכל חלקי הגוף. היא מעוניינת להתחיל בטיפול להורדת שיער לצמיתות. חשבנו בהתחלה לעשות לה טיפול בפנים ובשנה הבאה בשאר חלקי הגוף. באחד ממכוני הקוסמטיקה הקטנים שכאן, הציעו לנו טיפול בדרמופלאש שפחות כואב והתוצאות טובות יותר. שאלתי היא האם היא בגיל המתאים בו היא יכולה להתחיל בטיפול, ואם כן, האם הטיפול הנ"ל מתאים לה? האם כדאי קודם לקחת אותה לרופא לבדיקה כללית? האם כדאי להשתמש במכון גדול וידוע כגון אמריקן לייזר, או רונית רפאל ושות', או האם אפשר ללכת לכל אחת מהקוסמטיקאיות שמציעות מחירים אטרקטיביים לטיפולי הורדת שיער?
אודה לך על תשובתך בנדון. אני מעט מודאגת מכל הנושא הנ"ל.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לריקי
06/09/2007שלום ריקי
ביתך בת ה-15 מתי קבלה מחזור והאם הוא סדיר?
האם השעירות היא משפחתית? האם היא דומה לך ,לסבתות לאב ולמשפחתו?
מה רמת השיעור בפנים,קלה בפאות בשפם או מפושט יותר,גם לסנטר ולצאוור. האם השיער דק פלומתי או גס ...אני מציאה קודם לבצע בדיקת דם לרמות הורמונים גבריים ואחר כך להתייעץ עם רופא הילדים. אם יש חריגה מהנורמה של הורמונים גבריים,שהם הסיבה לשיעור הרב,יש צורך לפנות לייעוץ רופא אנדוקרינולוג לאיזון תרופתי כי אחרת טיפולי הפחתת השיער לא יצליחו.
אם השיער דק ועדין בפנים ,הייתי ממליצה לכם לא להתחיל בכלל עם לייזר או אור הבזקי,אלא נקודתי באפילציה.
לשאלתך הייתי ממליצה על טיפול במקום שמעסיק רופאים ויש לו מגוון מכשירים ונסיון רב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגילוח בפניםנתנאל03/09/2007שלום רב לך
אני בן 15 וחצי ומתגלח כבר מגיל 14.
אני מתגלח פעם ביומיים עם מכונת גילוח.
רציתי לשאול האם גילוח במכונה מזיק לעור הפנים או שזה בריא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנתנאל
06/09/2007שלום נתנאל
לא ידוע לי על נזק לעור עקב שימוש במכונת גילוח,אם פועלים על פי הוראות היצרן.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער ב NCPLגולן הילה03/09/2007מהי הסרת שיער בפס רחב של אנרגיית אור טרמית או בלועזית NCPL? עדיף על לייזר? אני ,אגב, כהת עור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלהילה
06/09/2007שלום הילה
NCPL לא מוכר לי ,אך אם התכוונת ל-IPL , זו טכנולוגיה שונה מלייזר למטרה דומה. היא אינה עדיפה על הלייזר,לרוב היא עדינה יותר ומכאן גם איטית יותר. שימוש נכון במכשיר יתן יעילות גבוהה.
חוסר מיומנות יכול להוביל לאי התקדמות,כוויות וכ"ו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה.חסוי01/09/2007רציתי לשאול אם אפשר לעשות הסרת שיער באגן. אם כן, האם יש מקרים בהם עושים אנשים במקום כזה? והאם אפשר לשער מה יהיו המחירים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
02/09/2007שלום לך
מה הכוונה לאגן? מפשעות, ישבן?
אם כן אז התשובה חיובית, עושים ולגבי מחירים אין לי מידע על כך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מותר לעשות אפילציה בבית השחי?טל31/08/2007שלום,
רציתי לדעת האם מותר לעשות אפילציה בבית השחי והאם אין סיכון שזה יפגע בבלוטות הזיעה בצורה כלשהי.....
האם יש כאן מישהי שעשתה ויכולה לחלוק איתי את נסיונה?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלטל
02/09/2007שלום טל
לצערי ,אין לי ידע באפילציה.התיעצי עם קוסמטיקאית רפואית מנוסה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפינצטה לאחר אינפרארוני7731/08/2007שלום,
לפני 3 ימים התחלתי בטיפולי הסרת שיער מהרגליים , מפשעות ובית השחי במכשיר ipulse300 ,
באיזור המפשעות ושיער הערווה צמחו לי קוצים קטנים, השתמשתי בפינצטה יומיים אחרי הטיפול , האם הזקתי לטיפול עצמו???
האם המכשיר שציינתי מוכר?
תודה ויום טוב,
(-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרוני 77
02/09/2007שלום רוני
לאחר טיפול יעיל צריכה להופיע נשירה עצמית של השיער, תוך 7-18 יום תלוי במכשיר ובעוצמה.
אם תמרטי עם פינצטה לא תדעי עם הטיפול היה יעיל.
אני אנני מכירה את המכשיר שציינת אך אוכל לומר שאם לא טופלת על ידי רופא/ה ,אחות זה לא לייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לואי לאחר שעוה במפשעותניר30/08/2007שלום רב
לפני כשבועיים הסרתי שיער במפשעות פעם ראשונה
כעת החל השיער למצוח חזרה ונוצרו פצעונים אודם וגירוד
מה התופעה וכיצד ניצן לטפל בה
תודה ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלניר
02/09/2007שלום ניר
יתכן ובמריטה השיער נשבר,ולא נמרט מהשורש וכעת חלקו כלוא מתחת לעור.
פנה לרופא עור לקבלת טיפול מתאים,ולגבי ההמשך נסו לשפר את הטכניקה או להסיר בדרכים אחרות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכוויתי במפשעה בטיפול אינפרא אדוםמרים29/08/2007שלום לך!
עשיתי כבר כ-8 טיפולי לייזר במפשעה ונשאר לי עוד קצת להסיר. אני מטופלת ב"דר' סנטר". בטיפול הבא שהלכתי - נתקלתי בבחורה שלא היתה שם קודם וטענה שהיא עובדת חדשה והיתה קוסמטיקאית כמה שנים. לא רופאה. אחרי הטיפול צמחה לי שלפוחית ענקית במפשעה ואחרי שעה - התפוצצה והכל שרף. היום - כשלושה חודשים אחרי - נשארה לי צלקת מכוערת ואין לי אומץ להמשיך בטיפול, מה עוד שתמי- בעלת המכון הגיבה באדישות לטלפון. מה עושים? ואני רוצה להיות חלקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמרים
02/09/2007שלום לך מרים
לא אוכל ליעץ לך מה לעשות.פרט לעובדה שהייתי ממליצה שהמטפל/ת יהיה איש/ת צוות רפואי ולוא רק בשביל לדעת לטפל במצבים כאלו.
אם יש כאלו במקום בו טופלת,הייתי בודקת את ההמשך.אדישות של מנהלת המקום אכן לא מוסיפה הרבה אמון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני נכוויתי בדר' סנטר
בדוי16/09/2007היחס אחרי ששילמת שם פשוט מרגיז. הם מחזרים עד התשלום ואחריו אתה תרדוף ותקלל את היום שבחרת בהם המכשירים תמיד מקולקלים. פרצופים חמוצים לא עומדים בלו"ז וחטפתי כוויה שחבל על הזמן.
המנהלת אדישה ולכן גם העובדים מרירים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות הורמונליות.29/08/2007אני רוצה לעשות בדיקות הורמונליות עקב שיעור יתר
אם ואכן קיימת אצלי בעייה הורמונלית ידוע לי שהטיפול הוא תרופתי (גלולות), שאלתי היא האם הגלולות יאזנו את צמיחת השיער אצלי בגוף כך שלא יצמח לי שיער כלל או עד גבול מסויים?? ושאלה נוספת... האם מומלץ להסיר שיער באמצעות שעווה בעודי נוטלת את הגלולות, או שעדיף לאפשר לשיער לצמוח על מנת לראות את השפעת הגלולות?? כלומר, אני חוששת שאולי הגלולות יעצרו את צמיחת השערה באמצע ואורך השערה יהיה קצר ובלתי אפשרי יהיה לאחר מכן להסיר אותו בשעווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתגובה
רינת29/08/2007שלום לך
שאלתי את השאלה לד"ר לפני זמן קצר ותשובתה הייתה שהגלולות עוצרות צמיחת שיער חדש אך לא נושרות את מה שהיה ולא עוזרות בהפחתת השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאממ לא הבנתי
.30/08/2007אז למה הן מועילות בעצם?.? מצד אחד את אומרת שהן עוצרות צמיחה של שיער חדש ומצד שני את אומרת שהן לא מסייעות בהפחתת שיער.... זה סותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמשהי
02/09/2007שלום לך
אם אכן יש לך חוסר איזון הורמונלי ותקבלי גלולות כדי לאזן אותו,תפקיד הגלולות הוא למנוע את המשך "ההוראה"של ההורמונים הגבריים שיש לך ביתר להוציא עוד ועוד שיער באיזורים האופיניים לגברים.
את יכולה להמשיך ולמרוט תוך כדי נטילת הגלולות,את פשוט תגלי שכמות השיער שתצמח בהמשך תהיה יותר קטנה.
נטילת הגלולות לא תגרום להפסקת הצמיחה בכלל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בפניםשלומי29/08/2007שלום לך. הורדתי שיער בפנים עם מכונה של בראון סילק אפיל ונהיה לי פצעים (יכול להיות שזה קשור לצמיחה תת עורית ) ורציתי לדעת איך אפשר לטפל בפצעים? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשלומי
02/09/2007שלום שלומי
לא רציני להמליץ לך על טיפול כלשהוא מבלי לבדוק אותך לכן פנה לרופא עור/משפחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בסוכרכרמית28/08/2007שלום,
אני מעוניינת לקבל מתכון להכנת סוכר לצורך הסרת שיער, ללא שימוש ברצועת בד.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלכרמית
02/09/2007שלום לך כרמית
אין לי ידע בנושא,אולי אחרים בפורום ?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערשרי28/08/2007שלום רב
אני בתחילתו של הריון, רציתי לדעת האם אפשר להוריד שיער ע"י מכשיר סילק אפיל מהבטן? אם לא מדוע? וכיצד אפשר? שעווה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשרי
02/09/2007שלום שרי
ניתן להסיר שיער בסילק אפיל בהריון אך אם את מאד רגישה לכאב לא הייתי עושה זאת בשליש הראשון להריון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעירות יתרנורית27/08/2007שלום,
אני סובלת משיעור יתר רציני בכל חלקי הגוף.
אני מטופלת כבר 9! שנים באפילייט ואחר כך בלייזר. רואים שיפור אך לא משמעותי.
הנני בת 24 ללא בעייה של השמנת יתר וערכתי בדיקות הורמונליות שיצאו בסדר גמור.
יש לציין כי שיעור היתר עובר במשפחה.
רציתי לשאול מספר שאלות:
1. האם זה הגיוני שהטיפול אורך כל כך הרבה זמן?
2. האם יש שיטה חדשה ומומלצת להורדת שיער לצמיתות?
3. שמעתי שיש גלולות למניעת הריון אשר מאטות את קצב צמיחת השיער. האם זה נכון ואם כן איזה סוג.
זה משפיע מאוד על הבטחון העצמי שלי. אשמח לתשובה בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנורית
02/09/2007שלום נורית
את כותבת על שיעור יתר משפחתי,יחד עם רמות הורמונים גבריים בגדר הנורמה.
1. על פניו הטיפול אכן ארוך למדי אך יותר נכון לשקול את מספר הטיפולים שבוצעו מאשר את מספר השנים. האם לפני כל טיפול חיכית מספיק עד לצמיחה מלאה? האם העוצמות היו נכונות ? המכשירים תקינים קשה לדעת. אך למי שיש שיעור מעל הממוצע גם אורך הטיפול הינו מעל הממוצע.
2. אין שיטות חדשות רק שיפור תמידי של המכשירים.
3. לגבי גלולות יש להתיעץ עם גניקולוג או אנדוקרינולוג,אך אם ציינת שאין לך בעיות הורמונליות כל שהן לא יהיה איתן הבדל משמעותי, אלא אם באופן תורשתי את על הגבול העליון ברמות ההורמונים הגבריים שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער בפניםשירן27/08/2007היי
יש מצב ששערות פלומתיות עדינות שצמחו בפנים[איזור לחיים] מהחלפת גלולות ינשרו? סיכוי הכי קטן בעולם? כרגע אני לוקחת דיאנה.
ובנוגע לאפילציה: ביצעתי מספר טיפולים אצל אפילטורית מומחית וותיקה ואיזור הטבור , האיזור חלק אבל לצערי נישארו המון נקודות לבנות- כלומר צלקות, אני חושבת לעשות באיזור הסנטר ומפחדת, האם זה בגלל סוג העור שלי או שעדיף אפילטורית יותר טובה?
בנוסף , האם באפילציה ניתן להגיע לתוצאות שלא ישאירו בכלל סימנים?!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמניסיון...
שרי28/08/2007שיער פלומתי בפנים כתוצאה מהחלפה או הפסקת גלולות נופל או נושר רק אסור לגעת בזה..... מניסיון אישי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהרינת27/08/2007שלום לך ד"ר גלי
אני קוראת הרבה הודעות לאנשים שמסירים שיער באינפרא אדום או בלייזר רציתי לדעת מה ההבדל ביניהם ומי יותר יעיל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרינת
02/09/2007שלום רינת
ההבדלים הם: 1. בטכנולוגיה . הלייזר אורך גל אחד. האינפרא... פס רחב של אורכי גל
2. וותק רב יותר ללייזר ,האור ההבזקי -"האינפרא" - (IPL) - חדש יותר
3. אגרסיביות גדולה יותר לליזר,דורש מטפלים שהם רופאים/אחיות לכל הפחות.
4. עלויות יצור ותחזוק גבוהות יותר עבור הלייזר.
5. יעילות גבוהה יותר ללייזר אף כי ישנם מכשירי IPL מהדורות האחרונים שיכולים לתת תוצאות יפות מאד, ואפילו בפחות אי נוחות.
לא ניתן לומר לך מעל האינטרנט מה יותר יעיל בשבילך או באו באופן גורף.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם היפוכונדרים?היועצים שלנו
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן ל... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


