שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    רוני
    27/08/2008

    שלום רב, אני בן 14 ורוצה שרירים עבים וגדולים, וכמה שיותר מהר. כעת אני בהתלבטות האם להתאמן במכון כושר, או להתחיל להתאמן בקרטה. מה יעשה לי שרירים יותר עבים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים עבים וגדולים

    רוני קליין
    27/08/2008

    חד משמעית:
    גוף שרירי לתפארת מקבלים במכון כושר.

    באומנויות לחימה מתאמנים כדי להיות בכושר קרבי.
    השרירים מתחזקים, יש יותר כוח, יותר זריזות - אבל השרירים לא מתנפחים כמו במכון כושר.
    לניפוח שרירים יש תרגילים אחרים.

    הבעיה של מכון כושר היא שאם לא תהיה מאומן באומנויות לחימה לא תהיה מסוגל להתמודד כראוי עם תקיפה.
    בהגנה עצמית לא מדובר ב"סתם" כח.
    שרירים מנופחים לא יעזרו לך כאשר תחטוף אגרוף לפרצוף.
    אני נזכר שלפני הרבה שנים היה בישראל אלוף בהרמת משקולות. זמן קצר לפני אולימפיאדה הוא הוכה ברחוב ע"י ערסים ונפצע. הערסים לא נפצעו.

    ממליץ לך לשלב גם קארטה וגם אימונים במכון כושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום