שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שירלי
    30/11/2008

    שלום רב, אני בת 25, גרה בפלורנטין בתל אביב, וממפחדת לחזור בחושך הביתה. אפשר לקבל טיפים כיצד להתגונן אם מישהו יתקוף אותי? אמרו לי משהו עם מפתח בין האצבעות. מה זה אומר? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    30/11/2008

    אם יש לך רק צרור מפתחות אז את מחזיקה אותו באגרוף סגור כאשר המפתח הכי חד בצרור (בד"כ של האוטו) בולט החוצה כמו דוקרן.
    אם תוקפים אותך את תוקעת את זה ישר לעין שלהתוקף !!!!!!!!!

    מעבר לזה את יכולה לרכוש בחנויות מיוחדות וכן ברשת אזימוט אביזרים שונים כגון:
    שוקר חשמלי
    תרסיס גז מדמיע
    תרסיס פילפל
    או דוקרן כזה או אחר.
    האביזר צריך להיות לך מוכן ביד כאשר את במקום מסוכן !!!! לא בתיק.

    בסופו של דבר אני ממליץ לך בנוסף לאביזרים ללמוד הגנה עצמית.

    התרסיסים מיועדים לפנים של התוקף. מרחק של מטר עד 2 מטר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    איטל קלונסקי
    01/12/2008

    הי שירלי
    מה שרוני כותב זה נכון גם ביחס לטיפים אבל גם ביחס ללקחת קורס בהגנה עצמית
    אני מאמינה שהקורסים נותנים המון בטחון עצמי ואסרטיביות וזה נותן את הפתח למצוא את הפתרונות לבד ולהאמין שאת מסוגלת להכל
    אני חושבת שביחס לכל מיני מוצרים להגנה עצמית יש תחליף כגון: גז מדמיע - דאודורנט
    בעצם כל מה שאנחנו מחזיקות בתיק יכול לשמש אותנו- אם זה פצירה או עט או אפילו כרטיס אשראי
    על הכל מדברים ולומדים בקורס לכן חשוב לעבור אותו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום