בעקבות ריב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעקבות ריב
    ניר
    30/01/2008

    שלום אני בן 13.3,
    לפני כשלושה חודשים בערך היה ריב רציני מאוד ביני לבין חבר שלי,
    היו גם מכות,
    כל כך כעסתי עליו שהבאתי לו בעיטה כל כך חזקה שהוא נפל על קצה מדרכה ופרק את הכתף.
    מאז אנחנו ברוגז, הוא מנסה להתנקם בי בדברים קטנים פה ושם אבל מנסה כבר לא להתייחס,
    מנסה לא ליצור איתו הרבה קשרי-עין, ולתפוס מרחק ממנו.
    מאז שהוא פרק את הכתף הוא בא לכיתה עם כזה גבס, אולי תחבושת לא יודע וכשהוא מוריד אותה רואים לו כחול על חצי מכתף ימין.
    אני פוחד שהוא ינסה להתנקם בדרך יותר חזקה כי בקיצור הוא יותר חזק ממני שוקל יותר ממני אולי ב20 ק"ג וגבוה ממני באיזה 10 ס"מ לא קל וגם לאחרונה גברו לו הכאבים בכתף.
    בעקבות כך החלטתי להירשם לאומנות לחימה שתקנה לי חוזק להגן על עצמי וביטחון עצמי מוגבר כי הפוקס של הבעיטה לא הזדמן לי בקלות וצריך דרכים להתגבר על הלחץ ...
    אני מתלבט בין:
    קראטה,
    ג'ודו,
    אייקי,
    נינג'יטסו.

    אני חושב בכיוון של האייקי כי זאת אומנות לחימה יחסית חדשה שלומדת איך להילחם מצויין ברחוב לפי מה ששמעתי.
    זה נכון?
    איזו אומנות לחימה לדעתך הכי טובה שאני אלמד??


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעקבות ריב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לניר

    רוני קליין
    01/02/2008

    קודם כל, אתה חייב להתפייס עם החבר שלך !!!!!!!!!!!!!!!!
    ואתה תיזום את ההתפייסות.

    אתה תתנצל על הפציעה שלו אבל שיבין שהפציעה שלו נגרמה מהנפילה שלו (כלומר, זאת היתה תאונה) ולא ישירות מהבעיטה שלך. עדיין אתה רחוק מהרמה של פריקת כתף בבעיטה.

    בקשר לאומנויות לחימה:

    מהאפשרויות שציינת ממליץ שתשקול או ג'ודו או קארטה. אתה בגיל מתאים לשניהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום