מרסה בפצע ניתוחי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרסה בפצע ניתוחי
    ענבל
    16/10/2019

    שלום,
    6 שבועות אחרי קיסרי.
    יומיים לאחר השחרור מהלידה חזרתי עם תסמינים של חום, וכאבים. לאחר בירור נמצא זיהום בתפר הניתוחי, פתחו לי חלק ממנו וטופלתי באנטיביוטיקה וחיטוי מקומי. לאחר 4 ימים הגיעה תשובה שצמח חיידק מרסה/סטיטוקלופ זהוב ושונתה לי האנטיביוטיקה לקלינדמיצין.
    לאחר 8 ימי אשפוז עם הטבה קלינית ומקומי בפצע שוחחרתי להמשך עוד 10 ימים 3 פעמים ביום קלינדמיצין 450 מג*3 ועם חבישות של סילברסל. סהכ נטלתי 4 ימים קלינדמיצין בוריד 600*4 ועוד 10 ימים דרך הפה.
    5 ימים לאחר שסיימתי את האנטיביוטיקה ביצעתי בדיקות דם נוספות שהראו מדדים תקינים ב crp ועוד...
    כיום הפצע כמעט סגור.

    מס שאלות:
    1. האם האנטיביוטיקה השמידה את החיידק מהגוף?
    2. האם החיידק יכול להתפרץ שוב בפצע הניתוחי לאחר שנסגר ולגרום לזיהום בפצע או בדם?
    3. האם כל פצע שיהיה לי בגוף הוא בסכנה להזדהם מהחיידק הזה?
    4. מה המשמעות שבדגימה שלקחו לי מהנרתיק נמצא גם החיידק הזה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרסה בפצע ניתוחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Mrsa

    ד``ר רגב כהן
    29/10/2019

    1. לא בהכרח. יתכן המשך נשאוץ של החיידק באתרים שונים בגוף.
    2. לא סביר אם אכן הוכחד
    3. אם נשארת נשאית אז כן
    4. לאחר שילדת זה כבר פחות מטריד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו