יש לי בעיה מורכבת...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי בעיה מורכבת...
    barby girl
    29/01/2011

    מישהי בכיתה שלי כל הזמן מאיימת עליי במכות רצח. הייתי בשוק (לא רק בגלל האיומים, אלא גם בגלל שלא ציפיתי לאיום כזה מבחורה. הרי רוב המאיימים והתוקפים הם גברים)...
    אני יודעת איך להתגונן מפני גבר שיאיים עליי ככה, אבל אם מדובר בתוקפת פוטנציאלית ממין נקבה, איך אדע להגן על עצמי כנגדה במקרה הצורך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי בעיה מורכבת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי בעיה מורכבת... - תגובה

    רוני קליין
    31/01/2011

    הגנה עצמית לא עושה אפלייה בין גברים ונשים. אותם טכניקות.
    בנות שלא יודעות הגנה עצמית נוהגות למשוך בשערות אחת לשניה.
    זה ממש לא יעיל.
    את יכולה לנסות למנוע את התקיפה ע"י הפעלת אמצעים אחרים. עד למצב בו את לבד ומותקפת - יש הרבה מה לעשות.
    * לדבר עם המורה ולספר לה על האיום.
    * לדאוג להיות תמיד בחברת חברות ולא למצוא עצמך לבד איתה.
    כל דבר שיקלקל לה את התוכניות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום