שפת גוף נכונה- דעה שלי. וגם שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שפת גוף נכונה- דעה שלי. וגם שאלה
    בר
    27/09/2008

    אנחנו חיים בג'ונגל. לא נראה לי שמישהו חולק עלי בזה. בג'ונגל החלשים תמיד יהיו בסכנה, וככה גם החיות שלא מסתובבות בלהקה. רוב הנשים ברחוב שאני רואה נראות תלויות לגמרי בבן זוג שלהן. מצפות שהוא יגן עליהן מכל צרה. אם מישהו זורק להן איזה מילה, או נוגע בהן, או סתם מציק להן- ישר יהיה לו עסק עם החבר. לא פלא שתופסים נשים בתור המין החלש והחסר אונים.
    אני חיה את הג'ונגל הזה מקרוב. כל יום. אני חיה ברחוב כבר שנים, בלי בן זוג ובלי להקה. ודבר אחד למדתי טוב- שפת גוף נכונה. לא משנה איפה את הולכת, אם זה מקום מוכר ובטוח או שזה מקום עוין- תמיד צריך לשמור על שפת גוף שמראה ביטחון עצמי וחוזק פנימי. למשל, גב זקוף. לא לתת לראש או לגב להשתופף. זה מראה על חולשה. להשתדל גם ללכת עם ראש ישר ומבט קדימה ולא להסיט את העינים מעיניים של מישהו אחר, אם יוצא לך להיתקל בכאלה. שפת גוף שמשדרת עוצמה פנימית וביטחון יכולה להרחיק מעלייך מטרידנים, אבל חוץ מזה היא גם תואיל לך. אפילו אם בפנים את לא מרגישה חזקה, אם הגוף שלך ישדר חוזק, גם הרוח תאמץ את זה במקודם או במאוחר. למרות שגם על חוזק פנימי צריך לעבוד. אסור בשום אופן לשדר שפת גוף מתחמקת או חוששת. בג'ונגל, כמו כאן, טורפים מריחים פחד ונמשכים אליו. אם את רוצה ללמו'ד להסתדר פה, צאי מהסטטוס של השפנפנה שתקעו לנשים לכל אורך ההיסטוריה. כנסי לעור של נמרה.
    במקרה יותר קיצוני, אם יצא לך להיכנס למצוקה פיזית- אם מישהו או מישהי מתחילים להציק ברמה של נגיעות וזה מתפתח למכות- תשתמשי בכל האמצעים שיש לך. אם את לא יודעת ללכת מכות, תשתמשי במה שאת יכולה- ברך לביצים, אצבע לעיניים, נגיחה עם הראש. גם בדברים שיש סביבך כמו אבנים או ברזלים. והכי חשוב לא לאבד אשתונות. לאסוף את כל האש שיש לך בפנים ולהוציא אותה החוצה. לא לפחד לפגוע כשיש צורך.
    בגלל שבד"כ אין בסביבה להקה שתעזור לי, או בן זוג שיגן עלי, ואני מעדיפה שככה זה יישאר- אני דרוכה תמיד. מכל מקום יכולה לבוא סכנה וחשוב לי תמיד להישאר יציבה וחזקה. להיות מוכנה לתקוף כשצריך. אבל זה לא קורה הרבה, כי אנשים קולטים את השפת גוף שלי ובד"כ נמנעים מלהטריד. מה שכן, אני עדיין מנסה לעבוד על חוזק פנימי. למדתי שלפעמים אם אני לא יודעת להוציא את האש שלי החוצה, להיות פראית וטוטאלית לגמרי, אני יפסיד. השאלה שלי היא איך אפשר לשחרר את החיה שבפנים שתדע לצאת ולתקוף כשצריך. כי לתקוף אני יודעת, אני יודעת לשדר ביטחון וחוזק, אבל אני לא יודעת לשחרר את הכוחות החוצה. יש לי יותר מדי מחסומים שמונעים מהאש האמיתית לצאת, וזה יכול לעשות את ההבדל בין ניצחון לפגיעה. איך אני מתגברת על זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להוציא את האש החוצה

    רוני קליין
    28/09/2008

    בר, זהו המכתב הכי מדהים שקראתי בשנה האחרונה !!!

    כמעט כל מה שכתבת זה בדיוק מה שאישה צריכה לעשות ולשדר.

    התשובה לשאלה שלך לגבי להוציא את האש החוצה ברגע האמת היא שאת חייבת ללמוד אומנות לחימה !!!
    לא רק תרכשי ידע מועיל בטכניקות אלא גם תתרגלי "להתפוצץ" על היריב.
    ואז כשתגיעי למצב של איום ברחוב את עושה נוקאאוט תוך שניות.

    את יכולה להיכנס לאתר .youtube ולחפש סירטונים לפי המילות מפתח
    self defece
    karate
    Ju Jutsu
    Aikido
    גם תקבלי רעיונות, וגם תתרשמי ממהירות הפעולה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    בר
    29/09/2008

    אני מנסה ללמוד עכשיו דרך סרטונים כי לשיעורים רציניים אין לי אפשרות. אבל יום אחד אני יטוס לסין וילמד שם כמו שצריך:) משהו לשאוף אליו. שנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנסוע לסין

    רוני קליין
    29/09/2008

    לא הייתי בסין. אני יודע שזאת ארץ מדהימה.

    אבל בקשר ללימוד אומנויות לחימה את יכולה ללמוד גם בארץ.
    מי שנוסע לארץ המקור (בד"כ סין או יפן) כדי ללמוד אומנות לחימה זה לצורך הגעה לרמות הגבוהות ביותר האפשרויות ולהפוך את אומנות הלחימה לדרך חיים. ולכן ללמוד מהמקור. כדי ללמוד גם את הפילוסופיה שמאחורי אומנות הלחימה וליישם את זה יום יום.
    זה דורש שהייה של מספר שנים באותה ארץ !!!!

    אם לא לזה התכוונת אז אני שוב ממליץ ללמוד בארץ הגנה עצמית, שייתן תוצאות כבר בעתיד הקרוב, ובהמשך לנסוע למדינות רחוקות כדי להעמיק את הידע. או לטייל.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכוונתי לזה

    בר
    02/10/2008

    אומנויות לחימה זה יותר מכוח בשבילי. זאת גם דרך חיים. ובקשר לעכשיו, אין לי אפשרות כספית ללכת לחוגים כרגע. אולי אתה יודע על קבוצות שמתארגנות בחינם באזור ירושלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    02/10/2008

    לא ידוע לי על קבוצות בחינם.

    נסי לפנות למנהלת הפורום, איטל. מספר הטלפון שלה מופיע בראש הדף.
    אולי יוכלו להפנות אותך למקום כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצות בחינם

    איטל קלונסקי
    06/10/2008

    דבר ראשון רציתי לומר שהמכתב שכתבת בהתחלה היה מרגש ונהדר הלוואי ועוד בנות ילמדו ממך
    דבר שני אני לא מכירה קבוצות בחינם אבל יש באל הלב אפשרות למילגות
    כדאי לפנות אליהם 02-6781764

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום