מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה..טל12/09/2007
למה תמיד אחרי שאני מורידה שערות מהאיבר מין שלי, נוצרים לי פצעים..
וזה לא משנה עם מה אני מורידה.. גם גילוח, גם שעווה ואפילו פינטצה!!
אחרי איזה יומיים נהיים לי פצעים...
למה זה קורה לי?.. האם זה נורמלי?.
אם כן,
אז איך זה שכוכבות פורנו חלקות לגמריי בלי כלום?! (מצטערת על ההשוואה.)
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ל+
16/09/2007שלום
זאת נטייה שלך,הייתי מתיעצת עם רופא עור.
ולהשוואתך יש מייקאפ בעולם,וגם לא לכולן יש נטייה כזאת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר או IPL?סיון11/09/2007שלום רב,
התעניינתי בשני מכונים לגבי הורדת שיער במפשעה + בית שחי.
מכון אחד אמר לי שהוא מתחיל לעבוד ב-IPL, ורק אם צריך הוא עובר לליזר.
המכון השני אמר לי ש-IPL בכל לא מוריד לצמיתות ולכן הם עושים רק לייזר.
מה נכון? מה ההבדל ומה עדיף?
תודה מראש,
סיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלסיון
11/09/2007שלום לך
הפחתת שיער ניתן לבצע גם בלייזר וגם ב-IPL ,הכל תלוי באיכות המכשירים והמטפלים.
הלייזרים הינם מכשירים אגרסיביים שיכולים לקדם את הטיפול מהר יותר אולי,אך יחד עם זאת זה יותר כואב.
ככל שהשיער עבה יותר וכהה יותר יש פחות קושי להסירו. בשיער דק ועדין יותר יש צורך בלייזרים המותאמים לכך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינפראגלית10/09/2007ד"ר שלום ,
רציתי לדעת אם אינפרא עלול לעשות כתמים בגוף/כוויות והאם יש לו קרינה .
אם למשל אני עושה בבטן זה יכול חהקרין על איברים פנימיים ולהוות סכנה?
בתודה מראש ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשירלי
10/09/2007שלום שירלי
בשימוש לא נכון מכשיר האינפרא יכול לגרום לכוויות או כתמים ולא אין לו קרינה מסוכנת,והוא לא פוגע או מסכן איברים פנימיים ככל הידוע עד כה בעולם.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה כדאי לבצע הסרת שיערעדי פפ09/09/2007שלום לך
אני רוצה לעשות עכשיו טיפול הסרת שיער בלייזר.
קיבלתי כמה הצעות אחת ממש זולה - 2500 לרגל תחתונה + מפשעה.
אני מאוד מתלבטת לאיזה מכונים כדאי ללכת - האם יש לך המלצות?
בנוסף הייתי גם במרפאה של רשת אפריל שיש להם טכנולוגית IPL - האם זה טוב כמו הלייזר והאם אפשר להוריד ככה שיער מהפנים? אני די מפחדת מלייזר בפנים בגלל צלקות....
מה את ממליצה?
המון תודה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלעדי
10/09/2007שלום עדי
לא אוכל להמליץ על מקומות ספציפיים,או על עלויות.
טיפולי פנים הייתי ממליצה לשקול בכובד ראש ולבדוק אם יש צורך אמיתי והשיער מתאים לטיפול בלייזר/ IPL .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלוםגלית09/09/2007אני בת 28 מורידה שיער בד"כ עם מכונה . העניין הוא שזה גורם לי לגירודים איומים וכבר עשיתי לעצמי סימנים שחורים מעין כתמים מהגרד . אני רוצה להפסיק על כן את השימוש במכונה ורוצה להתחיל הורדה בלייזר או באינפרא .
רציתי לדעת מה עדיף? יש לי עור מאד עדין בגוף וגם ברגליים , האם יש סכנה לצלקות בטיפולים כאלו? כמה זמן אורך טיפול לשתי הרגליים? בתודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשירלי
10/09/2007שלום שירלי
האם יש לך נטייה להצטלקות? הפחתת שיער בלייזר לא גורמת לצלקות כחלק מהטיפול,אך אם לא מטפלים באופן נכון או מקצועי או מגיעים שזופים לטיפול יתכנו כוויות,אשר בתורן יכולות להופיע צלקות.
בד"כ מחלקים הטיפול ל2 וכל חלק אורך בממוצע כשעה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי נטייה להצטלקות
גלית12/09/2007עם זאת העור שלי מוד עדין וכל סימן נשאר בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בפנים לגבריםמישהו08/09/2007שלום, אני בן 22.
ביצעתי הסרת שיער בלייזר(לייטשיר) בעצמות הלחיים , התוצאות פנטסטיות, כבר אחרי 3 טיפולים כל מקום שהלייזר נגע בו נותר חלק כבר כמה חודשים.
היות ואני מתגלח אחת ליום ועניין שיער הפנים מטריד אותי מאוד (הפנים מגורות ואדומות במשך כל היום לאחר הגילוח) אהיה מעוניין לבצע הסרת שיער של כל אזור הפנים+צוואר.
אשמח לשמוע את חוות דעתך על הסרת שיער הפנים לגבר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמישהו
09/09/2007שלום לך
אין מניעה להמשיך ולהפחית את שאר שיער הזקן .יש לדעת רק שהתהליך יכול להיות הרבה יותר ארוך וגם לא קל מבחינת כאב. בנוסף יש להשמר מאד מהשמש הים תיכונית שלנו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם כדיליאל07/09/2007אני רוצה להתחיל לעשות הסרת שיער בכל הגוף אך הפחד שלי הוא מהנקודות האדומות האלו שאני רואה על אנשים שעושים זה ממש מכוער ,לכמה זמן זה נמשך ואיך אני יכולה לדעת כשאני מתחייבת שמדובר בחברה טובה ואמינה שגם לאחר שחותמים הם עדין נותנים שרות טוב,ועוד דבר מה עדיף מכונים גדולים או קוסמטיקאיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליאל
09/09/2007שלום ליאל
הנקודות הללו שאת רואה חולפות בד"כ תוך 24-72 שעות,לכן זה זניח.
ככלל יש להעדיף מקומות מבוססים עם רופאים ומכשור מגוון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בשפםנוגה06/09/2007לאחר הורדת שיער בשפם ע"י שעווה או ע"י חוט, נוצרים לי פצעונים קטנים עם ראש לבן. איך אפשר למנוע את זה? השיער שלי בהיר, לכן לייזר, לא נותן תשובה תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראני מציעה שתמשיכי בשעווה וחס וחלילה
חגית23/02/2009לא בפרופורציה הם מגלחים את הפנים, אז מה שהיה לך קודם יהיה יותר גרוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנוגה
09/09/2007שלום נוגה
האם הפצעונים מופיעים על כל השטח או רק בודדים? האם הפצעונים כואבים,האם נובעים מזיהום? או חלב שומני. הייתי מתיעצת עם רופא עור או קוסמטיקאית רפואית טובה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בשפם לילד בן 13
שמעון17/02/2009שלום, אני מדבר בקשר הורדת שיער לבני הקטן בשפם. אני לא יודע אם זה ממולץ בגיל כזה (13)להוריד שיער לבני.. אני מבקש את עזרתך בנושא האם כדאי להוריד לו את השיער בשפם? תודה מראש, שמעון אבא של גל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיהיה לו עוד מספיק זמן להתגלח...
דניאלה23/02/2009אני מציעה שפשוט תלמד אותו איך להתגלח ושיעשה את זה במידה שהוא בוחר. הכל שאלה אם חש נוח או לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמעון
25/02/2009שלום שמעון
מה הכוונה להוריד ? באיזה אמצעי ?
אם השיער מפריע לו ,בגיל הזה הוא יכול רק לגלח. אם הן בודדות אולי למרוט...
בלייזר וכ"ו.. מוקדם מדי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוויה בהורדת שער עם שעוהמלי06/09/2007שלום,
הורדתי אתמול שפם עם שעוה. בדרך כלל האדמומיות יורדת לי תוך שעה. היום, כעבור 24 שעות עדין יש לי חלק אדום שנראה כמו כויה.
האם זה עובר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמלי
06/09/2007שלום מלי
הכוויה תחלים בוודאי עוד מס. ימים כדאי להמנע משמש ,ומים חמים במקלחת בימים הקרובים.
אם זה יפתח סימני זיהום יש למרוח משחה אנטיביוטית על פי המלצה רפואית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מציעה לא לעשות שפם עם שעווה.
מישי11/10/2007יכולה להיווצר שם כוויה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה טיפול עדיף?מיקי05/09/2007אני מתכוונת להתחיל טיפול להסרת שיער ברגליים תחתונות. אני בהירה יחסית, שערות שחורות.
איזה מכשיר עדיף, לייטשיר או אלכסנדריט? ניסיתי את שני המכשירים אבל במקומות שונים. שחי ומפשעות באלכסנדריט ושפם בלייטשיר. אין ספק מבחינת זמן הטיפול, לעשות רגל תחתונה בלייטשיר נראה לי ארוך וכואב. אבל זה לא מה שחשוב לי.
בכללית מציעים לייטשיר עד 10 טיפולים ורק כל 3 חודשים, במקום אחר מציעים 12 טיפולים באלכסנדריט כל 3 חודשים.
בקיצור איזה מכשיר עדיף יותר (אני יודעת ששניהם טובים) לעור בהיר יחסית עם שיער כהה?
ועוד שאלה, בירכיים יש לי הרבה שיער אבל דליל וטיפה בהיר, מה כאן, מה מומלצ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנטע
06/09/2007שלום נטע
לא ניתן לייעץ ברצינות מבלי לראות את המתייעץ ולכן אומר בכלליות ששני המכשירים ידועים כטובים
את בהירה עם שיער כהה,ושוקיים זה אזור שמגיב הייטב.בנוסףשיער עבה יותר מתאים ללייטשיר .
בירכיים אם הוא יותר בהיא או דק הייתי שוקלת אלקסנדריט.
בסופו של דבר המיומנות והניסיון של האוחז במכשיר היא זו החשובה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אפשר לדבר עם ד"ר גלי אהרונוביץ?תמי05/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליובל
06/09/2007שלום יובל
תוכל לכתוב לי את שאלתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות על אינפרא אדום
תמי07/09/2007אמרת לי לפני שבועיים בערך שאסור לעשות שעווה בזמן טיפול אינפרא אדום אבל עד עכשיו עשיתי שעווה וכבר עשיתי 9 טיפולים מתוך 15 ואמרתי לאמא שלי שאסור לעשות שעווה ושצריך לגלח אבל היא מתעקשת שאני אעשה שעווה כי "לכל אחד יש מכשיר שונה וכל אחד עושה את זה בדרך שלו".
בינתיים יש תוצאות די טובות אבל יש רק קרחות פה ושם (אני עושה בכל הגוף) ואני מפחדת שבגלל שעשיתי שעווה עד עכשיו התוצאות היו אמורות להיות יותר טובות, אז אם את יכולה לכתוב משהו שאני אראה לאמא שלי שהיא תשתכנע ותיתן לי לגלח אני מאוד מאוד אודה לך.
ועוד שאלה- ראיתי שכתבת למישהי שצריך לחכות 3 חודשים בין כל טיפול אבל מי שעושה לי את האינפרא אמרה לי לבוא כל חודש, זה בסדר?
תודה רבה מראש, יובל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תעני לי מהר .
תמי11/09/2007אמא שלי רוצה לקבוע לי תור לטיפול ואני לא יודעת אם ללכת כי הלכתי לפני חודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשירי הסרת שיער ביתייםאביבית05/09/2007שלום רב:
יש לי מספר שאלות:
1. הנני בחורה בת 23, אני עוברת טיפולי לייזר בפנים קרוב ל- 6 שנים.
אציין כי אני עושה טיפול בכל חודש וחצי כיוון שעדיין יש לי צמיחה מהירה וצפופה של שערות (הנני בחורה בעלת שעירות יתר בפנים ובגוף).
רציתי לדעת, האם מתישהו אני אגיע לתוצאות טובות - ללא שעירות בפנים או שאצטרך כל חיי (בכל חודש) לעשות את הטיפול?
אציין כי עשיתי בדיקות דם והייתי אצל אנדיקרדיולוג- ויצא שהכל בגדר הנורמל.
2. ברצוני להפסיק את טיפולי שיער הפנים במכון שאני עושה את הטיפולים ולרכוש מכשיר ביתי להסרת שיער לייזר. האם הדבר כדאיי ויכול להועיל לי כמו הטיפול שאני עושה במכון או שעדיף להמשיך לקבל טיפולים במכון שאני עורכת את הטיפולים?
3. קראתי כתבה בעיתון שיצאה תרופה להאטת צמיחת שיער הפנים. האם יש תרופה כזו בארץ ואיך קוראים לה? והאם יש צורך במרשם רופא לשם קניית התרופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאביבית
06/09/2007שלום אביבית
אני מבינה שמצבך ההורמונלי תקין. האם המחזור תקין? האם נטלת או נוטלת גלולות כל שהן?
באיזה מכשירים טופלת?
האם יש שיפור כל שהוא ,לאחר 6 שנות טיפולים?
מכשיר לייזר בייתי אינו מספיק חזק כדי להיות יעיל. אולי הוא יעשה ריח של שיער חרוך אך לא יפחית שיער.
למשחה קוראים וניקה וצריך מרשם רופא. היא לא מפחיתה שיער אלא כמו שכתבת מאיטה צמיחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בלייזררותם04/09/2007היי
פניתי השבוע לחברה שהציעה לי להסיר שיער בלייזר.
הייתי רוצה לדעת מה הסיכונים הכרוכים בכך? (חשוב לציין שהמטפלים הם רופאים מוסמכים)
תודה! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרותם
06/09/2007שלום רותם
אין יותר מדי סיכונים בהפחתת שיער בלייזר במידה שהולכים למקום שמעסיק רופאים,המנוסים בתחום.
הלייזר מהיותו מכשיר רב עוצמה ואנרגיה יכול לגרום לכוויות,שלפוחיות שינויי גוון כהים או בהירים יותר מהעור הסובב. כמובן שאסור לטפל על עור שזוף,כי אז הסיכון לתופעות לוואי שליליות הרבה יותר גבוה.
הערות נוספות יכולות להיות קשורות לאיזורים ספציפיים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרית-בלפור30 בת יםדנה04/09/2007עברתי 12 טיפולי אינפרא אצל מישהי בשם שרית בבת ים(במספרת rami bar)
היא הבטיחה 80 אחוזי הצלחה ..והטיפול הוריד בקושי 30% וזאת גם אחרי חודשיים מתום הטיפולים..ניגשתי אליה על מנת ליישב את העניין..והיא טענה שהתוצאות מעולות מעל 90% ובעצם שיקרה לי בפנים..גם אחי עשה טיפול להסרת שיער אצלה והפסיק לאחר מספר רב של טיפולים בשל אי תוצאות..אני ממליצה לא להתקרב אליה..היא גם לא מטפלת בדרך המקובלת(גילוח ולאחר מכן טיפול)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדנה
06/09/2007שלום לך
ראשית, צר לי עבורכם,ושנית זה מדגיש את הצורך לבדוק הייטב לאן הולכים ומי זה שמטפל בכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזרמיכל03/09/2007רציתי לשאול אם הסרת שיער בלייזר מסרטן??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרל-444
06/09/2007שלום לך
לייזר אינו מפיץ קרינה כל שהיא. זה פשוט חלק 1 מהאור הלבן הסובב אותנו.לא רנטגן,או מחשב,לא אולטרא סגול, בקצור אין קרינה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?היועצים שלנו
בוגרת ביה"ס לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים מנהלת המכון הארצי להמופיליה וקרישת הדם בביהח שיבא, תל השומר. ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



