האם אני צריכה לקבל 2 מנות נוספות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני צריכה לקבל 2 מנות נוספות?
    תמר
    10/10/2018

    שלום ד"ר.
    אני דיי מפוחדת וחייבת להתייעץ איתך לגביי נושא מסוים.
    היסטוריית החיסונים שלי לכלבת היא כזאת:
    לאחר חשיפה ראשונה לכלבת, התחלתי טיפול הכולל 4 מנות חיסון מסוג Verorab.
    הטיפול התחיל מהתאריך 16/9 עד התאריך 2/10.
    יומיים לאחר סיום הטיפול של החשיפה הראשונה שרט אותי חתול וקיבלתי 2 חיסונים נוספים ממש יומיים לאחר סיום החיסון.
    כאשר אמרתי לאחות המחסנת ששלחו אותי ל- 2 חיסונים נוספים, היא הייתה ממש מופתעת שהפנו אותי לחיסונים נוספים מכיוון שעבר זמן קצר מאז שסיימתי את הטיפול הראשון לכלבת שכלל 4 חיסונים.
    בכל מקרה, עברו שלושה ימים מאז הטיפול שלאחר חשיפה שניה שכלל 2 חיסונים נוספים מסוג Verorab, והיום, שלושה ימים לאחר סיום החיסונים חתול לא ידוע ליקק אותי על פצע פתוח שנמצא לי על הרגל...
    אני גרה בסביבה שיש בה המון חתולי רחוב וקשה מאוד להימנע ממפגש איתם...
    בכל מקרה רציתי לשאול, האם אני צריכה לקבל 2 מנות נוספות אם עברו 3 ימים וחצי מהטיפול האחרון שקיבלתי נגד כלבת, או שכל החיסונים שקיבלתי אמורים להגן עליי אם נחשפתי לכלבת זמן קצר לאחר סיום הטיפול?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת

    ד``ר רגב כהן
    12/10/2018

    כנראה שלא אבל הסמכות והאחריות היא בלשכת הבריאות המחוזית. יש לחזןר אליהם עם שאלה זו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו