מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרב מגערונית07/05/2009
אני בת 28, לא עוסקת בספורט ומצב בריאות תקין. (סתם עצלנית)
אני מחפשת חוג קרב מגע בתקווה שיפתור לי גם את הנושא של בספורט וגם כעניין.
יש לי כמה שאלות
האם בגילי זה מאוחר להתחיל?
יש רמות?
והאם יש לכם המלצות?
אשמח מאוד לקבל מידע בנושא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללמוד קרב מגע
רוני קליין07/05/2009הי רונית,
קודם כל טוב שאת מעוניינת ללמוד להגן על עצמך וגם באותה הזדמנות לעסוק בפעילות ספורטיבית.
זה בדיוק מה שאנחנו כל הזמן ממליצים בפורום.
הגיל שלך מצויין לפעילות ספורטיבית. אין לך מה לחשוש.
לגבי רמות:
כמובן שבאומנויות לחימה יש רמות.
הלימוד הוא הדרגתי. יש דירוגים לפי רמה. בכמה אומנויות לחימה זה מתבטא בצבע חגורה.
באליפויות רגילות יש דרוגים לפי משקל. ובאליפויות פתוחות כולם מתמודדים עם כולם.
לגבי המלצות:
באתר אנו לא מפרסמים בעלי מקצוע.
ממליץ לך להעזר באינטרנט.
קודם תחפשי בגוגל "אומנויות לחימה".
תקבלי מידע ראשוני על סוגי אומנויות לחימה.
אח"כ כדאי שתבדקי באינטרנט קורסים באזור מגוריך לאומנות הלחימה שבחרת.
את גם יכולה להתייעץ איתי באימייל:
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללמוד קרב מגע
איטל קלונסקי10/05/2009שלום רונית !
עדיין לא מאוחר בגילך ללמוד קרב מגע , או כל אומנות לחימה אחרת , אני מאמינה (וגם מתוך נסיון) שבכל גיל ניתן ללמוד אומנות לחימה זו או אחרת .
בכל אומנות לחימה יש רמות , אלו שרק מתחילים , אלו שכבר מתאמנים מספר חודשים , ואלו שכבר לומדים כמה שנים טובות . יש אומנויות לחימה שהן תחרותיות ובהן אולי יש יותא לחץ מבחינת הגיל , אך הרבה אומניות הלחימה לא מתעסקים בתחרויות ועוסקים רק מאומנות הלחימה, וזה אולי מתאים יותר לגיל פחות צעיר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









