שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ויקטור
    10/06/2008

    שלום רב,
    יש לי שאלה. אני גר בקומת קרקע, בשכונה לא כל כך טובה, ואין לי סורגים. יש לי פרנויה כזו שיום אחד אני אתעורר באמצע הלילה ואשמע רעשים, כלומר גנב בבית. בשל כך שמתי מתחת למיטתי אלת ביסבול.

    רציתי לשמוע את עצתכם: אם באמת יום אחד אני אתעורר ואשמע מישהו בבית, מה לעשות? לתקוף אותו? להישאר במיטה ולא לזוז?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתעורר באמצע הלילה

    רוני קליין
    11/06/2008

    כמה הערות:

    אם התעוררת הלילה מפורץ ויש לך משהו זמין להשתמש בו מיידית אז לך על זה.

    כדי לשפר את האפשרויות שלך אני ממליץ בנוסף לאלת בייסבול מתחת למיטה להוסיף כלי נשק קר מתחת לכרית
    .
    הרעיון הוא, שתוכל לאחוז במשהו מבלי לעורר תשומת לב תנועתית כמו לקחת משהו מתחת למיטה.
    את הדבר שאתה יכול לתפוס תוכל להגניב מתחת לשמיכה כאשר אתה עדיין מתחזה ליישן.
    אם הפורץ נמצא באותו חדר תוכל בפתאומיות להתיישב על המיטה (עוד לפני שירדת מהמיטה) ואז להלום בו.
    שתי שניות אחרי המכה הראשונה, כשכבר אתה על הרגליים, תבצע את המכה השנייה.
    המכה הראשונה תבוא במהירות ובהפתעה מוחלטת.
    עוד לפני שהוא יתאושש מההלם ומהכאב הוא יחטוף את המכה השנייה.
    כלומר, אתה חייב לייצר רצף מהיר וחזק של התקפות כדי שלא יוכל להתאושש.

    בסרטי פעולה ובמערבונים גיבור הסרט היה במצב הזה יורה בפולש דרך השמיכה. מבלי לטרוח לקום.

    אבל במציאות זה בעייתי מבחינה משפטית לירות בפורץ שנכנס לבית ולכן מומלץ לנקוט בשיטה שהסברתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום