מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מחסור בפקטור 11שרון06/11/2009
שלום,
אני בהריון ושוקלת ביצוה בדיקת מי שפיר.
יש לי מחסור בפקטור 11 ויש לי 2 שאלות הנוגעות לכך:
1. האם המחסור בפקטור 11 עלול לגרום לכך שהבדיקה תהיה יותר מסוכנת עבורי? תגרום לדימום פנימי?
2. האם המחסור בפקטור 11 עשוי להגביר את הסיכון להפלה חלילה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשאלה 2 הכוונה שלי היא
שרון06/11/2009אם מחסור בפקטור 11 עשוי לגרום לסיכון מוגבר להפלה כתוצאה מהבדיקה (למשל שהחור שנוצר כתוצאה מהמחט לא יחלים מהר, או סיכון אחר כלשהו שעלול להגביר סיכון כתוצאה מהמחסור בפקטור 11)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לרוב לא מסוכן-תלוי כמה מחסור
פרופ' גילי קנת08/11/2009מיטל אנא פני לייעוץ המטולוג עם כל המסמכים ואז יוסבר לך האם יש צורך בהכנה (למשל מתן הקסקפרון) סביב הפרוצדורה
בעיקרון מדובר בבדיקה פשוטה ובסיכון נמוך- אנא בררי הפרטים לגבייך אישית עם רופאך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שרון09/11/2009ד"ר קנת שלום ותודה על תגובתך.
אני נמצאת כרגע בחו"ל ולכן אין באפשרותי לפנות להמטולוג שאבחן בארץ, אך אני מנסה להשיג תור להמטולוג בארה"ב. מסתבר כי בארה"ב הבעיה הרבה פחות נפוצה..
בבדיקות שנערכו לי נכתב:
f xi def. 6%
double heterozygoun type I/ii
האם במחסור ברמות כאלו יש אצלי סכנה מוגברת לדימום בבדיקת מי שפיר?
האם יש לי סכנה גדולה יותר להפלה בבדיקת מי שפיר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא מסוכן
פרופ' גילי קנת09/11/2009מיטל שלום- לא מדובר בחסר קשה, אפשר לשקול טיפול בכדורי הקסקפרון מיום הפרוצדורה ואת זאת תאלצי לשקול יחד עם המטולוג שיבדוק אותך ויתרשם מסיפור ההסטוריה הרפואית והדימומית שלך. למרות שהבעיה פחות נפוצה בארה"ב היא מוכרת ואין לי ספק שהרופא אליו תפני יתייעץ עם מומחים בתחום במידת הצורך. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשאלה 2 הכוונה שלי היא
שרון06/11/2009אם מחסור בפקטור 11 עשוי לגרום לסיכון מוגבר להפלה כתוצאה מהבדיקה (למשל שהחור שנוצר כתוצאה מהמחט לא יחלים מהר, או סיכון אחר כלשהו שעלול להגביר סיכון כתוצאה מהמחסור בפקטור 11)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

