מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הפרייהש.ש30/01/2008
ערב טוב
לצערי ולאחר התלבטויות קשות עם בעלי החלטנו לעשות גרידה לאחר שהובחן שהעובר חולה בהמופיליה A,
עברתי את הגרידה אתמול והכאב הנפשי הוא עצום!!!!!
אני אמורה להגיע להתייעצות עם ד"ר פלדמן מהמכון הגנטי לגביי הפרייה, אני מאוד חוששת מהסירוב של קופת החולים לממן את ההפרייה.
נתקלתי כבר בסירוה למתן טופס 17 מקופת חולים כללית למימון הגירדה בתל השומר.
מה עושים?
גם ככה אנו מתעוררים בתסכול יום יום ובסבל נפשי עצום.
למי פונים??
ש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש למי לפנות
פרופ' גילי קנת31/01/2008לגבי מימון הפריה ע"י הקופה- אנא שוחחי עם פרופ מרטינוביץ, הוא הצליח כבר לסייע בעבר
בנוסף- פני לעו"ס גינה גולדשטיין (היא תוכל לקשר אותך עם בתי"ח אחרים בהם יש מחקר ממומן בנושא זה)- היא נמצאת במחלקה בימי ב ו-ד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכואב את כאבכם
ד.ד31/01/2008לש.ש
צהריים טובים
"לך דומיה תהילה" אין בפי מילים כדי להבעי את השתתפותי בכאבכם, אני מאחל לכם המון כוחות, ושתזכו לחבוק כמה שיותר מהר ילד מתוק, חמוד, ובריא.
מלא חופניים נחת מילדיכם.
שתדעו כל חייכם רק טובה וברכה.
מתפלל ומקווה בעבורכם.
ד.ד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד.ד
ש.ש31/01/2008אני מאוד מודה לך על כל ההידוד והמילים החמות שבאמת מחממות את הלב
זה טוב ונחמד לדעת שיש עוד אנשים כמוך שאכפת להם מהזולת
תודה שוב מקרב לב !!!!
ש.ש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרייה
LF02/03/2008כואבת את כאבך כאחת שעברה הפלה מאותה סיבה לפני כ- 5 שנים.
קחי את עצתה של ד"ר גילי ודברי עם גינה, מכאן הדרך תהיה קצרה ...
את יכולה גם לפנות ישירות, באופן עצמאי לביה"ח הדסה עין כרם, יש שם צוות מדהים,
הם יכוונו אותך ובע"ה תחבקי בת בריאה כבר בשנה הבאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ש.ש04/03/2008אין לי מספיק מילים בכדי לתאר עד כמה מחמם את הלב לדעת שיש אנשים שאכפת להם שכל כך תומכים ומנסים לעזור בכל דרך שהיא
הפורום הזה ממש מתנה, כי למעשה יש הרבה אנשים לצערי שלא מכירים את המחלה ואת ההשלכות שלה.
יישר כח ותודה לכולם!!!!
ש.ש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלש.ש
ניצנה03/03/2008מבקשים רק לחבק בהבנה,ובתקווה שילדיכם הבריאים שיבואו ימלאו את חייכם אושר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

