מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעקבות ריבניר30/01/2008
שלום אני בן 13.3,
לפני כשלושה חודשים בערך היה ריב רציני מאוד ביני לבין חבר שלי,
היו גם מכות,
כל כך כעסתי עליו שהבאתי לו בעיטה כל כך חזקה שהוא נפל על קצה מדרכה ופרק את הכתף.
מאז אנחנו ברוגז, הוא מנסה להתנקם בי בדברים קטנים פה ושם אבל מנסה כבר לא להתייחס,
מנסה לא ליצור איתו הרבה קשרי-עין, ולתפוס מרחק ממנו.
מאז שהוא פרק את הכתף הוא בא לכיתה עם כזה גבס, אולי תחבושת לא יודע וכשהוא מוריד אותה רואים לו כחול על חצי מכתף ימין.
אני פוחד שהוא ינסה להתנקם בדרך יותר חזקה כי בקיצור הוא יותר חזק ממני שוקל יותר ממני אולי ב20 ק"ג וגבוה ממני באיזה 10 ס"מ לא קל וגם לאחרונה גברו לו הכאבים בכתף.
בעקבות כך החלטתי להירשם לאומנות לחימה שתקנה לי חוזק להגן על עצמי וביטחון עצמי מוגבר כי הפוקס של הבעיטה לא הזדמן לי בקלות וצריך דרכים להתגבר על הלחץ ...
אני מתלבט בין:
קראטה,
ג'ודו,
אייקי,
נינג'יטסו.
אני חושב בכיוון של האייקי כי זאת אומנות לחימה יחסית חדשה שלומדת איך להילחם מצויין ברחוב לפי מה ששמעתי.
זה נכון?
איזו אומנות לחימה לדעתך הכי טובה שאני אלמד??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לניר
רוני קליין01/02/2008קודם כל, אתה חייב להתפייס עם החבר שלך !!!!!!!!!!!!!!!!
ואתה תיזום את ההתפייסות.
אתה תתנצל על הפציעה שלו אבל שיבין שהפציעה שלו נגרמה מהנפילה שלו (כלומר, זאת היתה תאונה) ולא ישירות מהבעיטה שלך. עדיין אתה רחוק מהרמה של פריקת כתף בבעיטה.
בקשר לאומנויות לחימה:
מהאפשרויות שציינת ממליץ שתשקול או ג'ודו או קארטה. אתה בגיל מתאים לשניהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









