דימום לפרק

מנהל הפורום

פרופ` גילי קנת
פרופ' גילי קנת
לקביעת תור אצל פרופ' גילי קנת ללא פרסום בפורום
 
  • דימום לפרק
    אנונימית
    16/06/2010

    שלום לד"ר קנת

    אחי מאושפז כמה שבועות בגלל דימום לשני המרפקים
    הוא מקבל טיפול יומי בפקטור בהתחלה 3000UI ואז 2000UI
    תחת טיפול זה הוא המשיך לדמם, רמות פקטור בדמו יותר מ-15%
    האם נורמלי שהמופילי ידמם תחת טיפול כזה בפקטור? התחילו לו
    לאחרונה פזיוטרפיה והוא מקבל טיפול מניעתי של 3000UI לפני והוא
    עדיין מדמם. כל יום-יומיים דימום למרפקים תחת פקטור וכאבי תופת...
    מה עושים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום לפרק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה וייעוץ- לא באתר

    פרופ' גילי קנת
    16/06/2010

    דימום (וגם דימום חוזר) יכול לנבוע לא רק מחסר פקטור (משאלתך לא ברור האם 15% בשיא, לאחר שמקבל- ואז זה מעט מדי, או בשפל- טרם מתן פקטור- ואז זה בהחלט מספק כי ברור שעולה היטב לאחר קבלת פקטור נוסף) אלא גם מתהליכי דלקת, וכאב בפרק פגוע ייתכן גם בשל בעיה במפרק שאינה קשורה לדימום. לא ברור לי היכן אחיך מאושפז ועד כמה חיוני המשך האשפוז (אפשר לתת פקטור פעם ביום ולבצע פסיותרפיה גם באופן אמבולטורי). הייתי מציעה שתביאי אותו לבדיקה של המטולוג, אורטופד ופיסיותרפיסטית במרכזנו כדי לקבל חוות דעת נוספת על הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו