מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דוקסילין100ורד27/12/2015
שלום
אני משרוולת 3 שנים כמעט.
כרגע עם התחלה של דלקת ריאות. תמיד קיבלתי אוגמנטין לטיפול במחלה, הפעם הייתי אצל רופא מחליף כי הרופאה שלי איננה, קיבלתי ממנו דוקסילין 100 ואחרי שקיבלתי מהרוקח הוראות מסויימות ליטול את התרופה נלחצתי, אני פוחדת שזה עלול לפגוע בקיבה המשרוולת שלי כי נאמר לי לקחת את הכדור אחרי אוכל ולעמוד או לשבת אך לא לשכב לפחות חצי שעה כי זה עלול לשרוט לי את הקיבה, ובעלון ההסבר כתוב שזו תרופה למלריה. אלוהים ישמור אני פוחדת ולכן לא לוקחת את התרופה בינתיים. מחר אנסה לקבוע לרופא אחר לקבל חוות דעת נוספת.
מהי תשובתך ?
האם לקחת?
האם זה יכול לפגוע בשרוול שלי?
מה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקסילין100 - תגובה
אילן ללבניקוב26/01/2016ורד שלום,
בגלל המצב המורכב הייתי ממליץ לך להיוועץ ברופא המטפל לגבי המשך הטיפול,
שבוע טוב ובריא,
אילן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיות לנטוןיצחק27/12/2015
קיבלתי במשך חודש את התרופה לנטון 30 ועכשיו כול הגוף שלי פריחה וגירודים כבר חלפו שבועיים והגירודים נמשכים ,
האם זו אלרגיה ומה צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיות לנטון - תגובה
יוסי מצקל27/12/2015אנא פנה לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוברה בשילוב אקספוןענת25/12/2015
שלום . קיבלתי מחזור לפני עשרה ימים שבדרך כלל הוסת סדירה והמחזור נמשך 3 ימים עד ארבעה רק שהפעם נמשך עשרה ימים עם דימומים חזקים שגרמו לערכי ההמוגלובין לרדת. רופא נשים נתן לי אקספון ל 3 ימים 3 פעמים ביום 2 כדורים ושילב גם פרוברה 5 מ״ג ל5 ימים פעמיים ביום. האם זה בסדר ליטול את הכדורים יחד? אין התנגשות?! והאם זהו הטיפול הנכון להפסקת הדימום ? אודה על תשובתך. אציין כי אני בת 45. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוברה בשילוב אקספון - תגובה
יוסי מצקל27/12/2015ענת שלום
אין זה באפשרותנו לבקר טיפול של רופא. אם אינך שלמה עימו אנא פני לקבל חוות רעת שניה מרופא ולא רוקח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ואזודיפשאולי25/12/2015
שלום ,
חולה עם ערכי לחצי דם גבוהים רוב הזמן סביב 210/110 . מטופל בכל סוגי התרופות לטיפול ביתר לחץ דם למעט חוסמי אנזים המהפך . ניטרטים + חוסמי סידן + נורמפרסאן.
ברקע המודיאליזה , השמנת יתר , תפליט פלאורלי. ואירוע מוחי משנת 2010 .
יש קונטרא אינדקציה לתת ואזודיפ 10 מג 3 פעמים ביום ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך
שאולי25/12/2015הכוונה מטופל ב נורמפרסאן + חוסמי סידן + ניטרטים + הידרלזין .
אך לא מטופל בתרופות ממשפחת AceI* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלקום תרחיץדנה22/12/2015
שלום.
הייתי אצל רופא א.א.ג בגלל גירודים בתוך האוזן.
הוא נתן לי מרשם לאלקום ואמר לי לשים שתי טיפות כל לילה למשך שבועיים. קראתי את העלון לצרכן וכתוב שם שזה לשימוש חיצוני בלבד. האם נכון לטפטף טיפות לתוך האוזן? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלקום תרחיץ - תגובה
יוסי מצקל23/12/2015טיפול באוזן נחשב לטיפול חיצוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים לאחר עקירת שן בינה תחתונה ותרופות להרגעהטל22/12/2015
שלום רב
עברתי אתמול עקירת שן בינה תחתונה. העקירה לא היתה כירורגית לולא תפרים. לאחר שההרדמה פגה התחלתי להרגיש כאבים עזים בלתי נסבלים.
משככי כאבים כמו טיפות אופטלגין/אדוויל לא עזרו. בנוסף, לאחר הטיפול קיבלתי אנטיביוטיקה מוקסיפן 500.
לאחר 24 שעות פניתי למרפאה והרופא שקיבל אותי אמר שהכל נראה תקין אך יש להחליף לאנטיביוטיקה אוגמנטין 875 מ"ג ולקחת נגד הכאבים כדורי אתופן 400 מ"ג .
המינון לאתופן שהרופא כתב הוא 2 כדורים 3 פעמים ביום.
הרוקח סירב לתת לי את המינון שרשם הרופא, אמר שזה יותר מדי והוריד לכדור אחד 3 פעמים ביום. לקחתי כדור אחד אך אין שיפור בכאב.
השאלה מה לעשות, האם אני יכולה לשחק עם המינון או לקחת כדור נירוסין שהבנתי שהוא טוב לכאבי שיניים אך אסור לקחתו במקביל לאתופן. האם אפשר לחכות כמה שעות עד שמחליפים לתרופה אחרת? מה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עזים לאחר עקירת שן בינה תחתונה ותרופות להרגעה - תגובה
יוסי מצקל22/12/2015טלי יקרה
לרוקח אסור לשנות מינון של רופא. אם המינון לא מקובל או חושבים שנעשתה טעות יש להתקשר לרופא על מנת לוודא. את צריכה לשמור על קשר עם הרופא ולעשות לפי הוראותיו. אם אינך סומכת עליו או חוששת שהמינון לא מתאים, את יכולה ללכת לקבל חוות דעת נוספת או ללכת לרופא משפחה. אתופן איננו כדור נגד כאבים בלבד אלא גם לטיפול בדלקת המקומית שגורמת לכאבים, ולכן אין לשנות את התרופה לבד. גם נרוצין הוא מאותה משפחה ואם מועיל לכאב עשוי גם להחיש את הריפוי. אך מכיוון שהכאב רב, אנא התייעצי עם הרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
טל22/12/2015שלום יוסי
אני מבינה את תשובתך. מבחינתי לא היה היסוס לגבי מה שהרופא רשם אך הרוקח נבהל מהמינון והוריד אותו. גם לי נראה מוזר שעשה כך. השאלה אם באמת רופא יכול לקבוע מינון מעל המינון המומלץ בהוראות והאם אני יכולה לעבור לתרופה אחרת, במקרה זה נירוסין , בזמן שלא ניתן לקחתן יחד. כמה זמן לאחר הפסקת האתופן אפשר לעבור לנרוסין.
תודה, טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
יוסי מצקל23/12/2015רופא רשאי לקבוע מינון מעל המקובל
לרוקח אסור למנוע טיפול זה, עליו להתייעץ עם הרופא אם הוא חושב שטעה. אם לאחר הבירור עדיין הוא חושב שהמינון מסכן את המטופל עליו לפנות לרופא המחוז.
את יכולה לעבור לנרוצין למחרת. אין לראות זאת בהמלצה לעבור לתרופה אחרת. המלצתי היא בפרוש לפנות לרופא המטפל או לרופא אחר לחוות דעת נוספת והמשך טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי מינס וכאבי ראשאביגיל21/12/2015
אם אתמול לקחתי גלולה ראשונה של מינס והיום יש לי כאב ראש חריג. האם זו תופעה נורמאלית? האם אפשר להמשיך לקחת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי מינס וכאבי ראש - תגובה
יוסי מצקל22/12/2015אנא עייני בפרק תופעות לואי בעלון המצורף לתרופה. אם כאב הראש מתאים לזה המתואר בעלון, יש להפסיק את הטיפול ולפנות לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריפה בכפות הרגלייםקטי21/12/2015
שלום
אני בת 70.יש לי תופעה של שריפה בכפות הרגליים בעיקר בכף האצבעות עד גבול הציפורניים.אף תחום ברפואה לא נתנו לי מענה .ניסיתי רופא משפחה, עור , אורתופד, אנדיקרולוג וכו' וגם נוירולוגיה.
זה קורה בעיקר אחרי מעט עמידה ממושכת.
אשמח אם תמציא לי את הפתרון כי זה מתיש מאוד.
בעבר עברתי כימותרפיה והקרנות סרטן שד.מאז עברו 18 שנה.אין לי סכרת.אם יהיה צורך לעוד פרטים אמסור רק בבקשה מצאו לי פתרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפה בכפות הרגליים - תגובה
יוסי מצקל22/12/2015קטי יקרה
הפורום הזה איננו מתאים לשאלתך. אני מציע שתפני לפןרום של רופאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת כדורים נוגדי דיכאוןקובי20/12/2015
אני בחור בן 26, בריא בדר"כ, ומתאמן ועוסק בספורט באופן קבוע(4-3 פעמים בשבוע).
יש לי בעיה של שפיכה מהירה מאוד, יכול להיות מצב שבו כחצי דקה מאז שהתפשטתי(לפעמים אפילו ללא מגע מצד הפרטנרית, רק הייתה מפשיטה) ואני כבר גומר.
לפני כמה חודשים קיבלתי כדורים נוגדי דיכאון(ציפרמיל) ובמהלך השימוש בכדור- בעית השפיכה שלי נעלמה.
אחריי כחודש שנטלתי את הכדור יכלתי לקיים יחסים במשך כ20-30 דקות.
כרגע הרופא החליט שאני לא אקח יותר ציפרמיל(כי הדיכאון שהיה לי חלף) והבעיה חזרה.
אני לא יכול לקיים יחסים ולהנאות מכך וזה מאוד מתסכל אותי.
האם יש כדור אחר שיכול לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת כדורים נוגדי דיכאון - תגובה
יוסי מצקל22/12/2015קובי יקר
בטרם תכנס לתרופה נוספת הייתי ממליץ לך לנסות כמוסות של פטרית CORDYCEPS
3 כמוסות של 500 מג ביום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בכדורי נוגדי דלקתרחל20/12/2015
שלום ,
מבקשת לדעת האם שימוש לא רצוף אך למשך תקופה ארוכה, בנקסין/קספו מסוכן?
(כדור אחת לשבוע/10 ימים?)
המטרה- הפחתת כאבי גב כתוצאה ממאמץ פיזי.
אודה לתשובתכם.
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בכדורי נוגדי דלקת - תגובה
יוסי מצקל20/12/2015תרופות אלו דורשות מרשם רופא ואין להשתמש ללא אישורו.
יש באפשרותך להשתמש בתרופות אחרות מאותה משפחה ולאותה המטרה ללא צורך במרשם: אדוויל, נורופן, וולטרן במינון נמוך ועוד. רוקח קהילתי ישמח להמליץ לך, ולהתאים את המוצר שיעזור ללא צורך לביקור אצל רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הנזק שנגרם לאורך זמן?
רחל20/12/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבץיפית20/12/2015
שלום רב
אני צריכה לקחת כדור אחד ביום של כדור אבץ בשם אבצינק בגלל נשירת שער.
איך לוקחים אותו לפני או אחרי האוכל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבץ - תגובה
יוסי מצקל20/12/2015יש ליטול בשעה קבועה ללא קשר לארוחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמה בין תרופותשושי19/12/2015
שלום
האם אפשר לקחת טיפות ואלריין ולאחר מכן אופטלגין או אקמול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמה בין תרופות - תגובה
ישראל חלד20/12/2015שלום שושי,
בהחלט אפשר ליטול טיפות ואלריין ומיד לאחר מכן ליטול גם אופטלגין או אקמול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון בזמן נטילת מטרגיןשרה18/12/2015
היי אני נוטלת מטרגין כרגע לאחר הפלה .. לא אמרו לי כלום לגבי עישון האם מותר לי לעשן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עישון בזמן נטילת מטרגין - תגובה
ישראל חלד18/12/2015שלום שרה,
העישון ביחד עם נטילת כדורי מטרגין אינו מומלץ
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דאלאצין סי פתילון וגינליותסארה18/12/2015
שלום האם האנטיביוטיקה דאלאצין סי פתילות וגינליות נספגת בגוף? אני מניקה הנקה מלאה אפשר להניק? ואפשר פרוביוטיקה בהנקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דאלאצין סי פתילון וגינליות - תגובה
יוסי מצקל18/12/2015התרופה נספגת בגוף. השימוש בהנקה ובהריון רק באישור וידיעת הרופא.
שימוש בפרוביוטיקה בהנקה מותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקרופירין 100 בהנקהגל17/12/2015
שלום אני לוקחת מיקרופירין 100 יום כן יום לא האם אפשר להניק עם התרופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקרופירין 100 בהנקה - תגובה
יוסי מצקל18/12/2015בהוראות היצרן כפי שמופיעות בעלון ואושרו על ידי משרד הבריאות אסור להשתמש בזמן הנקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)



