הגנה עצמי ממבט פסיכולוגי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגנה עצמי ממבט פסיכולוגי
    ניבה
    14/03/2010

    שלום, לאחרונה קראתי איפה שהוא שנשים שלומדות הגנה עצמית מדווחות על תחושת ביטחון עצמי שמשתרעת גם לשאר התחומים. רציתי לשאול האם ידוע לכם משהו בנושא? והאם ניתן להיעזר בלימוד הגנה עצמית כדי לשפר ביטחון עצמי של נערה עם ביטחון עצמי מאוד מאוד נמוך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגנה עצמי ממבט פסיכולוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה עצמית ובטחון עצמי

    אמירה בר-שלום
    14/03/2010

    שלום ניבה !

    מנסיוני ומנסיון חברי וחברותיי המאמנים באומנויות הלחימה, אכן ברוב המקרים הגנה עצמית או לימוד אומנות לחימה משפרים את הביטחון העצמי .
    אני יכולה לומר שבהרבה מאוד מהקורסים שאני העברתי בהגנה עצמית, דיווחו לי הנערות והנשים שהן מרגישות הרבה יותר טוב אחרי הקורס ושהן קיבלו ביטחון וכלים להתמודד עם עוד דברים שונים בחיי היום יום .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    15/03/2010

    בהחלט.
    תחשבי שאת יכולה לומר לכל מי שאין לו ביטחון עצמי:
    אל תפחדי לנסות, אל תפחדי לבקש - מה כבר יעשו לך? ירביצו לך?
    מקסימום יגידו "לא".
    אז הנה, גם אם בכל זאת מישהו ירצה להכות אותה - תהיה לה תשובה.
    ואם למכות תהיה לה תשובה אז בטח עם דברים פחות "מפחידים" תהיה לה תשובה.
    כלומר, היא יכולה להתמודד עם הכל!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מומחית

    טל
    15/03/2010

    אבל אני התאמנתי באמנויות לחימה (קרב מגע) כמה שנים. אז אני יכולה להמליץ בחום מהניסיון האישי שלי.

    כל מה שנאמר נכון ויותר מזה.

    אנחנו יותר חיות ממה שנראה לנו. בני אדם מריחים פחד. אני האישה היחידה
    שאני מכירה שלא סובלת מהטרדות מיניות ברחוב (עם גברים שקרובים אלייך, זה סיפור אחר לגמרי, כאן זה לא יעזור , הם מנצלים אמון ואהבה ולזה אין חיסון). גברים מטרידים כאלו לא מתקרבים אליי.
    קרה לי כמה פעמים כמובן שהלכתי בלילה לבד (אני עושה את זה) ועקב אחריי מישהו.
    אז פשוט עצרתי וחיכיתי לו...
    כשהם מבינים שאת לא מפחדת יורד להם כל החשק.

    וכן, היחסים עם בני אדם הם הרבה יותר רגועים כשאת חשה חזקה. כשאת יודעת
    שאת לא תקפאי במקום, אלא תהיי מסוגלת להגיב. כשאת לא מאוימת מגברים כי את יודעת
    שכן, את יכולה לשבור להם עצמות אם תצטרכי. וכן, אם יתקיים עימות, אולי תפסידי, את לא תמיד הכי חזקה והכי אמיצה. אבל לפחות תהיי מסוגלת להילחם. ואת כבר לא קורבן.
    רוב האנשים הם פחדנים, הם מפחדים מאלימות, הם חזקים רק על חלשים ואם את מוכנה ללכת עד הסוף , לתת את כולך, אפילו לא יתחילו להתעמת איתך.

    אבל ללמוד אמנויות לחימה כדי להתגונן מתקיפה זה לא יעיל. רוב התקיפות
    נעשות על ידי אדם שמוכר לך ואת סומכת עליו. להכות אותו עד זוב דם היא לא תמיד
    אופציה.
    אבל אין ספק שזה משנה את ראיית העולם. את כבר יודעת לפי התנוחה של מי שעומד מולך
    אם הוא רוצה להזיק לך. אחרי שראית כל כך הרבה פרצופים של גברים לפני שהתחלתם להרביץ אחד לשני. את יודעת איך נראה איום, כל איום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחלה

    רוני קליין
    15/03/2010

    סוף סוף מישהי שעושה לי נחת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום