מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דאגה , האם תהיה שושנה יותר חמורה חלילה בהמשך?פנינה08/08/2016
בס"ד
לד"ר יסמין מאור,
שלום רב.
אני בת חמישים פלוס. לפני הרבה שנים היתה לי שושנה ברגל, שלא תפסתי בזמן, והרגל שלי נשארה די נפוחה, בעיקר בכף הרגל ובקרסול. אני הולכת בדרך כלל עם גרבים אלסטיות בגלל זה.
עכשיו , לאורך השנים היו לי שושנות. ובעיקר אני מקפידה לשים פולידין או חומר מחטא בין אצבעות הרגליים או על כל פצע פתוח, ככל שניתן. הדבר הזה ב"ה גרם לירידה בכמות השושנות.
בכל אופן, עכשיו כמה שנים לא היתה לי שושנה וביום חמישי האחרון, ראיתי שכף הרגל שלי אדומה ומגרדת, לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת. הרגל גם היתה נפוחה וחמה קצת, לא היה לי חום ולא תופעות של בחילות כמו בשושנות האחרות, אבל משום מה החלטתי לגשת לרופאה, והיא אמרה שמדובר בשושנה רצינית. היא נתנה לי צפורל 2 כדורים של 500 שלוש פעמים ביום חמישה ימים. כלומר, 3000 מ"ג סך הכל חמישה ימים.
עכשיו יש לי שאלה כזאת, השושנה העכשווית מאוד שונה מהשושנות הקודמות, (אגב, בשנים עברו נתנו לי אוגמנטין, היא אמרה שהיום נותנים צפורל לזה.), השושנה הזאת, הרבה פחות כואבת, ואין לי חום. רק כף הרגל נפוחה ואדומה ומגרדת. היא גם אמרה לי להרים את הרגל בזוית של ארבעים מעלות, וכך אני עושה.
הפחד שלי הוא, האם זה שהשושנה היא רק בכף הרגל, גם אם זה יתרפא מהר בעזרת ה', האם זה יגרום אחר כך לשושנה יותר חמורה,כי כאילו שזה נעצר, ולא נתנו לכל הזיהום לצאת החוצה, כי בשושנות קודמות, הזיהום התפשט גם למעלה בכל הרגל עד כמעט הברך?
כי אני יודעת שבדלקת גרון, איזה רופאה אמרה לי, שלא נורא בכלל לחכות כמה ימים עם אנטיביוטיקה כי בינתיים הגוף מפתח נוגדנים. אז, כמובן שפה מיד לקחתי אנטיביוטיקה, אבל האם זה יגרום לשושנה חלילה יותר חמורה אחר כך?
כי אני מכירה מישהי שזה קרה לה כך. קרובת משפחה שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דאגה , האם תהיה שושנה יותר חמורה חלילה בהמשך? - תגובה
ד``ר יסמין מאור07/09/2016לא כל הזיהומים הם בהכרח באותה חומרה. יתכן לעיתים זיהום יותר או פחות קשה. לפי התאור מדובר במצב סביר. אם את לוקחת אטיביוטיקה ומצב הרגל משתפר אין סיבה לדאגה. במידה ואין שיפור יש לפנות ליעוץ רפואי חוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בדיקות ובעיות בריאות לא מובנות וזקוקים לסיוע
האם לימון הורג חיידקים שיש לי על האוכל
גרד בפי הטבעת וחוסר שינה בעקבות הגרד
שריטה מחתול רחוב והאם להיוועץ בלשכת הבריאות
סכנה לזיהום בעת היריון בסיכון
האם יש לעשות בירור חוזר לראות האם נעלם MRSA
האם יש היגיון בבדיקה שלישית והאם יש צורך בטיפול תרופתי
סרולוגית חיובית וקבלת תו ירוק
לימפאדנופתיה בצוואר ותוצאות בדיקה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

