זכוכית האם כך אפשר להידבק? בבקשה תשובתכם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זכוכית האם כך אפשר להידבק? בבקשה תשובתכם
    קרן
    29/06/2016

    מבוהלת בעקבות מקרה שקרה לי בבקשה דעתכם המקצועית.
    אכלתי במסעדה ופתאום למלצרית נפל המגש עם בקבוק הזכוכית, כוס הזכוכית, כוס קפה מחרסינה ולחם בסלסלה. המלצרית אספה הכל מהריצפה..החזירה את הלחם לסלסלה. בשיא טיפשותי אכלתי מהלחם שהיה יחד עם כל הכלים שנפלו על הריצפה. כאשר הגעתי הביתה ועד עכשיו יש לי מעין דקירות על הלשון כל הזמן וטעם של דם ודם לסירוגין. הפחד שלי שנפלו זכוכיות או רסיסי זכוכית ללחם ואני אכלתי את זה. עוד 2 עובדים עזרו לה לאסוף. במידה וזכוכיות שפצעו אותה והיה עליהן דם טרי ואז באו נכנסו ללחם ואכלתי, האם כך אני חלילה עלולה להידבק באיידס או הפטטיס? לא בטוח שנכנסו זכוכיות.. אך פתאום הדקירות בלשון מאתמול והדם מחשידים אותי. האם אני אמורה להיות בלחץ, האם אפשר להידבק כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זכוכית האם כך אפשר להידבק? בבקשה תשובתכם - תגובה

    ד``ר יסמין מאור
    30/06/2016

    פעולת המלצרית לא נעימה מבחינה אסתטית ולא מקובלת כהתנהגות נאותה במסעדה אולם אינה מסכנת אותך בהדבקה באיידס או הפטיטיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו