מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת יילוד להמופיליהירדן24/04/2013
שלום וברכה,
אני נשאית להמופיליה A.
עברתי IVF, PGD ובדיקת מי שפיר וכרגע אני נמצאת בחודש השביעי להריוני עם עובר זכר שרוב הסיכויים בריא ואיננו חולה המופיליה.
אף אחד מסביבתי הקרובה איננו יודע דבר על עובדת היותי נשאית המופיליה, על המחלה הקיימת במשפחה או על כך שעברתי הפריה ואבחון טרום לידתי.
בשל העובדה שאינני גרה באזור תל השומר אני חושבת ללדת בבית חולים בעיר אחרת ואינני רוצה להגיד בחדר לידה/בית חולים שאיננו תל השומר דבר על כל היסטוריית ההריון הזה- כלומר, לא רוצה להגיד על ההפריה או על הנשאות.
שאלתי היא- האם ובמקרה וח"ו התינוק איננו בריא- האם הוא יהיה בסיכון בשל בדיקות הדם שעושים ליילודים?
כמובן שלאחר שאשתחרר מבית החולים בו אלד אגיע ישירות לתל השומר כדי לעשות את בדיקת הדם במרכז להמופיליה שיוודאו לי את בריאות העובר והמשך הפעילות עם הברית..
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת יילוד להמופיליה - תגובה
פרופ' גילי קנת24/04/2013ירדן אל תחששי. התינוק שלך כנראה בריא ובכל מקרה כדאי לבדוק רמת פקטור לפני הברית. בדיקות הדם המבוצעות ליילוד אינן מסוכנות. יש לבקש להימנע מלידת מכשירים- אם חלילה לא תתקדם הלידה כראוי עדיף להמשיך לניתוח קיסרי ולא לידת ואקום או מלקחיים כדי להגן על הראש של התינוק....שיהיה בקלות ובמזל טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בהמשך לתגובה..
ירדן25/04/2013דר קנת שלום!
תודה רבה על המענה המהיר!
רציתי לברר עוד קצת בנושא איתך-
עשיתי קצת מחקר ולפי מה שהבנתי אין בחדרי לידה כיום שימוש במלקחיים (או לפחות בבית חולים בו חשבתי ללדת) מה שמותיר רק לידת ואקום כמכשירנית.
במידה והלידה נתקעת כשהתינוק לא נמוך מאד בתעלת הלידה הרופאים ימליצו על ניתוח קיסרי ובמקרה שכזה אין לי בעיה מלכתחילה.
במקרה והתינוק נתקע כשהוא נמוך מאד בתעלת הלידה רוב הרופאים ימליצו על לידת ואקום שכן פעולת הואקום בסיטואציה כזו אמורה להיות עדינה יחסית לעומת ניתוח קיסרי בו יצטרכו למשוך חזרה את ראש התינוק דרך עצמות האגן- פעולה שאמורה להיות לא רצויה וטראומתית לתינוק.
וכאן שאלתי- האם גם במקרה כזה עדיף לי ללדת בקיסרי ולא בואקום?
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה נוספת בהמשך לתגובה.. - תגובה
פרופ' גילי קנת28/04/2013ירדן כפי שציינת קיימים מצבי קיצון בהם התערבות מיילדותית מסוימת אינה אפשרית מבחינת הגניקולוג- במצבים אלה ההחלטה נקבעת לפי הנתונים בשטח. שיהיה בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בהמשך לתגובה..
ירדן25/04/2013דר קנת שלום!
תודה רבה על המענה המהיר!
רציתי לברר עוד קצת בנושא איתך-
עשיתי קצת מחקר ולפי מה שהבנתי אין בחדרי לידה כיום שימוש במלקחיים (או לפחות בבית חולים בו חשבתי ללדת) מה שמותיר רק לידת ואקום כמכשירנית.
במידה והלידה נתקעת כשהתינוק לא נמוך מאד בתעלת הלידה הרופאים ימליצו על ניתוח קיסרי ובמקרה שכזה אין לי בעיה מלכתחילה.
במקרה והתינוק נתקע כשהוא נמוך מאד בתעלת הלידה רוב הרופאים ימליצו על לידת ואקום שכן פעולת הואקום בסיטואציה כזו אמורה להיות עדינה יחסית לעומת ניתוח קיסרי בו יצטרכו למשוך חזרה את ראש התינוק דרך עצמות האגן- פעולה שאמורה להיות לא רצויה וטראומתית לתינוק.
וכאן שאלתי- האם גם במקרה כזה עדיף לי ללדת בקיסרי ולא בואקום?
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

