יש לי שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי שאלה
    חן
    09/04/2011

    בימי שישי אני וחברים יוצאים לבלות במקום מסוים ויושבים של על ספסל,
    מאז ומתמיד באה אלינו אישה שהעירה לנו לפנות את הספסל מהשעה 22:00,למרות שמותר להיות שם עד 00:00,
    ביום אחד שיצאנו פיצחנו גרעינים והיא באה מאחורה ואמרה לנו לאסוף סירבנו והיא דחפה חברה שלי,צעקה לנו עופו מפה והלכה אחרינו וצעקה "בהמות בהמות"
    רציתי לדעת אם היא נוגעת בי אני יכולה לממש עליה את הזכות להגנה עצמית,לשבור לה יד, אגרוף,תרסיס פלפל או משהו? כי אני מפחדת להסתבך עם המשטרה בגלל שהיא אישה מבוגרת.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה - תגובה

    רוני קליין
    10/04/2011

    הגנה עצמית צריכה להיות מידתית. בהתאם לאיום.
    צעקות ואפילו דחיפה לא מספיקים בשביל אמצעים חריפים שציינת. לא נשקפה לך סכנת חיים. למרות שדחיפה היא גם סוג של אלימות.-היא לא היכתה אותך, או סיכנה אותך.
    מי שיודע הגנה עצמית יודע להשתמש בכל מיני סוגי טכניקות בדרגות שונות של אלימות.
    דחיפה זאת תקיפה רכה. כך גם התגובה.
    אם יש לך תרסיס פילפל - את יכולה להוציא אותו לנגד עיניה ולאיים עליה שתשתמשי בו אם היא לא מתרחקת ממך. אם האזהרה לא עזרה והיא שוב מתקרבת אליך במהירות - תשתמשי בזה. אח"כ מייד לעזוב את המקום. לא להישאר לויכוחים ולהסברים. זה מה שאני הייתי עושה במצב כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך!!!

    חן
    12/04/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המנע מהתנהגות אלימה !!!

    ניר יגר
    13/05/2011

    החוק אומר שחל איסור מוחלט לגעת בגופו או בחפציו של אדם אחר. אך יש להתאים את התגובה לרמת האיום ולרמת האקט האלים המופנה כלפייך. לא תוכלי להתגונן בפני בית המשפט ולטעון ששברת את אפה או גרמת לעיוורונה של אישה מבוגרת ורק בגלל שדחפה אותך או צעקה או קיללה. הצעתי - חפשו מקום אחר לבלות בו את זמנכם. לצאת מבור - הרבה יותר קשה מאשר לא להכנס אליו מלכתחילה. תיק פלילי במשטרה לא ימחק בקלות
    ויקשה עלייך למצוא מקום עבודה עתידי. חשבי לעומק - האם זה שווה.
    בברכה

    ניר יגר
    בית הספר לקאראטה
    JKS ISRAEL

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום