זיהום לאחר ניתוח ניקוז אבצס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיהום לאחר ניתוח ניקוז אבצס
    זואי
    20/07/2018

    שלום רב ביום ה24.6 עברתי ניתוח לניקוז אבצס בלביה השמאלית של איבר המין בהרדמה ספינלית. מהלך הניתוח היה תקין אך כשעה לאחר מכן בחדר התאוששות החלו כאבים ותחושת שריפה חדה באיזור ובצקת חריפה הכניסו אותי לניתוח חירום עם חשש להמטומה או לgas . לא הייתה המטומה ונלקחו תרביות שלא שגשגו ממש אך עדיין היה חשש גדול לחיידק..טופלתי כ4 ימים בקלינדמיצין ורוצפין לוריד ושוחררתי הביתה עם אוגמנטין 875 פעמיים ביום. לאחר כשבןע התפרץ שוב הזיהום אושפזתי שוב למשך 10 עם טיפול דומה קצת יותר חזק ושוחררתי הביתה עם קלינדמיצין 300 4 פעמים ביום וציפרודקס 500 פעמיים ביום. האיזור נראה יותר טוב אך עדיין כןאב ונפוח. בסיטי שבוצע נראו קשריות לימפה מוגדלות ולא נראה זיהום בעצם..שאלתי היא כמה זמן אחרי טיפול אנטיביוטי ממושך כזה אמורה להיגמר הסאגה הזאת? אני כבר במצב שאין לי כוחות להתמודד עם זה כבר חודש שלם עם טיפול אנטיביוטי אומנם חל שיפור אך עדיין לא מספיק מהיר ואני בפחד תמידי שהזיהום יחזור שוב..תודה על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבצס

    ד``ר רגב כהן
    21/07/2018

    מאוד קשה לתת תשובה אחראית בלי בדיקה גופנית. יתכן כי הזיהום עדיין לא חלף. מציע לפנות לרופא המטפל או לכירורג לבדיקה חוזרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו