פקטור וי לדן

מנהל הפורום

פרופ` גילי קנת
פרופ' גילי קנת
לקביעת תור אצל פרופ' גילי קנת ללא פרסום בפורום
 
  • פקטור וי לדן
    לילך
    10/01/2010

    בעקבות טיפולי פוריות ערכתי בדיקות קרישיות - ביון היתר נמצא :
    פקטור וי לדן - הטרוזיגוט
    APCR - 1.67 [כשהטווח בין 2-5)

    1. מהי המשמעות ? והאם יש קשר לאי הצלחה לקליטת הריון ?
    2. מה ההבדל בין APCR נמוך מהנורמה לבין גבוה מהנורמה או שאין הבדל ומה שקובע זה כי הגן נמצא הטרוזיגוט ?
    2. האם רצוי לטפל בקלקסן ?
    3. איך ממצאי בדיקות אלו מתיישבים עם פקטור 11 נמוך מהנורמה - 40 {כהשטווח מתחיל ב- 60} ? האם זה בעצם לא "נוגד" אחד את השני ?
    4. האם בממצאי פקטור וי לידן האמורים אני ימנועה מנטילת הורמנים במסג' טיפולי פוריות או נטילת כדורי הקסקפרון שהומצלצו לפני שאיבת ביציות לאור פקטור 11 נמוך וסיפור של דמם בשאיבה הראשונה ?
    5. האם יש השלכות נוספות ללא קשר לפיריון שעליי להיות מודעת להם ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פקטור וי לדן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדובר בסיכון לקרישיות -לא המופיליה!

    פרופ' גילי קנת
    10/01/2010

    לילך שלום
    APCR "מודד" התנגדות לפעילות מעכב קרישה בשם חלבון C בדם- התנגדות זו נקבעת לרוב בשל נכחות פקטור V ליידן (גורם גנטי), ובסה"כ עלולה לגרום נטייה מוגברת לקרישיות, בייחוד במצבי סיכון
    לגבי- פקטור 11- חסר קל שלו אכן מגביר הסיכון לדימום ולא לקרישת יתר, המצב שאת מתארת אינו מדאיג כלל בכיוון זה ואינו "פיצוי" לסיכון שצוין
    לגבי המשמעויות הייחודיות למצבך והטיפול הנדרש- אנא פני לייעוץ מפורט אצל המטולוג מומחה לקרישת הדם- שאלה מסוג זה אינה שייכת לפורום ובודאי שלא אחראי להמשיך הדיון ברשת
    מאחלת לך בריאות שלמה ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו