האם יכולתי לנהוג אחרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יכולתי לנהוג אחרת
    טלי
    23/06/2009

    שלום,
    אני יצאתי עם בחור נחמד , יצאנו שלושה דייטים דיברנו המון בטלפון, ובסופשבוע האחרון הוא טען שהוא חולה (הוא באמת נשמע חולה) והרגשתי שהוא קצת מסנן שיחות איתי, בסופו של דבר אמרתי לו שלשום שאני מרגישה שהוא לא לגמרי בעניין, הוא אמר לי אתמול שאני צודקת ושהוא לא חשב לדבר על זה אבל מאחר והעלתי את הנושא הוא מרגיש שכרגע אנחנו ידידים ולא יותר מזה, אבל אולי זה יתפתח, אני אמרתי לו שאין לי כוונות לחכות (אנחנו גרים מאוד רחוק אחד מהשני וזה גם ככה מאוד קשה) ושמאחר וזאת ההרגשה שלו אין לנו שום סיכוי.
    אני מרגישה קצת פגועה, גם בגלל ששכבתי איתו, וגם בגלל שגם אני הרגשתי משהו דומה למה שהוא הרגיש, אבל עדיין ניסיתי והוא לא.
    האם יכולתי לנהוג אחרת??
    תודה
    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יכולתי לנהוג אחרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי,

    מורן זיו-אש
    23/06/2009

    היי טלי,
    נתחיל בזה שאני מבינה את הפגיעות שלך, אני חושבת שהוא לא ממש השקיע בלהכיר אותך כמו שאת השקעת. אחת הסיבות לשכב עם גבר בתחילת קשר זה גם על מנת לבדוק התאמה ביניכם ואין שום דבר רע בזה, אם את מגיעה לזה מתוך בחירה מודעת.

    מעבר לזה, אני חושבת שהתנהגת ל מ ו פ ת!!! אני חושבת שגבר שרוצה אותך ירצה אותך גם כשהוא חולה, רחוק, עסוק, עייף וכד'
    כל הכבוד לך, אני ממש גאה בך בלי להכיר אותך!
    אני חושבת שאת הדוגמא לבחורה חזקה, שיודעת מה היא רוצה ומה מגיע לה והיא לא מוכנה להתפשר על שום דבר. את לא מוכנה לשתף פעולה עם משחקים. ויותר מכך, את לוקחת אחריות על מהלך העניינים ויוזמת פעולות שמתרתן דאגה לאינטרסים שלך.
    אני חושבת שאת הוכחה לעובדה שבתקופת ההיכרות (שלרוב מלאת בלבול ומסרים סותרים) ניתן לתפקד מתוך חיבור לעצמי ולמה שמתאים לי ולא להתפשר.

    כל הכבוד לך, אני בטוחה שתמצאי בן זוג משקיען ומפנק ולא תצטרכי להתפשר!



    מאחלת לך הרבה הצלחה!
    מורן



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה :)

    טלי
    23/06/2009

    תודה על התגובה המהירה, גרמת לי להרגיש הרבה יותר טוב :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום