מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כח בידייםאסתי09/09/2007
הי, וכל הכבוד על הפורום היפה!
אני מאז ומתמיד הייתי חלושה ורזה, והחלטתי להתאמן באופן ביתי וחובבני לגמרי בקצת איגרוף ובעיטות- האם זה בכלל רעיון טוב או שעדיף באופן מבוקר ומודרך (אין לי ממש זמן לזה).
חשבתי בכיוון של איגרוף סתם באוויר עם משקולות ביד, ובעיטות ועבודה על גמישות ברגליים. קראתי גם שחשוב למתוח גידים ביד לפני פעילות כזאת ולא הבנתי בדיוק איך, ואם אגרוף ישפיע על כאבי פרקים קלים שמופיעים אצלי כשאני מחזיקה משהו חזק בכח, בעיקר באצבעות.
אם יש לכם טיפים אחרים לבניית כח (גם בבעיטות- איזה שריר משפר הרמת ברך?) אני אשמח.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כח בידיים
איטל קלונסקי09/09/2007תודה על המילים החמות
וטוב מאוד שהחלטת להתאמן להיות חלשה (לדעתך) ורזה לא פוגם ביכולת אבל אני ממליצה להתאמן בצורה מסודרת עם פיקוח אם זה במועדון כלשהו ואם זה עם מאמן אישי מכוון שאפשר להזיק לגוף אם לא פועלים נכון. אחרי זמן מה אפשר להתאמן גם לבד
במקום מסודר ידעו לתת לך את הדרך המתאימה בדיוק בשבילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכח בידיים
רוני קליין09/09/2007אסתי שלום,
לצערי, את משקיעה בכיוון הלא נכון.
אם את רוצה לרכוש יכולת להגן על עצמך - את חייבת ללמוד את זה ממדריך !!!!!!
ואת חייבת להתאמן ולתרגל מול יריב.
אי אפשר ללמוד ביעילות הגנה עצמית לבד כאשר אין ידע ונסיון קודם.
את חייבת למצוא זמן לזה. 2 שעורים בשבוע למשך שעה.
גם האימונים שאת עושה בבית אינם עוזרים לך לנושא הגנה עצמית אלא, במקרה הטוב, לכושר גופני בלבד.
אימונים כאלה יכולים להיות רק כהשלמה ללימודים מסודרים ממורה ואימון מול יריב.
בלי ידע ונסיון קודם גם ספרים לא יעזרו לך.
חוץ מזה, לידיעתך, מעבר ללימוד ואימון טכניקות את צריכה לפתח כושר ספציפי למטרה.
לדוגמא, אם את רוצה שתהיה לך מכת אגרוף חזקה את חייבת להכות שק איגרוף.
אימון עקיף של משקולות והתעמלות לא יביאו לך לתוצאות מספיקות לצורך מכת אגרוף חזקה..
את יכולה ליצור קשר ישיר איתי(052-3227801 בשעות היום) ואוכל להסביר באופן יותר טכני את נושא האימונים הפיזיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









