בדיקת יילוד להמופיליה

מנהל הפורום

פרופ` גילי קנת
פרופ' גילי קנת
לקביעת תור אצל פרופ' גילי קנת ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת יילוד להמופיליה
    ירדן
    24/04/2013

    שלום וברכה,
    אני נשאית להמופיליה A.
    עברתי IVF, PGD ובדיקת מי שפיר וכרגע אני נמצאת בחודש השביעי להריוני עם עובר זכר שרוב הסיכויים בריא ואיננו חולה המופיליה.
    אף אחד מסביבתי הקרובה איננו יודע דבר על עובדת היותי נשאית המופיליה, על המחלה הקיימת במשפחה או על כך שעברתי הפריה ואבחון טרום לידתי.
    בשל העובדה שאינני גרה באזור תל השומר אני חושבת ללדת בבית חולים בעיר אחרת ואינני רוצה להגיד בחדר לידה/בית חולים שאיננו תל השומר דבר על כל היסטוריית ההריון הזה- כלומר, לא רוצה להגיד על ההפריה או על הנשאות.

    שאלתי היא- האם ובמקרה וח"ו התינוק איננו בריא- האם הוא יהיה בסיכון בשל בדיקות הדם שעושים ליילודים?

    כמובן שלאחר שאשתחרר מבית החולים בו אלד אגיע ישירות לתל השומר כדי לעשות את בדיקת הדם במרכז להמופיליה שיוודאו לי את בריאות העובר והמשך הפעילות עם הברית..
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת יילוד להמופיליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת יילוד להמופיליה - תגובה

    פרופ' גילי קנת
    24/04/2013

    ירדן אל תחששי. התינוק שלך כנראה בריא ובכל מקרה כדאי לבדוק רמת פקטור לפני הברית. בדיקות הדם המבוצעות ליילוד אינן מסוכנות. יש לבקש להימנע מלידת מכשירים- אם חלילה לא תתקדם הלידה כראוי עדיף להמשיך לניתוח קיסרי ולא לידת ואקום או מלקחיים כדי להגן על הראש של התינוק....שיהיה בקלות ובמזל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בהמשך לתגובה..

    ירדן
    25/04/2013

    דר קנת שלום!
    תודה רבה על המענה המהיר!
    רציתי לברר עוד קצת בנושא איתך-
    עשיתי קצת מחקר ולפי מה שהבנתי אין בחדרי לידה כיום שימוש במלקחיים (או לפחות בבית חולים בו חשבתי ללדת) מה שמותיר רק לידת ואקום כמכשירנית.
    במידה והלידה נתקעת כשהתינוק לא נמוך מאד בתעלת הלידה הרופאים ימליצו על ניתוח קיסרי ובמקרה שכזה אין לי בעיה מלכתחילה.
    במקרה והתינוק נתקע כשהוא נמוך מאד בתעלת הלידה רוב הרופאים ימליצו על לידת ואקום שכן פעולת הואקום בסיטואציה כזו אמורה להיות עדינה יחסית לעומת ניתוח קיסרי בו יצטרכו למשוך חזרה את ראש התינוק דרך עצמות האגן- פעולה שאמורה להיות לא רצויה וטראומתית לתינוק.
    וכאן שאלתי- האם גם במקרה כזה עדיף לי ללדת בקיסרי ולא בואקום?

    תודה ויום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בהמשך לתגובה.. - תגובה

    פרופ' גילי קנת
    28/04/2013

    ירדן כפי שציינת קיימים מצבי קיצון בהם התערבות מיילדותית מסוימת אינה אפשרית מבחינת הגניקולוג- במצבים אלה ההחלטה נקבעת לפי הנתונים בשטח. שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בהמשך לתגובה..

    ירדן
    25/04/2013

    דר קנת שלום!
    תודה רבה על המענה המהיר!
    רציתי לברר עוד קצת בנושא איתך-
    עשיתי קצת מחקר ולפי מה שהבנתי אין בחדרי לידה כיום שימוש במלקחיים (או לפחות בבית חולים בו חשבתי ללדת) מה שמותיר רק לידת ואקום כמכשירנית.
    במידה והלידה נתקעת כשהתינוק לא נמוך מאד בתעלת הלידה הרופאים ימליצו על ניתוח קיסרי ובמקרה שכזה אין לי בעיה מלכתחילה.
    במקרה והתינוק נתקע כשהוא נמוך מאד בתעלת הלידה רוב הרופאים ימליצו על לידת ואקום שכן פעולת הואקום בסיטואציה כזו אמורה להיות עדינה יחסית לעומת ניתוח קיסרי בו יצטרכו למשוך חזרה את ראש התינוק דרך עצמות האגן- פעולה שאמורה להיות לא רצויה וטראומתית לתינוק.
    וכאן שאלתי- האם גם במקרה כזה עדיף לי ללדת בקיסרי ולא בואקום?

    תודה ויום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו