מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סכנות בהסרת שיער במפשעה ופי הטבעתקובי07/10/2007
שלום דר
שמי קובי ואני מעונין להתחיל טיפול השרת שיער בלייזר לצמיתות באזור החזה והבטן, ובאופן חלקי באזור המפשעה, האשכים עד וכולל פי וטבעת ומעט מעל...
באחת מהשאלות כאן הועלה נושא הסרת שיער באזור פי הטבעת ונאמר כי יש לזה "סכנות" ולא מומלץ, הבחור התעקש ואמרת לו שזה "לא נבון", האם תוכלי להרחיב בבקשה בנושא ה"סכנות" או סיבות אי ההמלצה על השרת שיער באזור זה.
כמו כן - לגבי השרת שיער במפשעה לגברים ועניין הפוריות, האם אין סכנה לפגיעה באיכות הזרע בתהליך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקובי
09/10/2007שלום קובי
הפחתת שיער יש לבצע על עור בלבד. איזור פי הטבעת הוא מכוסה בעור דקיק וממשיך ברירית המכסה את השרירים הטבעתיים של פי הטבעת.הסכנות הן כוויות (בדרך כלל זה גם אזור יותר כהה באופן משמעותי מהעור הסובב.
כוויות באזור כזה יכולות להסתבך בזיהומים,פיגמנטציות או צלקות. לכן לא מומלץ .
לגבי המפשעות ובעיקר האשכים אין לחמם אותם עם מכשירי הלייזר כי אכן יכולה להגרם פגיעה באיכות הזרע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפלציהמיכל07/10/2007שלום
רציתי לשאול אם כשמוצאים עם פינצטה שיער סביב פיתמה זה יכול לגרום לסרטן שד עקב טראומה לעור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיכל
09/10/2007שלום מיכל
מריטה של שיער סביב הפיטמה אינה ידועה כגורמת לסרטן שד,למיטב ידיעתי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוףממ07/10/2007שלום רציתי לדעת יש מישחה שמורחים ישר אחרי שעושים שעווה כדי להאריך תזמן עד שההשערה צומחת
הייתי אצל קוסמטיקאית והיא עשתה לי שעווה בפנים וישר שחה מישחה להאריך תזמן שהפנים יהיו חלקות ורציתי לדעת בבקשה איך קוראים למישחה או אם יש משו דומה ואיפה ניתן להשיג תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלממ
07/10/2007שלום לך
לא יודעת מה שמו לך,כדאי שתשאלי ותקבלי מידע מדויק כי זה הגוף שלך. משחה שמאטה את צמיחת השיער המוכרת לי, נקראת וניקה והיא ניתנת רק במרשם רופא ! צריך למרוח אותה פעמיים ביום לתקופות ממושכות. כל עוד מורחים יש השפעה. לוקח זמן של מס. שבועות עד שמרגישים באפקט.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעור יתר מסביב לפטמה, פיאות וסנטראביבית05/10/2007שלום רב,
אני בת 28 ובגיל 21 עשיתי הפלה בעזרת כדורים.
מאז תקופת היריון זה גבר השיעור בגופי בצורה שלא הכרתי מעולם.
שיעור מסביב לפטמה, פני, צוור וסנטר.
עברתי מאז טיפולים באינפרא אדום, קרן אור ועכשיו אני עובדת טיפולים ע"י מכשיר LoveMe שאני חושבת שגם הוא סוג של קרן אור.
זה ממש לא עובד!!!
באיזור לא הורמונליים זה עבד - באזורים אותם ציינתי מעלה - זה לא!
מה לעשות? אני חוששת שיש לי בעית הורמונים על אף שהמחזור שלי סדיר אך מופיע ליומיים בלבד.
אני ממש בייאוד מזה, אינני יודעת מה לעשות.
בבקשה עזרתך, במה זה יכול להיות קשור.
לא היתה לי בעית שיעור לפני כן והיא הפכה להיות חמורה ביותר מאז שהקוסמטיקאית שלי החליטה למרוט לי את השיערות ע"י שעווה לאחר טיפולי האינפרא. יש לי תמונות פנים בתקריבים מדהימים מכל הגילאים וזאת בהחלט בעיה "חדשה" אני לא שעירה בשאר האיזורים ובטח לא היו לי שיערות מסביב לפטמה - את בטוח שהייתי זוכרת.
ממתינה לתגובתך הכנה,
אביבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאביבית
07/10/2007שלום אביבית
קודם לכל,גשי לרופא נשים ובקשי בדיקות דם מקיפות של רמות ההורמונים הזכריים. בנוסף הוא ודאי יבדוק מצב השחלות אולי יפנה לבדיקת אולטרא סאונד גם של בלוטות יותרת הכלייה כל אלו כדי לבדוק מצב הורמונלי. אם יש חוסר איזון כזה יש לאזנו,או על ידו או על ידי הפנייה לרופא המתמחה בבעיות הורמונליות (אנדוקרינולוג)
ככלל,לאחר איזון בהנחה שיש צורך כזה את תראי שיפור. לעיתים מכשירי אור הבזקי לא מספקים
וכן מטפל/ת לא די מנוסה גם לא מקדמים ביותר.
ברור הוא שאין לבצע טיפולי אור הבזקי ושעווה במקביל !!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר והריוןדנה04/10/2007לפני כמה ימים ביצעתי טיפול ראשון של הסרת שיער בלייזר מאיזור בית השחי והמפשעות. מיד אחרי הטיפול התברר לי כי אני בהריון. האם עליי לחשוש? ברור לי כי כעת לא אמשיך בטיפול, עד אחרי הלידה. אך כעת אני חרדה שמא עלול להיגרם נזק. האומנם?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדנה
07/10/2007שלום דנה ומזל טוב
לא, אין לך מה לחשוש,אך ברור שיש להפסיק טיפול בהמשך ההריון,על פי הוראות היצרנים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער זה דבר מעצבןןכרמלה02/10/2007שלום קוראים לי תומר אני בן 20 ויש לי בעית שיעור קשה.
יש לי שיער על איבר המין ועל האשכים האם טיפול בלייזר או טיפול אחר יכול להעלים את הבעיה הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלתומר
07/10/2007שלום תומר
אין לבצע טיפולי לייזר על אברי המין ובעיקר לא על האשכים. סכנה לפוריותך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימנים אחרי הסרת שיעררועי02/10/2007היי,עברתי הסרת שיער באזור הכתפיים והעורף באפילציה,
ויש לי עכשיו סימנים כאלה אדומים קטנים ,שיוצרים הבדל מסויים משאר העור
הטיפול הסתיים כבר לפני חודש,הוא הולך ומשתפר אבל ממש בקצב איטי,ואני בספק אם המצב יחזור לקדמותו,
האם יש משהו שאפשר לעשות על מנת להעביר את הכתמים האלו ביתר או מהירות או בכלל?
סוג של משחה או משהו בגנון שאולי יחדש לי את מחזור הדם מתחת לאותה חלקת עור והעור שלי יחזור להיראות נורמלי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרועי
07/10/2007שלום רועי
לא ברור לי מה קרה בעור,האם היו זיהומים,כוויות,צלקות ? הכי טוב לגשת לרופא עור שיראה יאבחן ויתן טיפול מתאים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב!שיר02/10/2007שלום קוראים לי דנה ורציתי לדעת עם אפשר לעשות לייזר באזור פי הטבעת...מקווה שתחזירו לי תשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשיר
07/10/2007שלום שיר
השימוש בלייזר נועד להיות מבוצע על העור.
אזור פי הטבעת מורכב משריר טבעתי ורירית עליהן לא מומלץ לעלות עקב חשש מכוויות ,זיהומים והצטלקויות. לכן יש לשמור מרחק בטוח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץמתוסכלת01/10/2007לאחרונה ישנה צמיחה של מס' שערות באיזור הסנטר(בהירות )אולי בעיקבות התקנת "טבעת" מירנה,
על פי הידוע לי אין טיפול לייזר לשיער בהיר ופלומתי האומנם?
האם כדאי לפנות לאפילציה ואם כן מבקשת מאוד שם +טלפון של מישהי מיקצועית ומומלצת באיזור הקריות.
אודה לתשובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמתוסכלת
07/10/2007שלום לך
נכון שיערות בודדות ובהירות לא מתאימות ללייזר. האם המירה מפרישה הורמון גברי ? יתכן שכמו שהופיעו כך ינשרו, אם מתרבות ניתן לבצע אפילציה. אין לי המלצות לתת צר לי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בפלאש אחרי ריאקיוטאןלילי29/09/2007שלום
אני בטיפול הסרת שיער בפלאש כבר שנה ואני עומדת לעשות הפסקה כדי לקחת תרופת הריאקיוטאן< האם אני יכול להמשיך את טיפול הסרת השיער בתום נטילת התרופה או צריכה לחכות חצי שנה ? מה הבעיה לעשות את טיפולי הסרת השיער אחרי הפסקת נטילת התרופה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרללילי
07/10/2007שלום לך לילי
צריך לחכות 4-6 חודשים לאחר סיום נטילת הראוקוטן כי הגוף צריך להתנקות מן התרופה.
התרופה גורמת להגברת הרגישות של העור לאור,והטיפול יכול להיות מסוכן,קרי כוויות ,שינויי גוון בלתי הפיכים וצלקות
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בחזהדנה29/09/2007יש לי מספר שיערות בחזה (אישה) ורציתי לדעת מה השיטה הטובה ביותר להסירן לצמיתות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדנה
07/10/2007שלום דנה
כשיש שיערות בודדות לא כדאי לייזר אלא אפילציה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער מהתחתיעל29/09/2007שלום קוראים לי יעל ויש לי שאלה איך מורידים שערות מהתחת? יש לי הרבה שערות בתחת וזה מאוד מפריע לי מבחינה אסתטית שאני מקיימת יחסי מין עם חבר שלי.
אשמח לתגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליעל
07/10/2007שלום לך
אם הבנתי נכון ושאלת על הפחתת שיער מעל הישבנים,אז ניתן בלייזר ובאור הבזקי(IPL)
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער- התייעצותמתייעצת28/09/2007שלום,
אני בת 21, מצב הורמונלי מאוזן (אחרי בדיקות דם, בעלת מחזור סדיר .
כמו רוב הגולשים בפורום- יש לי בעיית שיעור יתר, אומנם לא חמורה אבל עדיין מציקה.
אני שחומה ויש לי שיער פלומתי ולא כהה מידי באזור הבטן והגב התחתון שאשמח להיפטר ממנו.
מה היית ממליצה לאחת כמוני? לייזר או אינפרא? ואם כן האם את יכולה לציין מכשיר מומלץ.
שאלה נוספת- אינפרא אדום מחייב רופא או שטיפול אצל קוסמטיקאית זה גם בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעוד פרט קטן
מתייעצת29/09/2007לשיערות יש שורש לבן, אני מניחה שזה שם את יעילות הטיפול בסימן שאלה גדול, הלא כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמתייעצת
07/10/2007המשך, באפילציה אין משמעות לגוון השיער,לכן לא מפריע לדבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בלייזרחסוי27/09/2007חג שמח
ברצוני לבצע הסרת שיער בלייזר. הדבר היחידי שממנו אני חושש הוא צמיחה מוגברת של שיער כתוצאה מהטיפול . הבנתי (מקריאת פורומים) שאם העוצמה נמוכה מידי יש סיכוי שיצמחו שיערות שלא צמחו לפני הטיפול. האם יכול להיות מצב כזה?
האם כתוצאה מלייזר יכול להיות ששערות יצמחו עבות יותר ? ארוכות יותר ? (במידה והשורש לא נהרס אלא רק "נפגע")
אודה מאוד לתשובתך האוביקטיבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
07/10/2007שלום לך
שאלתך כללית ביותר ולכן תשובתי תהיה כמעט סטטיסטית.
הגוף והתורשה שונים מאדם לאדם.
איזורים שונים בגוף אותו האדם יכולים ומגיבים אחרת לטיפול הפחתת שיער.
אין ספק שאחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת טיפול, הוא מטפל מיומן.
גורמים נוספים להצלחת טיפול הם : בחירה נכונה של המטופל
העברת המידע ובדיקת ותיאום הציפיות,וכן שימוש במיכשור מהשורה הראשונה בתחום.
גברים ממשיכים בתפקוד גופני גם תוך כדי תהליך הפחתת השיער ולכן ממשיכים ומוציאים שיער כפי שמכתיבים להם ההורמונים שלהם.
יש אמת בסברה שעוצמות נמוכות ולא מתאימות לא מפחיתות שיער.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערסיון27/09/2007שלום...
אני מעוניינת בהסרת שיער באינפרא אדום כי למיטב הבנתי הרבה פחות כואב באינפרא מאשר בלייזר.
רציתי לשאול איפה כדאי לעשות, האם יש סיבה למה כל המכונים הגדולים (אמריקן לייזר, ד"ר סנטר וכו') לא משתמשים באינפרא אלא רק בלייזר?
קיבלתי הצעה מאוד מפתה ממכון בשם מדיקל ביוטי, השאלה היא האם כדאי להתחייב למקום לא כל כך מוכר, ומה יקרה אם בעוד שנה יפשטו רגל??, אני מאוד מתלבטת, אשמח לעזרה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלסיון
07/10/2007שלום לך סיון
על הרבה שאלות שלך לא אוכל לענות אך אוכל לומר כי לייזרים הם אכן יותר אגרסיביים מ"אינפרא"
ומכאן יותר יעילים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם בדיכאון?היועצים שלנו
פריון והפריה חוץ גופית. פרופסור דוד בידר מומחה פריון והפריה חוץ גופית, בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. התמחה בכירוגיה כללית, גינקולוגיה ופריון. מאז שסיים את התמחותו התמקד פרופסור בידר בפרי... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



