אני נואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני נואשת
    מיכל ש.
    24/03/2010

    אני יודעת שזה ישמע מוזר אבל אני נואשת ליהות בחברת בנים
    אני לומדת בבצפר דתי(שזה ממש לא כמו חרדי)ואין בנים...
    אני כבר בת 16 ומהיסודי לא מדברת עם בנים.....כאילו יש כאלה(והם הרוב)שניפגשות עם בנים אחרי בצפר....אבל אני לא מהבנות האלה(אני גם שונה מהן,לא מתחברת אליהן...אני מהשקטות האלה והם היותר רעשניות)...אני לא יודעת איפה ליהות בקשר עם בנים כי אני לא בחוגים,בני עקיבא וכאלה...
    אני מפחדת שכשאני יגמור י"ב ויצא לחיים שאחרי אני יפחד ליהות ליד בנים(כמו באוניברסיטה/מכללה וכו'....)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני נואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרחבת המעגל החברתי

    מורן זיו-אש
    25/03/2010

    שלום לך,
    אני ממש מבינה אותך ורצונך מאוד טבעי. את מספרת כי מאז ילדותך לא היה לך קשר עם בנים, את לא ממש מתחברת לבנות כי הן יותר "רעשניות ממך" ושאת טיפוס שקט באופן כללי. אני הייתי ממליצה לך לחפש מסגרות בהן תוכלי להרגיש בנוח להביא את עצמך כמו שאת, עם השקט שלך. מסגרות בהן תוכלי לחזק את הביטחון שלך בסיטואציות חברתיות (אולי בהתחלה רק עם בנות) ומשם יהיה לך יותר קל להיפתח. הרחיבי את המעגל החברתי שלך.
    באופן ספציפי, אני לא ממש מכירה מסגרות כאלו, אך את יכולה להירשם לחוג בתחום שמעניין אותך או למצוא מסגרת שתוכלי להתנדב בה ושם להכיר...

    בהצלחה!
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל אני איני כזאת

    אביטל שטרית
    26/03/2010

    כמו בשיר י"שנן בנות ישנן בנות..." את מספרת על הבנות שיוצאות ונפגשות עם בנים אחרי הבה"ס, או הולכות לתנועהו ושם נפגשות עם בנים, אבל את לא כמוהן "הרעשניות"ואם כי זה לא נאמר במפורש,ישנה ביקורת מוסווית במילותייך על אותן בנות. אבל את לא כזאת, רק מה, גם את השקטה והרצינית רוצה להכיר בנים . אז בואי נוריד מעט את המעטה וזה בסדר וטבעי להתעניין בבנים, גם בנות דתיות וחרדיות מתעניינות כך ברא אותנו הטבע, אלוהים, או מה שתבחרי. אחרי שהבנו שגם את כמו הבנות האלו שמתעניינות בבנים ואת מעוניננת באמת להכיר בנים, אין מוצא אלא להגיע למקומות הרעשניים הללו כמו תנועת נוער או מקומות אחרים שיש בהם בנים , כי במקומות שאין בנים אי אפשר לפגוש אותם ואת לא חייבת להיות רעשנית, יש שאוהבים רעשניות ומוחצנות ואחרים מעדיפים בישניות ורציניות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום