מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תשלום רטרואקטיבי בעת קבלת קצבת נכותאורי26/01/2009
שלום רב, שמי אורי, בן 22 עם המופיליה סיביר (A). הגשתי בקשה לקצבת ביטוח לאומי. הייתי מעוניין לדעת כמה חודשים אחורה מקבלים את הסכום המגיע? באתר הביטוח הלאומי כתוב כי מקבלים רטרואקטיבית מתחילת תקופת הזכאות (גיל 18) אך מצד אחר שמעתי מרופא כי מקבלים 3 שנים אחורה. האם אוכל לקבל כאן תשובה אחידה מבעלי ניסיון? תודה ויום מקסים, אורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטוח לאומי
עידית אביבי26/01/2009מדוע לא תפנה לגינה העובדת הסוציאלית של המרכז הארצי להמופיליה והיא תיתן לך תשובה מוסמכת
יום נעים
עידית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפנה. תודה רבה.
אורי26/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגברת לא עונה- מישהו בפורום יודע?
אורי28/01/2009תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשאיר הודעה
אברימי31/01/2009שלום אורי גב' גינה גולדשטיין עובדת בשיני ורביעי תוכל להשאיר לה הודעהן בתא קולי (530-2010) והיא חוזרת בד"כ בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאורי לגבי ביטוח לאומי
גינה16/02/2009בינתיים הצלחתי "לתפוס" אותך לאחר שהטלפון הנייד שהשארת לא כל כך ענה.אני מבינה שהינך חולה המופיליה אולם איני מכירה אותך.כדי לתת תשובה מוסמכת ולברר בהמשך פרטים לפי הצורך כדי שאוכל לעזור אני חייבת להכיר את הפונה היות והזכאות בביטוח לאומי מותנית במספר פרטים לגבי חולה ההמופיליה שלא כל הציבור יודע וזו אינפורמציה ספציפית.אין ביכלתי ללא מכתב רפואי מתאים שמספר לי על מצב החולה או תיק רפואי לתת מידע אמין. נישמח להזמינך אלינו לכשתיתפנה. מאחלת לך הצלחה בהמשך ,גינה -עובדת סוציאלית של המרכז הארצי להמופיליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

