מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קולסטרידיום טיפול והרג של החיידקבת 3712/10/2020
היי מתחננת כבר לעזרה. בת 37 לפני 4 נולד לי בן 3 בלידה קיסרית חירום עקב אמיוניטיס בגלל gbs. טופלתי ברוצפין פלאגיל ושוחררתי הביתה . אחרי חודשיים הרופא ראה בבדיקות כי הgbs עדין איתי והפעם גם בשתן ונתן לי קלידצימין 12 כדורים ביממה (150 מג) ומוקסיפן 3 פעמים ביום.
שבוע מסיום הטיפול האנטיביוטי התחלתי לשלשל ורק אחרי שבועיים שכבר התעלפתי בגלל התייבשויות וכ20 שילשולים ביום התברר שמדובר בקולסטרידיום. קיבלתי וונקומיצין 125 מג 4 פעמים ביום למשך 10 ימים יום בשני לטיפול הספקתי לשלשל. אך בסיום טיפול זה חזר הקולסטריום תוך 3 ימים. הגעתי שוב למיון שם הומלץ על קורס חדש של 17 ימים של וונקומיצין 125 מג*4 פעמים ביום. מוצש האחרון סיימתי. רק ביום האחרון של הוונקומיצין ויום למחרת לא כאבה לי הבטן. היום החלו כאבים שוב. אותם כאבים עזים ברום הבטן. לסירוגין . בנוסף אין ממש תיאבון. . שאלתי. האם זה מדובר בשאריות של החיידק? מתי אוכל לדעת שהוא אכן מת? מתי יפסיקו הכאבי בטן ואוכל לחזור לאכול רגיל ולהיות פחות עייפה?? . 160 שוקלת 56 . אודה למידע הכוונה ואור בנושא. נואשת וכואבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוסטרידיום
ד``ר רגב כהן12/10/2020יש פתרון לבעיה שלך. נקרא פידקסומיצין. יכולה להשיג דרך רופא משפחה אני מקווה ואם לא תגיעי ליעוץ ותקבלי המלצה לתרופה הזו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך עדכון
בת 3712/10/2020עדכון. היום עשיתי בדיקת קולסטרידיום ובערב קיבלתי תוצאה שלילית.
והשילשולים הפסיקו כבר ביום השני לוונקומיצין (נראה שcd כן רגיש לו) .
עדין יש כאבים ברום הבטן מציקים לסירוגין , נפיחות וקצת חוסר תאבון
האם ההמלצה שלך לפידקסומיצין עדין רלוונטית למרות שיצאה היום תוצאה שלילית? ? תעזור לי להבין כמה שיותר בבקשה. ממש תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלוסטרידיום
ד``ר רגב כהן12/10/2020אם תהיה השנות של המחלה. שלשול חדש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקולסטרידיןם
בת3712/10/2020כמה זמן ימים( חודשים) צריך לעבור בכדי שלא תחול הישנות?
כל השילשולים שלי היו מלווים בהתייבשות והתעלפויות קשות וחרדות חשוב לי לדעת מתי אוכל להחזיק בידיעה שבאמת הסיפור מאחורי.
האם הכאבים ברום הבטן יחלפו? לא מצליחה להבין את מקורם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלוסטרידיום
ד``ר רגב כהן13/10/2020השלשול והמחלה יכולים לחזור בעל תקופה בעתיד, במיוחד אחרי טיפול אנטיביוטי. ככל שחולף הזמן הסיכוי קטן.
יש לברר את הכאבים בנפרד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב
מאיה בר-און14/10/2020בינתיים אני בסדר5. תודה לאל אתמול והיום כמעט ללא כאב בטן .
האם יש איזשהו מעקב שמומלץ לעשות?
אני לא רוצה להגיע בשום אופן למצב שבו הייתי.בשילשול הראשון אני מתעלפת . סובלת מלחץ דם נמוך מאוד באופן כללי . ואיבוד הכרה זה החרדה שלי . במיוחד שיש לי תינוק ו2 פעוטות בבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלוסטרידיום
ד``ר רגב כהן14/10/2020רק לא לקחת אנטיביוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם כל סוג
מאיה בר-און14/10/2020האח כל סוג של אנטיביוטיקה עלולה להעיר את זה?
החיידק נגרם לי מ15 כדורי אנטיביוטקה ביום (12 קלידצימין ו3 מוקסיפן ביום) אחרי שחודשים קודם לכן קיבלתי אחרי הלידה (17.6) רוצפין ופלאגיל לוריד+10 ימים נוספים אוגמנטין בבית)
שאלה מקצועית נוספת שממש מטרידה את מנוחתי . אומנם חיידק הgbs סיכן אותי בלידה וגרם לאמיוניטיס , בפקיעת מים התגלה זיהום קשה עם ריח חריף. ליקוציטים היו 28אלף. למזלינו אנחנו שלמים ובריאים והעובר לא נדבק. הוא גם קיבל אנטיביוקה 5 ימים. אחרי חודשים הרופא ביקש שאוודא שהחיידק לא איתי ושגילה שהוא גם בשתן נתן לי את הקלידצימין ומוקסיפן (15 כד ביום ישר סירבתי לכמות אבל הוא ועוד רופא אמרו שאני חייבת)
לא היתה לי צריבה בשתן, האם הייתי באמת חייבת את כל הכמות הזו כדי להיפטר מהgbs שגם היה בשתן?? , בבדיקת שתן אחרונה אין עדות לgbs* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר לא יודעת
מאיה בר-און15/10/2020היום בבוקר היו לי 2 יציאות והשלישית היתה מאוד רכה ובהתחלה אפילו מיימית. מהפחד רצתי שוב לבצע בדיקת צואה. וטרם התקבלה תשובה . האם יש חשיבות לתוצאה? . איך אוכל לדעת אם זה שילשול שקשור לחיידק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בדיקות ובעיות בריאות לא מובנות וזקוקים לסיוע
האם לימון הורג חיידקים שיש לי על האוכל
גרד בפי הטבעת וחוסר שינה בעקבות הגרד
שריטה מחתול רחוב והאם להיוועץ בלשכת הבריאות
סכנה לזיהום בעת היריון בסיכון
האם יש לעשות בירור חוזר לראות האם נעלם MRSA
האם יש היגיון בבדיקה שלישית והאם יש צורך בטיפול תרופתי
סרולוגית חיובית וקבלת תו ירוק
לימפאדנופתיה בצוואר ותוצאות בדיקה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

