הגנה עצמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגנה עצמית
    יעל
    24/08/2009

    שלום,
    אני בחורה ובקרוב אעבור לגור לבד בסביבה מפחידה בשכונה שידועה לשימצה ואצטרך להלך ברחובות לבד בלילות בדרכי חזרה מהעבודה/ מהלימודים.
    קניתי לפני כמה זמן תרסיס פלפל אבל אני מפחדת שזה לא מספיק (הבנתי שיש בעיות אם יש רוח , ובנוסף שאני צריכה להיות די קרובה לתוקף וזה לא מספיק לזמן רב)
    האם לדעתכם זה מספיק? האם עדיף גז מדמיע? האם התרסיס שמוכרים בריקושט ב59 ש"ח מספיק? וכמה זמן הוא בתוקף? (קניתי לפני כשנתיים)
    חשבתי לקנות שוקר אך ראיתי שזה הרבה כסף כ 250 ש"ח והבנתי שיש לזה חסרונות רבים - שניתון לחטוף לך את זה ולהשתמש נגדך וכמו כן צריך להיות קרוב לתוקף ,
    מה אתם חושבים כדאי לקנות? חשבתי אולי יהיה באינטרנט בזול יותר אך ראיתי שהמחירים מאוד גבוהים.. יש לכם רעיון? והאם זה באמת אפקטיבי ? מה ההשפעה שזה עושה על התוקף ? האם הוא באמת מנוטרל?
    יש לכם עוד רעינוות ראיתי שיש כל מיני אקדחי לייזר, אקדחי גז ועוד כל מיני מה אתם אומרים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגנה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    24/08/2009

    כל כך הרבה אפשרויות את בודקת להגנה עצמית חוץ מהאפשרות הכי טובה: ללמוד הגנה עצמית.
    אני יודע שאת מאד עסוקה אבל היית צריכה להציב את לימוד הגנה עצמית בסדר עדיפות יותר גבוה מהמקום האחרון. כמו שזה עכשיו.

    עכשיו, כשאת בקרוב עוברת לשכונה מפוקפקת, כבר אין זמן לחכות לתוצאות אלא להסתמך על אביזרים.

    בקיצור, תרסיס הפלפל שלך צריך להיות אפקטיבי.
    תוודאי שהוא יהיה לך מוכן ביד כאשר את הולכת ברחוב לבד בלילה. ולוודא שהפיה של התרסיס היא בכיוון הנכון.
    נכון שבמקרה של רוח נגדית את תהיי בבעיה אבל בישראל רוב הזמן אין רוח משמעותית בתוך רחובות ערים. אז אני לא הייתי מודאג מזה.
    זה אמור להיות אפקטיבי לטווח של 2 עד 4 מטר.

    ובהזדמנות הכי קרובה כדאי לך להתחיל ללמוד הגנה עצמית.
    בגיל שלך את בתקופה הכי מסוכנת של סכנות . אונס כמובן. בשכונה מפוקפקת גם שוד.
    בגיל מבוגר יש פחות סיכוי לאונס ויותר של שוד אבל היום את חשופה להכל.

    בכל הנוגע לאונס בחורות עם שיער ארוך חשופות יותר מבעלות שיער קצר.
    ושיער ארוך אסוף בקוקו זה פיסגת החלומות של האנסים. כמה שיותר נוח לתפוס בשיערות יותר טוב בשבילם.

    שיהיה לך בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה,

    יעל
    26/08/2009

    לגביי השוקר כדאי לקנות? כלומר אין לי בעיה ביד אחת להחזיק גז מדמיע ובשניה שוקר
    האם זה אפקטיבי ומשתק את התוקף ? כמה וולט כדאי ? איפה כדאי לקנות וכמה זה עולה ?
    תודה על כל העזרה, אין לי זמן או כסף ללמוד כרגע הגנה עצמית למרות שהייתי רוצה מאוד.
    האם שיער אסוף ל"גול גול " זה בסדר ? כלומר אסוף בפקעת?
    תודה שוב יעלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    26/08/2009

    לדעתי, תרסיס שיודעים להשתמש בו מספיק.
    לא צריך גם שוקר.
    לא מחזיקים אביזרים בשני הידיים. יד אחת חייבת להיות פנויה.

    שיער אסוף בפקעת זה יותר טוב כי זה פחות נוח לאחיזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום