מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מחסור בפקטור 11 מעוניין לשרת בקרביחייל16/09/2014
שלום,
אני חייל כבן 20 פרופיל 64, טרום גיוס נבדקתי אצלך ונמצא אצלי 1% פקטור 11 בדם.
מחיי לא סבלתי מדימום יתר או הרגשתי במחסור.
אני משרת כבר שנתיים בתפקיד משמעותי, אבל מרגיש חוסר מיצוי עצמי.
חלום חיי הוא שירות קרבי ואעשה הכל על מנת להגשים אותו...
במהלך השנתיים האחרונות למעט פעולות בשטח שמרתי על כושר מירבי,
אני מתאמן 4 פעמים בשבוע ושומר על אורך חיים בריא.
הכושר שלי אף גובר על של חבריי הלוחמים...
הבירוקרטיה הצבאית מונעת ממני להיות בשטח בכל מצב שהוא עקב הפרופיל הנמוך (64).
רציתי לדעת אם יש דרך כלשהי שאוכל למרות הכל לעבור לתפקיד קרבי.
גם אם זה אומר לנטול תרופות, טיפולים, ערעורים או חריג חיר.
תודה מראש, מקווה שתוכלי לסייע לי בהגשמת חלום חיי...
עומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מחסור בפקטור 11 מעוניין לשרת בקרבי - תגובה
פרופ' גילי קנת16/09/2014עומר שלום רב
הפרופיל שלך בצבא מתאים למחלת דמם קלה עם סיכוי לדימום רק סביב חבלות קשות (טראומה) או ניתוחים וללא סיכון לדימומים עצמוניים (ספונטניים) ואכן מצבך מאשר זאת....מציעה לפנות לועדה רפואית בצבא או לשאול האם למרות הפרופיל אתה יכול להתנדב לתפקיד אחר- איני מכירה הנהלים בתוך הצבא. מאחלת לך הצלחה ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן לקבוע אצלך תור ולקבל המלצה
חייל16/09/2014הייתי אצלך לפני צבא,
התוצאות של בדיקות הדם שלי לא השתנו(יש אחוז אחד של פקטור 11),
האם ניתן לקבוע אצלך תור ולקבל ממך מכתב המלצה בהתאם לראות עינייך?
כך שאוכל לגשת איתו לוועדה רפואית ולפחות לקבל חריג חיר או 72 חריג?
אני מודה לך עד אינסוף על התשובה המהירה והמסייעת.
את עוזרת לי להגשים חלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע להמלצה שלך
חייל17/09/2014קודם כל שוב תודה על המענה המהיר.
אני אקבע תור בהקדם, מכיוון ורופא היחידה אמר שאוכל להעזר בהמלצה בוועדה רפואית.
אך אשמח לדעת בגדול טרם הפגישה ובהתבסס על הנתונים ששיקפתי בפנייך (מחסור 1% ללא נטייה לדימום ספונטני כלל), מה תכיל ההמלצה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בנוגע להמלצה שלך - תגובה
פרופ' גילי קנת17/09/2014זוהי המלצה לקביעת פרופיל מתאים למחלת דמם קלה, כפי שיש לך, והתחשבות ברצונך להתנדב לקרבי....הכל בידי צהל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון לאחר וועדה רפואית
עומר01/10/2014הי פרופסור,
זה עומר שהייתי אצלך בשביל לקבל המלצה להעלות פרופיל עם המחסור.
הראית לי אצלך בספר הצבאי שיש 82 שהתגלה באקראי וניסינו לשחק על זה.
לצערי הצבא חידש את הספר ויש או 64 או 97...
בפגישה אמרת שאעדכן אותך בתוצאות ונראה מה נעשה בהמשך -
נראה לך יש עוד משהו שאפשר לעשות?
אלף תודות,
עומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עדכון לאחר וועדה רפואית - תגובה
פרופ' גילי קנת01/10/2014לצערי אין לי מה להוסיף בנושא זה
מאחלת לך המשך הצלחה וגמר חתימה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

