מיואשת מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת מאוד
    מירב
    16/05/2009

    שלום יש לי בעיה אני בת 24 אף פעם לא היה לי חבר רציני תמיד כול מי שיצאתי איתו ניפרד ממנו כול אחד וסיבה שלו תמיד לכול אחד יש את התירוץ שלו לא משנה אם הבנאדם חרא או בנאדם טוב תמיד אחרי שבוע ניפרדים ממני אני לא חושבת שאני עושה משהו לא בסדר אולי אני משעממת אותם או שלא יודעת מה אני לא חושבת שאני ניראת רע או משהו אבל כניראה יש בי משהו שמרחיק אנשים זה ממש מציק לי ומתסכל אותי מאוד היה מישהו לפני זה שניפגעתי ממנו ממש שסיפר לי שהוא לא מוכן לקשר ואני בנאדם מקסים ויש לי לב זהב אבל אני לא מתאימה לו ובסוף אחרי חודש גיליתי שיש לו חברה והם כבר 4 חודשים ביחד. ניפגעתי ממנו נורא ועכשיו לפני שבוע הכרתי מישהו ממש חמוד ועבר רק שבוע והוא אמר לי שזאת לא אני זה הוא שלא מתאים לו קשר עכשיו. מתריד אותי מאוד אני לא רוצה להישאר לבד אני מפחדת שאני אף פעם לא יכיר מישהו שירצה אותי אני ממש ממש מיואשת כול זה פוגע בי מאוד . מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיואשת

    אביטל שטרית
    17/05/2009

    מהמעט שרשמת, לא ניתן לספק לך תשובה אחראית, ייתכן שאת זקוקה ליעוץ וייתכן שמדובר בצירופי מקרים לא נעימים, את עדיין צעירה מכדי להגיע לתובנות על אישיותך בשל כמה קשרים לא מוצלחים. אולי זה עניין של זמן ובשלות , וייתכן שמדובר במצב מורכב יותר,
    אם תרשמי לי פרטים נוספים אשמח לענות על שאלותייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום