עקיצת קרציה ברגל בדרום אמריקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקיצת קרציה ברגל בדרום אמריקה
    עינב
    30/05/2019

    הבן שלי נמצא בדרום אמריקה ועקציה אותו קרציה גדולה שהיתה על רגלו כנראה שבוע. הוציאו את הקרציה ונתנו לו אנטיביוטיקה cilndomicina 300mg שלוש פעמים ביום עבור הפצע מהעקיצה ברגל.
    לאחר יומיים הלך שוב למרפאה כי הפצע היה אדום ונתנו לו עוד אנטיביוטיקה doxiciclina - אמרו לו שזה גם לטיפול בפצע. -בעור ובקשו שיקח את שתי האנטיביוטיקות . כרגע אין לו חום או סימפתומים אחרים
    קראתי באינטרנט שהאנטיביוטיקה הזו מטפלת בחיידק הריקציה שיכול להידבק בו . האם מתן האנטיביוטיקה לפני התפתחות סימני מחלת הריקציה נכונה ? אם במקרה יתרבה החיידק של הריקציה אצלו האם מתן האנטיביוטיקה לפני הזמן לא תהפוך אותו לעמיד ותוריד את אפקטיביות הטיפול אם יהיו בהמשך תסמיני מחלה? האם הטיפול נכון?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרציה

    ד``ר רגב כהן
    01/06/2019

    קשה לי לזהות את הקרציה. המחלות שמועברות הן ריקציות ארלכיות, בבזיה ובורליות כולל ליים. ברובם דוקסילין זה טיפול מתאים. לבורליות מקובל לקחת טיפול כדי למנוע את המחלה, ביתר המחלות זה פחות ברור. אם מופיעה מחלת חום או פריחה יש לפנות מיידית לרופא שם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו