מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קרישת דם בהריוןנועה04/05/2011
שלום,
לפני הריון היתה לי בעית קרישה קלה (דימום שנמשך יום לאחר עקירת שן).
עשיתי בדיקה בתחילת ההריון ואכן יצא ש:
PT : 11.8 (נורמה עד 11.3)
PTT: 32.1 (נורמה עד 30.6)
רופא המטולוג נתן לי סט של בדיקות, אבל אמר שכל התוצאות משתנות בהריון,
ואכן התוצאות יצאו תקינות
PT : 10.7 (נורמה עד 11.3)
PTT: 29.9 (נורמה עד 30.6)
השאלה שלי היא , מה זה אומר לגבי בזמן הלידה, האם תוצאות אלה השתנו כתוצאה מהריון, ואין לי מה לדאוג לגבי דימומים?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרישת דם בהריון - לא לדאוג
פרופ' גילי קנת04/05/2011בהריון קיימת באופן פיסיולוגי נטייה לקרישיות יתר (הפוך מנטיה לדימומים) לכן במידה ויש הפרעת קרישה קלה היא לא תופיע ולא תפריע עד כ6 שבועות אחרי הלידה- אנא לישון בשקט, שיהיה בקלות ובמזל טוב, את בדיקות הקרישה שקבלת יש טעם לבצע רק 3 חודשים לאחר הלידה כדי לאבחן האם בעייה אמיתית וכיצד להתייחס למצבי סיכון עתידי (לא הריון ולידה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נועה04/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי פקטור 11
נועה08/05/2011שלום,
בהמשך להודעה שלי, יש לי עכשיו תוצאות מלאות ומה שקיבלתי הוא ש:
Factor XI : 57.5 כאשר טווח תחתון הוא 60.
מה המשמעות של ערך זה ביחס ללידה? ומה אפשר לעשות?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה לגבי פקטור 11 - אין משמעות
פרופ' גילי קנת08/05/2011הערך קרוב מאד לנורמה, לא לדאוג, אין צורך בשום פעולה או הכנה, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבי קרישה וניתוח קיסרי
נועה01/09/2011שלום ,
בהמשך להודעה הקודמת שלי (יש לי בעיה קרישה קלה עם פקטור 11)
כפי שאמרת לי אין עם זה בעיה, כרגע אני חודש תשיעי והבדיקה נערכה בחודש שלישי.
האם יש צורך לחזור כעת על בדיקת הקרישה?
האם התוצאות הקודמות לא מהוות בעיה לגבי ניתוח קיסרי?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לבי קרישה וניתוח קיסרי - תגובה
פרופ' גילי קנת01/09/2011פקטור 11 לא משתנה משמעותית בהריון- אין צורך לחזור על הבדיקה, אין בעיה עם הרמה שציינת וניתוח קיסרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרתי אלייך...
נועה02/04/2014שלום,
הריון שני :)
בדקתי שוב את הקרישה ואלו התוצאות שיצאו לי:
Factor XI : 54.6
PT (Seconds): 10.4
PTT: 28.9
בהריון הקודם הפאקטור היה : 57 קצט יותר גבוה (המינימום הוא 60) .
ה PT וה PTT ברגע בטווח.
מה שרציתי לשאול אם גם הערך הזה נחשב לתקין ולא מהווה בעיה בלידה?
ועוד שאלה זה האם הפקטור הזה משתנה לאורך החיים? למה הוא ירד אחרי שנתיים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חזרתי אלייך... - תגובה
פרופ' גילי קנת02/04/2014הפקטור באותו תחום- אין ליחס חשיבות להבדל של אחוזים בודדים בפעילות לכאן או לכאן
כדי לקבל ייעוץ מפורט ואישי ממליצה לפנות להמטולוג ולא דרך האתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

