הגנה מפני ערבי עם סכין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגנה מפני ערבי עם סכין
    דינה
    22/02/2011

    היי

    מנקה שעובד במקום בפאב שבו אני עובדת הבטיח לי שבעוד שבוע כאשר האח שלו הגדול ישתחרר מהכלא הוא יחתוך לי את הגרון עם סכין.
    יש שמועות שהוא נכנס לכלא מסיבות דומות.
    למשטרה אין דרך להגן עליי והציעה לי לשכור שומר ראש או לקנות גז מדמיע. אני בת 22 ואין לי כמעט אמצעים.
    אלו אמצעי הגנה אתם מציעים לי כדי להגן על עצמי ברגע האמת? אני צריכה משהו שאפשר להתגונן מרחוק ולא כאשר הוא קרוב אליי , שוקר למשל לא יעזור כי צריך להתקרב ועד אז הגרון שלי יהיה כבר משוסף.
    אני צריכה גם משהו שלא הורג כי גם לכלא אני לא רוצה להיכנס אחרי מעשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגנה מפני ערבי עם סכין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה מפני ערבי עם סכין - תגובה

    רוני קליין
    25/02/2011

    המקרה שלך מאד בעייתי.
    זה מעורר שאלות.
    למה העובד של הפאב איים עליך?
    האם אמרת את זה לבעלים של הפאב? ואם כן מדוע הוא ממשיך להעסיק את העובד?
    האם נתת למשטרה את שמו וכתובתו של העובד ושל אחיו?

    לגבי הצעת המשטרה לשכור שומר ראש - אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
    כמובן שאת צריכה לגבות את עצמך.
    אם האיום נראה לך אמין אז נסי להשיג את התמונה של אחיו.בעידן האינטרנט יש סיכוי שתצליחי.
    אם תצליחי עליך להדפיס את התמונה ולתת העתקים ממנה לעובדים בפאב.
    את יכולה לגייס לטובתך מישהו שבתור התחלה ידבר עם העובד שאיים עליך. חשוב שהשיחה הזאת תשאיר עליו רושם.
    ליתר ביטחון את צריכה לנקוט בשני צעדים באופן רציני:
    באמת לדאוג לא להיות לבד כשאת מחוץ לבית. ושוב, מאד רצוי שכולם ידעו איך נראה האח.
    דבר שני: את זקוקה לאביזרים.
    גז מדמיע או תרסיס פלפל חיוניים ביותר. זה לא עולה הרבה כסף. חשוב שתלמדי איך להשתמש בזה ושזה יהיה צמוד אליך (בכיס או בפאוץ') ולא "קבור" באיזה תיק.

    חשוב מאד לאמץ חשיבה "קרבית" של הגנה עצמית.
    כלומר,
    העובד שאיים עליך או קרובים שלו - את לא נותנת להם לדבר איתך מטווח קצר כמו חברים.
    וכשהם מתעקשים להתקרב - התרסיס נמצא אצלך ביד !!!!
    כמו כן, כאשר מפתיעים אותך את לא מתביישת לאחוז בכל דבר שלידך ולהשתמש בזה.
    דבר אחרון - כאשר תוקפים אותך פיזית - ועוד עם כלי נשק - זכותך להגנה עצמית היא מוחלטת. עם אביזר שיכול להרוג אצל התוקף - את יכולה להיות רגועה שאם תהרגי את התוקף במצב של הגנה עצמית - את לא נענשת.
    בהצלחה
    ובעתיד נסי ללמוד הגנה עצמית כמו שצריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום