קדחת Q (מחלת קיו פיבר)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קדחת Q (מחלת קיו פיבר)
    אלי
    23/07/2018

    שלום רב,
    בן 42, בדרך כלל בריא מאוד.

    לפני כ-3 חודשים היה לי חום גבוה וכאבי ראש במשך 3 ימים (39.5 מעלות), וללא כל סממנים נוספים.
    קדם לכך חודש מלא במחלות קצרות האחת אחרי השניה (חום, הצטננות, דלקת גרון).
    לאחר שהחום ירד לי (לפני כ-3 חודשים), מאז אני מרגיש שלא ממש חזרתי לעצמי.
    מלווה אותי כל העת תחושת עייפות מוזרה, תחושת לאות ובעיקר תחושת כובד בראש...

    בסוף חודש מאי עשיתי בדיקות למחלת ה"קיו פיבר".
    להלן התוצאות של הבדיקה:
    Q1:
    igm חיובי
    igg גבולי
    Q2:
    igm חיובי
    igg 400
    תשובה: נסיוב חיובי לקדחת Q אקוטית.

    מאז, ממשיכה ללוות אותי כל העת תחושת העייפות ותחושת הכובד בראש...

    כל בדיקות הדם האחרות שעשיתי יצאו תקינות, וגם עשיתי צילום חזה ואולטראסונד בטן והכל יצא תקין.

    מבקש לדעת האם ההרגשה שממנה אני סובל עכשיו אופיינית למחלת ה"קיו פיבר" ואם כן, תוך כמה זמן אחזור לעצמי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קדחת Q (מחלת קיו פיבר)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קדחת Q (מחלת קיו פיבר)

    אלי
    23/07/2018

    ד"ר רגב כהן שלום,

    אציין רק כי לפני 3 חודשים (שהופיע החום הגבוה), לקחתי דוקסילין פעמיים ביום למשך 10 ימים.

    לפני שבוע רופא המשפחה שלי עדכן אותי שהוא נועץ במומחית למחלות זיהומיות שאמרה שאין מדובר בשלב הכרוני ושאין צורך לעשות אקו לב (מה גם שעשיתי אקו לב לפני 3 שנים שיצא תקין לחלוטין).

    הייתי רק רוצה לדעת האם העייפות והתשישות והתחושה המוזרה של הכובד בראש, קשורה לאותה מחלה זיהומית והאם זה אופייני לה ותוך כמה זמן להערכתך אני צפוי לחזור לתקפוד רגיל?

    בתודה גדולה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Q אקוטי

    ד``ר רגב כהן
    29/07/2018

    המחלה לא אמורה לגרום למהלך קליני ממושך, אבל מציע לחזור על בדיקות הסרולוגיה בנס ציונה 3 חודשים מהבדיקה הקודמת לוודא שזה לא עבר לשלב הכרוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו