בדיקות דם המראות על זיהום חיידקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות דם המראות על זיהום חיידקי
    שי
    08/10/2016

    שלום.אני בן 52 .לפני כ 5 שבועות התחלתי להרגיש חולשה בחילות וחוסר תיאבון .בתחילה אמרו לי וירוס ואולם זה נמשך יותר מדי זמן וירדתי כבר 5 קג במשקל עשיתי בדיקות דם שהראו :ניוטרופוליס 79.8 כשהמקסימום צריך להיות 75 .לימפוסיטיס 13.6 כשהמינימום צריך להיות 20 ולמפוסיטיס בערכים 0.9 כשהמינימום צריך להיות 1.2 .
    למרות זאת רופא משפחה ובמיון אמרו שהכל תקין תקינות שכן wbc תקין 6.3 וגם RDW תקין 13.3.מה נכון?האם התוצאות מראות על זיהום חיידקים כפי שכתוב בכל האתרים הרפואיים או שזה תקין למרות שהתוצאות הכל מודגש באדום כחריג .על לציין כי הבדיקות שעשיתי לפני שחליתי היו תקינות ללא החריגות הנ"ל .תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יסמין מאור
    20/10/2016

    הבדיקות בסך הכל תקינות.
    ההחלטה האם אתה סובל מזיהום מתבססת על הסיפור הקליני, הבדיקה הגופנית ובדיקות המעבדה. מתוך מכלול נתונים אלו מתקבלת ההחלטה על האבחנה הסבירה והטיפול הנדרש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו