אני לא יודעת מה לעשות.. \=

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא יודעת מה לעשות.. \=
    ליאור
    12/03/2010

    היי, אני בת 15 ואני צריכה עצה..
    לפני חודש ככה התחיל להיות לי רגשות ממש חזקים לילד שהיה לי "קטע" איתו..
    אני מנסה להתקרב לילד הזה אבל אני לא יודעת למה לא מצליח לי..
    אני שולחת לו הודעות ולפעמים הוא עונה לי.. בבצפר אנחנו לא אומרים שלום לא כלום אולי רק מבטים.. ואני ממש ממש רוצה שהוא יחזור לדבר איתי לפחות.. חשוב להבהיר שיש לי חבר כבר 3 חודשים יכול להיות שהילד הזה לא מדבר איתי כי הוא לא מרגיש אלי כלום או שהוא לא רוצה בגלל שיש לי חבר למה הוא ככה? ואיך אני יכולה לגרום לו להבין שאני בקטע שלו מבלי להיות חופרת..

    נ.ב אני יודעת שאת חושבת מה יש לך חבר למה ככה ולמה ככה אבל אני לא שולטת ברגשות שלי..
    בתודה ואני מקווה שתעזרי לי
    חסויה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני לא יודעת מה לעשות.. \=

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסר כפול

    מורן זיו-אש
    14/03/2010

    שלום לך,
    נשמע שאת מאוד מבולבלת ולא החלטית ועל כן גם מאוד מיואשת. את מעבירה מסר כפול ולפחות אותי הצלחת לבלבל. אני מניחה שאם אני התבלבלתי אז בוודאי שגם הבחור שאינו מתייחס אליך מבולבל, והאמת, נשמע לי שהוא עושה את הדבר הנכון (בלי לפגוע בך כמובן...).
    איזה מסר לדעתך את מעבירה לו לגבי הכבוד שאת נותנת למי שבוטח בך ונמצא איתך במערכת יחסים? האם את חושבת שמי שמכיר את הצד הזה בך (ספק בוגדת, ספק לא) יכול לסמוך עליך ויהיה מעוניין להיות איתך בקשר? מדוע את נמצאת עם בן זוג שאינו מעורר בך רגשות אהבה וכבוד? מדוע כ"כ חשוב לך להיות עם מישהו בקשר כאשר את נמצאת בזוגיות?
    באופן בו את מתנהגת, את משדרת חוסר רצינות וחוסר בגרות. את פוגעת בתדמית שלך וחבל.

    בהצלחה!
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..

    ליאור
    15/03/2010

    תודה על התשובה עזרת לי מאוד..
    וחשוב לי לציין שהיום הילד הזה התחיל לדבר איתי אז אני מאווד מבולבלת אני מבינה מה הכוונה שלך אני ינסה לעבווד עליה (:

    תודה, חסויה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום