אני שואלת את השאלה בשם בן זוגי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני שואלת את השאלה בשם בן זוגי
    ע.
    18/01/2012

    בן זוגי הוא בחור מקסים בן שלושים פלוס.
    הוא מתמודד עם כמה נכויות פיזיות.
    הוא אמר לי שהוא חושש לפעמים מתקיפה, היות והוא גם בחור רגיש ועדין וגם נכה.

    מהי השיטה הטובה ביותר עבורו?.
    אם ילמד אותה, האם ירגיש יותר בטוח?.
    לדעתכם, כדאי לספר לו שהתייעצתי איתכם? (הוא לא יכעס על זה, אני מכירה אותו. אבל זה יכול לגרום לו מבוכה קטנה).

    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שואלת את השאלה בשם בן זוגי - תגובה

    עמית חכים
    18/01/2012

    שלום טלי,
    ראשית אני מאוד מעריך את הרצון לעזור לבן זוגך, אך אענה לתשובותייך תחילה.
    השיטה הטובה ביותר עבורו?? היא לחלוטין סובייקטיבית עבורו, אני מאוד ממליץ אימוני הגנה עצמית/קרב מגע ודווקא ליידע על כל אותן מגבלות את המאמן כבר באימון ההתנסות הראשון על מנת שהמאמן יוכל לכוון לצרכיו ולמגבלותיו באופן אישי ופרטני.
    אני בטוח שהאימונים ישפרו משמעותית את ההרגשה של בן זוגך.
    כן תספרי לו שהתייעצת איתנו, תמצאי את הדרך הנכונה לעשות זאת שהמטרה העיקרית היא לשפר את תחושת בטחון העצמי שלו, מי כמוך מכירה את בן זוגך אבל יחד עם זאת גם אם יובך קצת, הרי הכוונה והרצון שלך הוא לעזור. לדעתי הוא אפילו יעריך!
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום